Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачем
    (2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Навроцький, Назарій Андрійович
    В статті обґрунтовано необхідність ідентифікації та оцінювання точок контакту зі споживачами з метою формування стратегій їхнього удосконалення. Встановлено, що ситуації, в яких цільова аудиторія контактує з компанією (точки контакту), є одним з найважливіших напрямів взаємодії бізнесу і клієнта. Узагальнено існуючі найпопулярніші методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачами: опитування, інтерв’ю, фокус-групи, соціальне прослуховування, аналітика вебсайту, дані про обслуговування клієнтів. Запропоновано процес оцінювання ефективності точок контакту бренду зі споживачами через виокремлення таких послідовних етапів: інвентаризація точок контакту бренду зі споживачами; визначення мети точок контакту; визначення відповідальних відділів (осіб) за точку контакту; оцінювання важливості кожної точки контакту; оцінювання ефективності критичних точок контакту; аналіз точок контакту та розроблення стратегії їхнього удосконалення. З метою визначення стратегії для конкретної точки контакту бренду зі споживачами запропоновано матрицю «Ефективності-Важливості точки контакту», яка передбачає виділення дев’яти квадрантів та стратегічних рішень щодо точок контакту залежно від рівня її ефективності та важливості для клієнта. Запропонована матриця дозволить приймати ефективніші стратегічні рішення та розподіляти наявні ресурси на удосконалення точок контакту, що належать підприємству і на які воно може впливати. Встановлено, що у випадку наявності точок контакту, що їх негативно оцінили споживачі і при цьому вони не належать підприємству, необхідно виявити причини отримання низьких оцінок від споживачів, як ці точки контакту можуть впливати на задоволеність споживачів, встановити зв'язок з власниками або операторами цих точок контакту, здійснити пошук можливості укладення партнерських угод або співпраці з власниками цих точок контакту, запровадження маркетингових та комунікаційних заходів для підвищення поінформованості споживачів про зміни та покращення, що впроваджуються в цих точках контакту, встановлення системи відстеження за змінами в задоволеності споживачів після впровадження заходів. Зазначено, що аналіз точок контакту з урахування частоти використання споживачами дозволить ефективніше управляти ними (задоволеність в найчастіше використовуваних, ключових точках важлива для забезпечення позитивного враження та лояльності споживачів), визначати пріоритети, приділяти увагу критичним зонам, підвищити лояльність споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ефективної маркетингової політики розподілу продукції підприємств
    (2023) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Лелека, Ольга Олександрівна
    У статті досліджено сутність категорії. Проаналізовано основні положення теорії формування систем розподілу продукції підприємств. Удосконалено понятійно-категорійний апарат та надано авторське визначення таких понять як «збут», «збутова політика», «політика розподілу», «збутова система», «система розподілу продукції». Визначено, взаємне підпорядкування понять «збутова політики підприємства» та «політика розподілу продукції підприємства». Досліджено підходи до формування систем розподілу продукції, які ґрунтуються на управлінському або економічному аспектах. Запропоновано здійснювати вибір пріоритетних для підприємства систем/каналів розподілу продукції на основі комплексного підходу, в якому враховано не тільки управлінські задачі, які стоять перед окремими системами/каналами розподілу продукції, але й економічні цілі підприємства. The article examines the essence of the category. The main provisions of the theory of the formation of production distribution systems of enterprises are analyzed. The conceptual and categorical apparatus has been improved and the author's definition of such terms as "sales", "sales policy", "distribution policy", "sales system", "product distribution system" has been provided. Mutual subordination of the concepts of "enterprise sales policy" and "enterprise product distribution policy" has been determined. Approaches to the formation of product distribution systems based on managerial or economic aspects have been studied. It is proposed to select priority systems/channels of product distribution for the enterprise based on a comprehensive approach, which takes into account not only the management tasks facing individual systems/channels of product distribution, but also the economic goals of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інтернет-маркетингу в сучасних умовах
    (2019) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Келеп, Юлія Романівна
    У роботі досліджено сучасні особливості інтернет-маркетингу в Україні. Проведено аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу, що наразі є найбільш популярними в соціальних мережах для просування споживчих товарів та послуг. Встановлено, що основними перевагами інтернет-маркетингу є таргетування, інтерактивність та автоматизація процесу обслуговування потенційних клієнтів. Під час дослідження було проаналізовано принципи та способи застосування таких основних інструментів інтернет-маркетингу, як веб-аналітика; SEO (search engine optimization); SMM (social media marketing); контент-маркетинг; контекстна реклама. У результаті проведеного дослідження визначено, що контекстна реклама поділяється на пошукову та тематичну. При цьому, пошукова реклама відповідає пошуковому запиту і показується на сторінці видачі результатів, а тематична реклама розміщується на сайтах із схожою тематикою, що входять в рекламну мережу пошукової системи. The paper explores the modern features of Internet marketing in Ukraine. The analysis of the main tools of Internet marketing, which are currently the most popular on social networks for the promotion of consumer goods and services. The main advantages of internet marketing are targeting, interactivity and automation of the process of potential customers serving. The paper analyzes the principles and methods of using such basic internet marketing tools as web analytics; SEO (search engine optimization); SMM (social media marketing); content marketing; contextual advertising. The contextual advertising is divided into search and content. In this case, search advertising responds to the search query and is displayed on the results page, and content ads are placed on sites with similar topics included in the search network.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти формування систем розподілу продукції в збутовій системі підприємства
    (2017) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Проведені дослідження показали, що налагодження ефективної збутової політики є пріоритетним завданням сучасного підприємства. Рішення стосовно формування ефективних систем розподілу продукції являються центральною ланкою збутової політики підприємства. В ході дослідження визначено, що деякі науковці ототожнюють ряд понять теорії збуту. На основі аналізу праць вчених Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler F., Armstronh H., Sonders D., Vonh V. удосконалено теоретичний інструментарій та визначено власне бачення понять «sales», «distribution of production» та «enterprise production system distribution». У статті розглянуто існуючі підходи до механізму формування систем розподілу продукції у збутовій системі підприємства, які викладено у працях Horchels L., El'-Ansari A. I., Kotlera F., Marien E., Shterna L. V. та Koflan E. T. Визначено, що існуючі дослідження висвітлюють проблему односторонньо, зупиняючись тільки на окремих питаннях, наприклад, ефективності каналів та систем розподілу продукції підприємства, управління учасниками каналів розподілу продукції у системі розподілу підприємства або розробки стратегій охоплення ринку. Запропоновано послідовність етапів формування систем розподілу продукції, яка враховує концептуальні можливості прийняття управлінських рішень для різних рівнів розподілу: систем та каналів розподілу продукції, а також учасників каналів розподілу продукції підприємства. Спочатку відбувається узгодження цілей політики розподілу з цілями підприємства та формуються канали розподілу продукції. В подальшому визначаються можливості управління системами розподілу продукції підприємств за допомогою показника «ступінь вертикальної інтеграції». Оцінюється економічна ефективність каналів розподілу продукції та ухвалюються стратегічні рішення в каналах розподілу продукції, а також визначаються стратегій взаємодії з учасниками каналів розподілу продукції. Формування оптимальних систем розподілу продукції здійснюється на основі комплексного оцінювання як економічних (ефективність), так управлінських (рівень керованості) аспектів та прийняття стратегічних рішень ефективного управління. The conducted studies have shown that the establishment of an effective marketing policy is a priority task of a modern enterprise. Decisions concerning the formation of efficient distribution systems are the central element of the company's sales policy. The study determined that some scientists identified several concepts of the marketing theory. By analyzing the works of scientists Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. theoretical tools are improved and defined the vision of «sales», «distribution of production» and «enterprise production system distribution ». The article reviews current approaches to the mechanism of formation of product distribution system in the company sales, which is set out in the writings Coughlan A.T.. Gorchels L., El-Ansary A. I., Kotler Ph., Marien E., Stern L.W. and West C. It’s determined that existing studies highlight the problem one-sided, focusing only on certain issues, such as the efficiency of distribution channels and production companies, managing product distribution channels parties in the distribution system of the enterprise or developing strategies for reaching the market. The sequence of stages of the formation of distribution systems is proposed, which takes into account the conceptual possibilities of making managerial decisions for the different levels of distribution: systems and channels of distribution of products, as well as participants of distribution channels of production of the enterprise. First, the objectives of the distribution policy are aligned with the objectives of the enterprise and the distribution channels are defined. In the future, the possibilities of controlling the distribution systems are determined using the indicator "degree of vertical integration". The economic efficiency of distribution channels is evaluated and strategic decisions in the distribution channels are adopted. Also the strategy of interaction with the participants of the distribution channels is determined. The formation of optimal product distribution systems is based on a comprehensive assessment of both economic (efficiency) and managerial (level of manageability) aspects and on making strategic decisions of effective management.
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення рекламної стратегії нового товару
    (2020) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Долюк, Анастасія Володимирівна
    У роботі детально розглянуто та запропоновано узагальнюючі визначення наукових понять: стратегія та рекламна стратегія. Сформовано головні етапи створення рекламної стратегії для досягнення необхідного комунікаційного ефекту та отримання позитивної реакції споживача на новий товар.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація маркетплейсів за характерними ознаками
    (2021) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Іванова, Олександра Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку
    (2019) Капінус, Лариса Василівна; Бикова, Вероніка Олександрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Статтю присвячено дослідженю маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Вивчено сутність онлайн-комунікацій, виявлено підходи до класифікації маркетингових комунікацій та наведено головні ознаки інструментів маркетингових комунікацій з метою розвитку теоретичних аспектів маркетингової науки. Розглянуто методи аналізу ефективності комунікацій підприємства на онлайн-ринку: дослідження фокус-групи у форматі онлайн-опитування та контент-аналіз комунікаційних веб-ресурсів, в тому числі сторінок в соціальних мережах. Описані основні вимоги до проведення онлайн-опистування в фокус групах та можливості підприємства щодо покращення своєї бізнес-діяльності в онлайн-середовищі. Наведено основні складові контент-аналітичного дослідження: спостереження, структурування, формалізація, реферування, аналіз. Представлені емпіричні дослідження щодо ефективності використання комунікаційних інструментів підприємством на онлайн-ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація інструментів трейд-маркетингу
    (2018) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Сучасні тенденції розвитку споживчого ринку України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль стосовно мотивації споживача до здійснення покупки та утримання лояльності до торгових марок виробників, застосовуючи нові форми та методи ведення бізнесу. Саме тому стає необхідним вивчення моделей ведення бізнесу міжнародних компаній. Однією з них, яка набуває значної популярності серед європейських та американських компаній, є система інструментів трейд-маркетингу.The article aims to analyse the transformation of the concept «trade-marketing», improve the classification of tools of the system of trade-marketing and define the features of their use by industrial and intermediate enterprises.