Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    З’ясування потреб в інформації для формування інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень
    (2009) Олійниченко, Олена Миколаївна
    Розглянуто вирішення завдання виявлення інформаційних потреб шляхом визначення та структуризації їх та відповідних їм інформаційних запитів. Зазначені методи аналізу інформаційних потреб в процесі їх визначення та умови надання інформації для формування інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінська інформація в системі планування та оцінки діяльності підприємства
    (2008) Олійниченко, Олена Миколаївна
    Розглянуто основні властивості та користувачі управлінської інформації, визначені вимоги до складання та ієрархія управлінської звітності. Зазначено про необхідність визначення ключових факторів успіху та розробки показників ефективності за допомогою використання збалансованої системи показників та розробки системи управлінської інформації для планування та оцінки діяльності підприємства. In this article we discuss the basic properties and users of management information, definite requirements to composition and hierarchy of the administrative accounting. It is marked about the necessity of definition of key factors of success and elaboration of indexes of efficiency by means the use of the balance scorecard and elaboration of the system of management information for planning and appraisal of activity of enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення механізму організації інформаційних потоків у маркетинговій діяльності на підприємстві
    (2012) Олійниченко, Олена Миколаївна
    Інформаційні потоки є сукупністю циркулюючих на підприємстві відомостей, необхідних для розробки та реалізації управлінського рішення. Аналіз їх механізму організації дозволяє своєчасно виявити «вузькі місця» процесів управління та виконання, що дає можливість забезпечити реалізацію управлінських рішень на якісно високому рівні. Маркетингова інформація становить базу для прийняття управлінських рішень щодо реалізації продукції підприємства та взаємодії зі споживачами. В даній статті, використовуючи структурно-логічний аналіз, в графічному вигляді, формалізовано механізм організації інформаційних потоків у системі реалізації продукції та взаємодії зі споживачами на ПАТ ”Київський завод безалкогольних напоїв „Росинка”. На підставі аналізу механізму організації запропоновано його оптимізація. Information streams are set circulating in the enterprise information required for the development and implementation of management decisions. An analysis of their organizational mechanism allows to identify "bottlenecks" of the process execution, which allows the implementation of management decisions on a qualitatively higher level. Marketing information is a base for management decisions on the implementation enterprise production and interaction with consumers. In this article, using structural and logical analysis in graphic form, is formalized the mechanism organization of informational streams in the system of sales products and interaction with consumers on the PAO "Kiev factory of soft drinks “Rosinka”. Based on the of its analysis mechanism is proposed optimization.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення як важлива складова процесу підготовки, прийняття та контролю реалізації управлінського рішення на підприємстві
    (2010) Олійниченко, Олена Миколаївна
    Розглянуто та зображено роль та місце інформаційного забезпечення в процесі прийняття управлінського рішення. Визначені поняття інформаційних потоків, поняття та загальна структура інформаційного забезпечення процесу прийняття, підготовки та контролю реалізації управлінського рішення.In this article we discuss about the structure, role and seat of the information providing of making decisions.