Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Вслухаючись у “невидимі струни” : “Intermezzo” М.Коцюбинського та “Два шуми” Г.Хоткевича(2005) Науменко, Наталія ВалентинівнаІмпресіонізм як художня парадигма пізнання дійсності органічно притаманний українській літературі. Звернення до наукового визначення імпресіонізму та його стильових домінант дозволило по-новому поглянути на, здавалося б, добре вивчений твір української малої прози початку ХХ століття – “Intermezzo” М.Коцюбинського, і це становить плідний ґрунт для порівняння, зокрема з таким малодослідженим літературним явищем, як “Гірські акварелі” Г.Хоткевича. В обох письменників образно-звукові теми, які то доповнюють, то заперечують одна одну, всі разом поєднуються в прекрасну повнозвучну символічну картину, яка відбиває широкий спектр духовного життя людини й багатогранність буття взагалі. Impressionism as an artistic paradigm of understanding reality organically inherent in Ukrainian literature. Appeal to the scientific definition of Impressionism and its dominant style allowed for a fresh look at the seemingly well-studied Ukrainian short fiction work early twentieth century - "Intermezzo" Kotsiubynsky and this is fertile ground for comparison, particularly with the unexplored literary phenomenon as "Mountain watercolor" G. Hotkevych. Both writers figurative and audio themes that complement it, we deny each other are combined together into a beautiful sonorous symbolic picture that represents a broad spectrum of spiritual life and the diversity of life in general.