Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування в системі глокального менеджменту ТНК
    (2018) Головань, О. О.; Олійник, О. М.; Сухарева, К. В.; Коваленко, Наталія Миколаївна
    Система позиціонування є одним із механізмів реалізації ефективного глокального менеджменту. В сучасних умовах для підприємств важливим є не тільки початкове формування адекватної та дієвої стратегії позиціонування, а й відслідковування її актуальності, збереження привабливості позиції для цільових споживачів на глобальному та різних локальних ринках з одночасним її коригуванням з метою збереження чи посилення конкурентних переваг підприємства та його ринкового становища загалом. У статті розроблено низку рекомендацій щодо взаємоузгодження стратегічного та локального позиціонування у системі глокального менеджменту ТНК, що діє на вітчизняному ринку харчової промисловості, задля забезпечення її сталого розвитку. Сутність процесу формування глокальної стратегії діяльності ТНК полягає в прийнятті обґрунтованих рішень щодо адаптації глобальної стратегії ТНК з умовою врахування вимог локальних ринків, на яких працює корпорація. Основні напрямки адаптації базової стратегії розвитку ТНК до специфічних умов локальних ринків визначаються особливостями глобальної стратегії та ключовими характеристиками розвитку національних ринків, а саме: нестабільністю державного управління в країні перебування, змінами курсів національних валют, ступенем корумпованості суспільства, платоспроможністю споживачів, їхніми вподобаннями та звичками тощо. Мода на здорове харчування змушує ТНК Nestle, за умов роботи на українському ринку, для підвищення ефективності реалізації глокальної стратегії розвитку змінювати склад і технологію виробництва кетчупів, відмовляючись від використання консервантів і розробляючи дизайн нової упаковки, акцентуючи увагу споживачів на натуральності пропонованого продукту. Стосовно бізнес-проектів з виробництва кави та кондитерських виробів, пропонованих компанією, можна запропонувати ТНК Nestle застосувати стратегію узгодження глобальних цілей компанії з її локальними пріоритетами. Так, в уявленні національного споживача ТНК Nestle асоціюється з виробником якісної продукції, але локальні бренди, що пропонуються компанією, до таких не відносяться. Тож на вітчизняний ринок треба виводити натуральну каву виробництва Nestle та пропонувати натуральний високоякісний шоколад. The positioning system is one of the mechanisms for implementing effective glocal management. In modern conditions for enterprises it is important not only the initial formation of an adequate and effective positioning strategy, but also the monitoring of its relevance, maintaining the attractiveness of this position for target customers in the global and various local markets by adjusting it in order to preserve or strengthen the competitive advantages of the enterprise and its market position in general. In the article recommendations for the coordination both strategic and local positioning in the system of glocal management of TNC, which operates on the domestic food market, have been developed in order to ensure its sustainable development. The essence of the glocal strategy forming process for TNC is to make informed decisions on the adaptation of the global TNC strategy by taking into account the requirements of its local markets. The main directions of adaptation of the TNC basic development strategy to the specific conditions of local markets are determined by the peculiarities of the global strategy and key characteristics of the national markets development, namely: the instability of public administration in the host country, changes in the rates of national currencies, the degree of corruption in society, solvency of consumers, their preferences and habits, etc. Healthy eating forces transnational corporation Nestle in order to increase the effectiveness of the implementation of the glocal strategy development in the Ukrainian market to change the composition and technology of ketchup production, refusing to use preservatives and developing the design of the new packaging, focusing consumers’ attention on the naturalness of the proposed product. Regarding coffee and confectionery business projects, TNC Nestle can be offered to use a strategy that will coordinate the company's global goals with its local priorities. Thus, in the national consumer imagination transnational corporation Nestle is the manufacturer of quality products, but the local brands that are offered by the company do not include these. So, in the domestic market it is necessary to introduce natural coffee produced by Nestle and offer a new natural high-quality chocolate.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація стратегії глокалізації на вітчизняному ринку харчових продуктів
    (2018) Головань, О. О.; Олійник, О. М.; Маркова, Світлана Вікторівна; Олійник, М. О.
    Інтегруючись до світової економіки, кожна корпорація зазнає не тільки позитивних впливів глобальних і локальних процесів, але й піддається певним загрозам. Тому врахування в практичній діяльності національних економічних інтересів при формуванні основ як внутрішньої, так і зовнішньої економічної стратегії корпорації є запорукою оптимізації глобалізаційного впливу на майбутній розвиток інтеграційного об ’єднання. Авторами дослідження здійснено діагностику сучасного стану реалізації стратегії глокалізації однієї з провідних корпорацій світу, що представлені на вітчизняному ринку продуктів харчування. Nestle — це ТНК, яка працює у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, що представлені у 191 країні. Діагностика ефективності реалізації стратегії глокалізації бізнес-проектів компанії Nestle за допомогою матриці ADL/LC виявила, що в Україні ця ТНК має у своєму портфелі три бізнес-проекти, які знаходяться на однаковому етапі життєвого циклу — зрілості, та один бізнес-проект з міцною позицією на стадії старіння. Проте це свідчить про недостатню збалансованість бізнес-портфеля компанії Nestle на українському ринку. Продукти торговельних марок «Світоч», «Торчин» і «Мівіна» в перспективі, якщо компанією не буде вжито додаткових заходів щодо реновації брендів, перейдуть у стадію старіння, і прибутки від цих напрямків діяльності зменшаться. Тож для забезпечення підвищення ефективності глокальної стратегії ТНК Nestle на українському ринку продуктів харчування необхідно створити власні нові бізнес-проекти або реалізувати стратегію горизонтальної інтеграції шляхом викупу перспективних бізнес-проектів, що вже виведені на локальний ринок і знаходяться на іншому етапі життєвого циклу — зростання, що принесе більшу вигоду та забезпечить компанії можливість розраховувати на стабільний грошовий потік у майбутньому. Integrating into the global economy, each corporation experiences not only the positive effects of global and local processes, but is also subjected to certain threats. Therefore, the consideration of national economic interests in formation of the foundations of both the domestic and foreign economic corporate strategies is a key to optimization of globalization impact on the future development of the integration association. The authors of the study have carried out the current state diagnostics of the glocalization strategy implementation of one of the leading corporations in the world, which operates at the domestic food market. Food products and beverages of Nestle that is a transnational corporation are presented in 191 countries. The diagnostics of the effectiveness of the Nestle business project glocalization strategy implementation, using the ADL/LC matrix, has revealed that in Ukraine TNC’s portfolio contains three leading business projects that are at the same stage of the life cycle — maturity and one business project with a strong position at the decline stage. This shows an inadequate balance of Nestle business portfolio at the ukrainian market. In the future, if additional measures for renovation of ‘Svitoch’, ‘Torchin’ and ‘Myvina’ brands are not taken, these products will pass to the decline stage, and profits from these activities will decrease. Therefore, in order to increase the effectiveness of the TNC Nestle glocal strategy at the Ukrainian food market, it is necessary to create own new business projects or to implement the horizontal integration strategy by buying promising business projects that are already presented at the local market and are at another stage of the life cycle — growth. This will bring more benefits and allow the company to rely on a stable cash flow in the future.