Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу(2023) Тімченко, Ганна Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтівДокумент Перспективи впровадження адитивних технологій кулінарної продукції в готельно-ресторанному бізнесі(2021) Разкевич, Владислава Юріївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті розглянуто розвиток та сучасний стан 3D-друку в сфері готельно- ресторанного господарства. Проаналізовано сучасні розробки адитивних технологій, принцип роботи харчових 3D-принтерів. Встановлено, що найбільшого поширення у світі набули 3D-прнтери екструзійного та карусельного типу. Наведено загальний принцип роботи тривимірного харчового принтера. На основі аналізу всесвітньо відомих харчових 3D-принтерів, виділено та охарактеризовано два пристрої - WIIBOOX Sweetin та Foodini, які можуть найкраще підійти для роботи в закладах сфери гостинності. The article considers the development and current state of 3D printing in the hotel and restaurant industry. Modern developments of additive technologies, the principle of operation of food 3D-printers are analyzed. It is established that the most widespread in the world are 3D- printers of extrusion and carousel type. The general principle of operation of the three-dimensional food printer is given. Based on the analysis of world-famous food 3D-printers, two devices were identified and characterized - WIIBOOX Sweetin and Foodini, which may be best suited for work in hospitality.Документ Сучасні напрями розвитку креативних готелів та барів в Україні(2020) Пушка, Ольга Сергіївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті наведено загальну характеристику готельно-ресторанного господарства України. Розглянуто сучасний стан використання креативних підходів до функціонування готелів та барів в Україні. Наведено характеристику найбільш відомих готелів із нестандартним дизайном та особливостями обслуговування гостей. Установлено, що саме клієнт на даному етапі задає напрям розвитку готельно-ресторанного бізнесу і налаштовує готельєрів і девелоперів на експерименти. Для того щоб не втратити і залучити клієнта у непростий час, зусилля менеджменту закладу важливо спрямувати на пошук нових нестандартних дизайнерських рішень. Проаналізовано найбільш яскраві та незвичайні бари України. Установлено, що значним попитом почали користуватися заклади ресторанного господарства, в яких гості оплачують час перебування, а не замовлені їжу та напої. Отже, креативні підходи до задумки закладу в цілому суттєво підвищують інтерес відвідувачів, що відображається на попиті послуг підприємства та його економічному розвитку. The article gives a general description of the hotel and restaurant industry of Ukraine, which is one of the most common types of business. There is a constant struggle between the establishments of the hospitality industry and enterprises for optimal market positioning. Based on this, the purpose of the article is generalization the current state of development of the hotel and restaurant industry, analysis of existing unusual and creative hotels and bars in Ukraine, establishing directions for their development. The current state of use of creative approaches to the functioning of hotels and bars in Ukraine is considered. The characteristics of the most famous hotels with non-standard design and features of guest service are given: "Istoriia", "Radomysl", "Trydeviate Tsarstvo", art hotel "Bakara". It is established that the client at this stage sets the direction of development of hotel and restaurant business and adjusts hoteliers and developers for experiments. In order not to lose and attract customers in difficult times, the efforts of the management of the institution is important to focus on finding new non-standard design solutions, sales channels, launching additional loyalty programs, improving the quality of services. Almost all bars have a similar design - bar, bar stools, tables. Despite the change of interiors, their old-fashioned or ultra-modern, democratic or sophisticated, over time, such institutions disappear from memory. The brightest bars of Ukraine are analyzed: witch-bar "Lysa Hora", "Palata №6", "Barduck" fan-bar " Banka", pub "25", cafe-bar " Hurtozhytok №1", bar "Piana Vyshnia", which are more concentrated in Kyiv, Odessa and L’viv. A special zest gives them a special atmosphere, the realization that everyone would like to get to this unique place, so these bars are wildly popular and in great demand among guests and residents of the city. It has been established that restaurants, where guests pay for their stay instead of ordering food and drinks, have started to be in great demand. Thus, creative approaches to the idea of the institution as a whole significantly increase the interest of visitors, which is reflected in the demand for services of the enterprise and its economic development.