Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних технологій при викладанні вищої математики
    (2014) Сєдих, Ольга Леонідівна; Маковецька, Світлана Василівна
    В даній статті запропоновано впровадження інформаційних технологій при вивченні курсу вищої математики (розділ аналітична геометрія), що відкриває перспективу розширення та поглиблення бази знань студентів, інтенсифікацію та активацію навчального процесу. У роботі висвітлено програмні реалізації задач аналітичної геометрії в середовищі MathCAD на прикладах побудови дотичної до заданої функції та дотичної площини до поверхні із застосуванням анімаційних ефектів. Обґрунтовано доцільність застосування середовища MathCAD у процесі навчання студентів, що підвищить якість підготовки студентів з дисципліни вища математика шляхом інтенсифікації та ефективності навчального процесу на базі використання сучасних інформаційних технологій. В роботі було також виявлені переваги використання інформаційних технологій при викладанні розділу вищої математики аналітична геометрія у порівнянні з традиційними методами, що дозволить по новому поставити викладання вищої математики у ВНЗ, забезпечить активізацію науково-дослідної діяльності студентів, полегшить сприйняття і засвоєння навчального матеріалу за рахунок наочності, яка часто ховається за абстрактністю формульного апарату і складністю формул, розвине просторову уяву та інтелектуальні здібності, поліпшить образне мислення студентів, акцентує увагу студентів на важливих моментах. На прикладі даної статті математичний пакет MathCAD може застосовуватися у вивченні інших розділів вищої математики, а також може бути використаний при вивченні інших дисциплін, таких як фізика, хімія, процеси і апарати тощо. In this paper we propose the implementation of information technologies in studding of Advanced Mathematics (section analytical of geometry), which offers prospects for broadening and deepening the base of students knowledge’s, the intensification and the activation of the learning process. In this work highlights the software implementation tasks of analytic geometry in MathCAD environment on the examples of constructing the tangent line to the given function and the tangent plane to the surface with the use of animation effects. The necessity of using the MathCAD environment in the learning process that will improve the quality of preparation of students in the discipline of Advanced Mathematics through intensification and efficiency of the educational process using of modern information technologies is argued. The work also identified the benefits of using information technology in the teaching of analytical geometry in comparison with the traditional methods that will allow to put the teaching of Advanced Mathematics in higher education for a new way, will provide intensification of student’s research activity, will facilitate the perception and assimilation of educational material by means of visual instructions, which often hides behind the abstractedness of formula instrument and the complexity of the formulas, will develop spatial imagination and intellectual capacity, will improve creative thinking of students, will focus students' attention on important points. On the example of this work the mathematical package MathCAD can be used in the study of other sections of Advanced Mathematics, and also can be used in the study of other disciplines, such as physics, chemistry, processes and devices, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Комп’ютерна підтримка побудови дотичної площини та нормалі до поверхні в середовищі MathCad
    (2013) Сєдих, Ольга Леонідівна; Маковецька, Світлана Василівна
    Дана робота має за мету запропонувати програмні реалізації в середовищі MathCad побудови дотичної площини та нормалі до поверхні за допомогою математичного пакету MathCad. Специфіка поєднання у процесі розв’язання задач аналітичної геометрії і вбудованих математичних функцій та процедур середовища MathCad сприятиме формуванню алгоритмічної культури студентів, фахова підготовка яких передбачає опанування методами обчислювальної математики. This paper aims to offer a software implementation within the MathCad environment concerning the tangent plane and the normal line construction to the surface with the use of the MathCad mathematical package. The combination specificity in the solving process of analytical geometry problems and the MathCad built-in mathematical functions and procedures will strengthen students' algorithmic culture, professional training which involves mastering the methods of computational mathematics.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти викладання дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» студентам технологічного напрямку Національного університету харчових технологій
    (2012) Сєдих, Ольга Леонідівна; Маковецька, Світлана Василівна
    Дана стаття присвячена методиці викладання дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» студентам технологічного напряму підготовки вищих навчальних закладів. Методика враховує психолого-педагогічні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів, завдання пов’язані з розробкою окремих компонентів методичної системи навчання інформатики студентів відповідно до модульно-рейтингової системи навчання, орієнтованої на систематичне та цілеспрямоване використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій.