Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Рекламна діяльність ТОВ «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка»)(2024) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Мазур, Аліна ОлександрівнаНаукова розвідка присвячена дослідженню та аналізу рекламної діяльності науково-виробничого товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирбіопродукт», ТМ «Ан-нушка». Для успішного досягнення поставленої мети при досліджені інформації про бренд розглянуто теоретичні та практичні матеріали, а саме: технологію виготовлення продукції підприємства; технологічні розробки; досліджено статистику рекламних матеріалів бренду у соціальних мережах Instagram та Facebook; аналіз конкурента бренду та його контенту в соціальних мережах; досліджено цільову аудиторію та їхнє позиціонування щодо бренду. Результатом аналізу стало зрозуміло, що бренду «Ан-нушка» потрібно і надалі використовувати соціальні мережі для подальшої рекламної кампанії, а також налаштувати таргетовану рекламу для залучення нових потенційних клієнтів.