Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Програма лояльності: сутність та етапи розроблення
    (2024) Скригун, Наталія Петрівна; Москвіна, Маргарита Євгенівна; Бойко, Ірина Анатоліївна
    У статті обґрунтовано, що в сучасному конкурентному середовищі підприємства перебувають у постійному пошуку інноваційних стратегій для залучення та утримання споживачів. Зазначено, що програми лояльності стали потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів, зміцнення лояльності до бренду та створення конкурентної переваги. Програми лояльності охоплюють різноманітні схеми, такі як системи на основі балів, багаторівневе членство, ексклюзивні бонуси та інші, розповсюджуються в різних галузях, охоплюючи все більше сегментів. Надано характеристику таким функціям програми лояльності, як утримання клієнтів, підвищення їхньої залученості, збирання даних, створення конкурентної переваги, маркетинг із вуст у вуста, зростання прибутку та зміцнення лояльності споживачів. Виокремлено переваги та недоліки найрозповсюдженіших типів програми лояльності. Запропоновано авторський підхід поетапного процесу розроблення та реалізації програми лояльності та деталізовано сутність кожного етапу.