Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій у систему фізичного виховання вищих навчальних закладів(2016) Данилюк, Валерій Михайлович; Назарова, Інна ІгорівнаВ статті розкриваються проблеми низької ефективності традиційних занять з фізичного виховання. Вказується, що вони не сприяють вирішенню завдань оздоровчої спрямованості студентів. Доводиться, що ефективним способом підвищення інтересу і мотивації до занять з фізичного виховання є впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій у систему фізичного виховання вищих навчальних закладів. The article deals with the problems of low efficiency of traditional physical education lessons. It specifies that they do not help in the solving tasks of health orientation of students. It shows that the effective method of increasing of interest and motivation to physical education lessons is introduction of innovative athletic-health-improvement technologies in the system of physical education of higher educational establishments.Документ Формування у студентів потреби до занять фізичною культурою(2016) Данилюк, Валерій Михайлович; Назарова, Інна Ігорівна; Розпутній, Олександр ПетровичПоказатели здоровья, физического развития и двигательной активности студентов значительно сократились в течение прошлого года, что требует постоянного совершенствования и научного обоснования новых технологий в спортивно-оздоровительных мероприятиях. Основной целью обучения и воспитания студентов является формирование потребностей в физическом воспитании. Показники здоров'я, фізичного розвитку і рухової активності студентів значно скоротилися протягом минулого року, що вимагає постійного вдосконалення і наукове обґрунтування нових технологій в спортивно-оздоровчих заходах. Основною метою навчання і виховання студентів є формування потреб у фізичному вихованні. Indicators of health, physical development and motor activity of students have significantly reduced during last year’s, that requires steady improvement and scientific substantiation of new technologies in sport and recreation activities. The main purpose in teaching and educating students is forming needs in physical education.