Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів(2018) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Ашомко, Людмила ВолодимирівнаРозглянута проблема оцінювання споживчих переваг при виборі хлібобулочних виробів; проаналізовано споживчі переваги при здійсненні вибору здобних хлібобулочних виробів підприємств ПАТ «Київхліб»; проведено опитування фокус-групи та здійснено анкетування споживачів, результати якого покладено в основу дослідження. The problem of estimating consumer preferences in the choice of bakery products is considered; the consumer preferences were analyzed in the choice of the sweet bakery products of PJSC "Kyivkhlib" enterprises; A focus group survey was conducted and a survey of consumers was carried out, the results of which are the basis of the study.Документ Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Максименко, Ю. І.Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.