Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Еллінізм в українській дійсності (від стародавніх часів до ХІХ ст.)(2018) Левицька, Надія Миколаївна; Коцюбанська, Ольга ОлександрівнаУ статті проаналізовано античні впливи на українську історію та культуру, наголошено, що в українських осередках панує дух високої грецької античності, її культурних надбань. Доведено, що античність в українській ментальності завжди посідала особливе місце в освічених колах, зокрема населення українського Півдня віками перебувало в сусідстві з античними греками, що мало велетенські наслідки для нашої країни, духовності й культури народу. Продемонстровано та проаналізовано зразки еллінізму в українській дійсності, а також зразки рекламного креативу і доведено, що прикладами рекламних шедеврів є грецька античність.Документ Науково-освітні та національно-культурні проекти урядів української революції 1917 – 1921 рр.(2016) Левицька, Надія Миколаївна; Коцюбанська, Ольга ОлександрівнаУ статті проаналізовано національні науково-освітні та культурні проекти урядів періоду Української революції 1917 – 1921 рр. Визначено, які саме національні проекти планували втілити в життя кожен з урядів і, які з них вдалося реалізувати. Зазначено, що освітні, наукові та культурні проекти були самими вдалими. Один з найважливіших проектів був спрямований на організацію Української академії наук. Доведено, що саме завдяки зусиллям Центральної Ради та згодом гетьмана П. Скоропадського вдалося відкрити Українську академію наук, Національний архів, Національну бібліотеку, Національні університети. Були реалізовані проекти по впровадженню української мови в освіту, науку та культуру, які сприяли національному та духовному відродженню України. Speaking about educational activities of Ukrainian governments 1917-1921, we should realise, how contradictory this activity actually was. We still had no appropriate estimation of such improvements as Ukranian-speaking education in all brunches, or different institutions, founded at that time, very important and innovative for the young state. In this article we are going to analize educational projects of the Ukrainian governments 1917-1921 from the modern point of view and concerning contemporary challenges of our education.