Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Мотивація до занять спортом на початковому етапі спортивної діяльності(2023) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Павлюк, Ірина Сергіївна; Гацко, Олена Володимирівна; Гнутова, Наталя ПавлівнаВисвітлено питання мотивації до занять спортом. Шлях результативної діяльності спортсмена лежить через розуміння його мотивації. Знати, що рухає людиною, що спонукає його до спорту, які мотиви лежать в основі його дій, особливо важливо для спортивної діяльності, пов'язаної з високим фізичним та психологічним навантаженням. На початковому етапі спортивної діяльності мотивація визначається різноманітністю інтересів до різних дисциплін. Часто вибір нової спортивної секції пояснюється випадковими факторами: бажанням почати займатися за компанію з другом, оптимальністю місцезнаходження спортивної бази, наслідуванням популярного спортсмена. Спортивна мотивація визначається як значний стан особистості спортсмена, що є головною для постановки здійснення цілей та завдань, спрямованих на максимальне досягнення можливого результату на даний момент. Одним із головних завдань роботи з дітьми на етапі початкової спортивної підготовки є формування позитивної та сталої мотивації до занять спортом. Кожна дитина потребує мотивації. Вона допомагає йому досягти бажаних результатів. Мотивація занять спортом істотно впливає на ефективність спортивної діяльності з перших днів занять і пов'язана з багатьма соціально-психологічними характеристиками особистості. У міру зростання спортивної майстерності відбувається посилення чи ослаблення спортивної мотивації, тому необхідно здійснювати її формування з перших етапів занять спортом. Молодь із задоволенням займається спортом, але реального успіху досягають далеко не всі. Навіть ті, хто не досягає високих спортивних результатів, довго не залишаються в ситуації психологічного дискомфорту, а сублімують час, проведений у спорті, набуваючи потреби у фізичній активності протягом усього наступного життя.The question of motivation for sports is highlighted. The way to effective performance of an athlete lies through understanding his motivation. Knowing what drives a person, what motivates him to sport, what motives are behind his actions, is especially important for sports activities associated with high physical and psychological stress. At the initial stage of sports activities, motivation is determined by the variety of interests in different disciplines. Often, the choice of a new sports section is explained by random factors: the desire to start exercising in the company of a friend, the optimal location of the sports base, imitating a popular athlete. Sports motivation is defined as a significant state of the athlete's personality, which is the main factor in setting goals and tasks aimed at achieving the maximum possible result at the moment. One of the main tasks of working with children at the stage of initial sports training is the formation of positive and sustainable motivation for sports. Every child needs motivation. She helps him achieve the desired results. The motivation for playing sports significantly affects the effectiveness of sports activities from the first days of training and is related to many social and psychological characteristics of the individual. As sportsmanship grows, sports motivation increases or weakens, so it is necessary to form it from the first stages of playing sports. Young people play sports with pleasure, but not everyone achieves real success. Even those who do not achieve high sports results do not remain in a situation of psychological discomfort for a long time, but sublimate the time spent in sports, acquiring the need for physical activity throughout the next life.Документ Організаційні основи розвитку студентського армспорту в Україні(2023) Павлюк, Ірина Сергіївна; Долиніна, Мила МилківнаВ статті досліджено розвиток розвиток армреслінгу на міжнародному рівні, а також студентського армреслінгу у світі. Проаналізований сучасний стан розвитку студентського армреслінгу в Україні, організаційні структури та правила проведення змагань. Визначено, що студентський армреслінг допомагає зберегти здоров'я студентів та підтримувати їх у хорошій фізичній формі. Регулярні тренування з армреслінгу позитивно впливають на м'язову систему, зміцнюють кістки та зменшують ризик розвитку серцево-судинних захворювань. Крім того, студентський армреслінг може стати засобом для підвищення самооцінки та впевненості у собі. Для багатьох студентів участь у змаганнях з армреслінгу стає важливою складовою їхнього життя, що дозволяє реалізувати свій потенціал та досягати нових висот. В результаті дослідження були зроблені висновки, що для розвитку студентського армреслінгу в Україні необхідно залучати студентів до занять цим видом спорту, проводити змагання та тренування, залучати талановитих спортсменів та підтримувати їх. The article examines the development of arm wrestling at the international level, as well as student arm wrestling in the world. The current state of development of student arm wrestling in Ukraine, organizational structures and competition rules are analyzed. It was determined that student arm wrestling helps to preserve the health of students and keep them in good physical shape. Regular arm wrestling training has a positive effect on the muscular system, strengthens bones and reduces the risk of developing cardiovascular diseases. In addition, student arm wrestling can be a means to increase self-esteem and self-confidence. For many students, participation in arm wrestling competitions becomes an important part of their lives, which allows them to realize their potential and reach new heights. It has been proven that in order to popularize arm wrestling among students, it is necessary to organize competitions among students from various universities and colleges; use of social networks; attracting famous athletes to participate in arm wrestling competitions and training, this can stimulate students to engage in this sport; cooperation with universities and colleges to help draw students' attention to arm wrestling and provide them with access to gyms and coaches with relevant experience.As a result of the research, the conclusions were drawn that for the development of student arm wrestling in Ukraine, it is necessary to attract students to this sport, hold competitions and trainings, attract talented athletes and support them.Документ Організаційні основи розвитку футзалу в Україні(2021) Павлюк, Ірина СергіївнаВ статті проаналізовано виникнення футзалу на теренах сучасної України та його історичний розвиток. Становлення керівних органів футзалу в Україні (Асоціації футзалу Україні). Визначені особливості функціонування спорту в Україні, система змагань з усіх основних напрямків футзалу: Олімпійський, масовий і спорт вищих досягнень. Досліджена організаційна структура асоціації футзалу України, її функціонування та взаємовідносини з міжнародними структурами. Визначені перспективи розвитку футзалу, а саме збільшення складу професійних, аматорських, студентських і дитячо-юнацьких ліг з футзалу, які будуть здатні забезпечити широке охоплення населення, справжню масовість занять цим видом спорту, значне збільшення любительських і студентських команд. Обґрунтовані шляхи удосконалення організаційних основ розвитку футзалу в Україні з урахуванням сукупності соціально-економічних і організаційно-управлінських відносин.Документ Організаційні засади розвитку жіночого спорту на матеріалі першого жіночого чемпіонату європи з футзалу(2020) Павлюк, Ірина СергіївнаВ статті проаналізовано історичний розвиток жіночого спорту в рамках суспільно-політичного руху боротьби жінок за свої права, як інструмента демонстрації того, що жінки рівні з чоловіками в усіх відносинах в тому числі фізичному та вольовому. Доведено, що протягом кількох десятиліть XIX–XX століття, жіночий спорт набуває своєї інфраструктури та технічну специфіку, стаючи автономним соціокультурним інститутом в рамках жіночого гендеру, де практично не лишилося лише чоловічих видів спорту (співвідношення жінок на Олімпійських іграх 2016 становить 45%). Визначені історичні передумови виникнення та основні тенденції розвитку жіночого футзалу в Європі, а також методи стимулюванню та популяризації жіночого футзалу. In the article analyzes the historical development of women's sports in the framework of the socio-political movement of the struggle of women for their rights, as a tool to demonstrate that women are on a par with men in all respects, including physical and volitional. It has been proven that over the course of several decades of the 19th-20th centuries, women's sports acquire their infrastructure and technical specifics, becoming an autonomous sociocultural institution within the framework of women's gender, where there are practically no male sports (women at the 2016 Olympics is 45%). The prerequisites for organizing and holding the first European Women's Futsal Championship are considered.