Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку світового ринку MICE-туризму(2019) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті досліджено сучасний стан розвитку ринку МІСЕ-туризму в Україні. Розглянуто структуру ринку та тенденції його розвитку. МІСЕ-туризм є одним з перспективних видів туризму. Розвиток ділового туризму не тільки сприяє зростанню туристських поїздок, але і стимулює ділову активність в країні. В сучасних умовах діловий туризм сприяє поширенню інновацій, технологій, передових методів і механізмів управління, розвитку науки і міжнародного економічного співробітництва. Отже, органи державної влади та управління, представники бізнесу та туристичної індустрії в рівній мірі зацікавлені в розвитку ділового туризму. У статті аналізується діловий туризм як самостійний напрям на ринку туристичних послуг. В рамках статті виділені країни-лідери в розвитку ділового туризму, наведено характеристику виставкових заходів як одного із затребуваних напрямів в сегменті послуг ділового туризму. Відзначено актуальність пропозиції на ринку послуг ділового туризму, що в перспективі підвищить конкурентоспроможність ділового туризму на міжнародному ринку туристичних послуг та залучити фінансову підтримку з боку держави та розробки ґрунтовної сучасної цільової програми розвитку ділового туризму в Україні.Документ Стан і тенденції ділового туризму в Україні(2018) Музичка, Єлизавета Олександрівна; Петренко, Валерія АндріївнаУ статті досліджено матеріали і статистичні дані, що дають чітке уявлення про стан та тенденції розвитку ділового туризму в Україні та світі. Розглянуто особливості і складові ділового туризму, його місце у загальному обороті туристичного бізнесу, підкреслюється необхідність залучення до подальшого розвитку цього виду туризму органів місцевої та регіональної влади. Досліджено низку нещодавніх заходів в Україні, що стосуються безпосередньо сектору ділового туризму та індустрії зустрічей. Підкреслюється необхідність виокремлення на державному рівні поняття ділового туризму від туризму загалом і створення цільової програми розвитку цього сегменту туристичної індустрії.