Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій(2013) Мазник, Ліана Валеріївна; Коннова, Любов ОлександрівнаВиконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції.Документ Вплив іміджу керівника на мотивацію діяльності співробітників як основний фактор формування корпоративної культури(2010) Мазник, Ліана ВалеріївнаДосліджено вплив іміджу як соціально-психологічної проблеми на формування корпоративної культури з метою доведення значущості цього фактора на результативність діяльності організації.