Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Нелінійні підходи до формування стратегій розвитку підприємства в системі антикризового менеджменту
    (2020) Пєтухова, Ольга Михайлівна
    Розглянуто теоретичні і прикладні аспекти антикризового управління підприємством. Наведено види стратегій та їх сутнісне наповнення. Зроблено висновок про необхідність поєднання традиційних теоретико-методологічних положень формування стратегій розвитку з новими підходами і врахуванням особливостей діяльності вітчизняних підприємств. Запропоновано нелінійний підхід до формування стратегій розвитку підприємств, який проілюстровано на прикладі антикризової стратегії розвитку підприємств харчової промисловості DD (Differentiation&Development). Theoretical and applied aspects of anti-crisis management of the enterprise are considered. The types of strategies and their essential content are given. It is concluded that it is necessary to combine traditional theoretical and methodological provisions for the formation of development strategies with new approaches and taking into account the peculiarities of domestic enterprises. The nonlinear approach to formation of strategies of development of the enterprises which is illustrated on an example of anti-crisis strategy of development of the enterprises of the food industry DD (Differentiation&Development) is offered.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями удосконалення інформаційних потоків на підприємстві
    (2019) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Скліфус, Ірина Сергіївна
    Основні завдання керівника будь-якого підприємства – забезпечити його ефективну діяльність, конкурентоспроможність на ринку, створити і впровадити працюючу структуру управління, забезпечити високу ефективність роботи персоналу. Кожен відділ підприємства потребує чіткої організації, яка забезпечує надання актуальної та всебічної інформації для управління процесами на виробництві. Отже, підприємство має потребу у впровадженні в процеси управління програм, що забезпечують підвищення вірогідності інформації, швидкості її обробки, документації та даних для прийняття рішень. Однак сьогодні ще далеко не всі організації автоматизували виконання виробничих завдань, пов'язаних зі специфікою їх діяльності. Наявність цих та інших питань обумовлює актуальність теми дослідження. У даній статті розглянуто значення інформаційного забезпечення системи управління підприємством як необхідної умови оптимізації організаційно-управлінських рішень. Розкрито сутність понять інформаційного забезпечення та організації інформаційного забезпечення системи управління підприємством. Розглянуто завдання, які вирішуються шляхом вдосконалення інформаційного забезпечення управління організацією. The main tasks of any manager of the enterprise - to become a competitive company, to be the market leader, to create and implement a working management structure, to ensure high efficiency of staff. Every department of an enterprise needs an absolute organization that provides up-to-date and comprehensive information to manage production processes. Therefore, the enterprise needs to implement programs in management processes that improve the speed of processing and the reliability of information, documentation and data for decision making. However, today, not all organizations have automated the performance of production tasks related to the specifics of their activities. The presence of these and other questions determines the relevance of the research topic. In this article the importance of information support of the enterprise management system is considered as a necessary condition for optimization of organizational and managerial decisions. The essence of concepts of information support and organizations of information support of the enterprise management system is revealed. The tasks that are solved by improving information management of the organization are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток експортної діяльності підприємства
    (2019) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Ямкова, Аліна Миколаївна
    У статті досліджено зміст поняття «зовнішньоекономічна діяльність» (ЗЕД), розглянуто основні ознаки ЗЕД. Охарактеризовано роль та економічну сутність експортної діяльності. Виявлено, що підприємства можуть ефективно функціонувати лише при втіленні принципово нових підходів до управління розвитком експортної діяльності підприємства і формування конкретної стратегії. Доведено, що проблема розвитку експортної діяльності підприємства є досить актуальною на сьогоднішній день та заслуговує особливої уваги. Проаналізовано місткість вітчизняного ринку та виявлено його неможливість поглинути всю запропоновану продукцію, що сприяє виходу підприємств на зовнішні ринки. Зроблено висновок щодо посилення розвитку експортної діяльності в умовах поглиблення світових інтеграційних процесів. Визначено основні вимоги до експорту та акцентовано увагу на його ефективності. Розглянуто види експорту. Проаналізовано методи здійснення експортної діяльності та умови створення зовнішньоекономічних служб на підприємствах. Досліджено історію розвитку підприємства та його основні етапи становлення. Проаналізовано експортну діяльність ТОВ «Продовольча компанія «ЗоряПоділля». Досліджено обсяги та структуру експорту цукру підприємством. Обґрунтовано, що ТОВ «Продовольчакомпанія «Зоря Поділля» має достатній потенціал для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Сформульовано основні напрямки розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Зазначено необхідність врахування особливостей кожного підприємства та специфіки здійснення експортної діяльності. Виявлено, що для підприємств важливим фактором є не лише виробництво продукції високої якості, а й пошук методів розвитку експортної діяльності та шляхів їх впровадження. Виявлено необхідність постійного контролю взаємовідносин з іноземними партнерами та основні інструменти їх вдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Домінанти розвитку логістичної діяльності підприємства
    (2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Лепіхова, Анна Ігорівна
    Розглянуто теоретичні засади логістичної діяльності підприємства. Досліджено поняття «логістична діяльність підприємства». Зазначено, що ефективність логістичної діяльності залежить від широкого спектру чинників і характеризується певними особливостями як на окремо взятих підприємствах, так і у різних галузях. Описано ринок, на якому працює виробниче підприємство ПАТ «Квазар». Наведено асортимент продукції та перелік послуг, що надає підприємство. Проаналізовано логістичну діяльність досліджуваного підприємства з точки зору її складових. Визначено домінанти розвитку логістичної діяльності ПАТ «Квазар». Підкреслено, що роль логістичної діяльності в життєдіяльності виробничого підприємства дуже велика. Визначено проблеми, які заважають підвищенню ефективності логістичної діяльності на підприємстві та запропоновано низку заходів щодо удосконалення логістичної діяльності ПАТ «Квазар», що дозволить підприємству оптимізувати логістичні витрати та допоможе досягнути вищого рівня конкурентоспроможності на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення збутової діяльності підприємства
    (2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Стасішена, К. В.
    Досліджено роль і значення збутової діяльності підприємств у сучасних умовах загострення боротьби за споживача. Визначено основні задачі та проблеми організації збуту продукції на підприємствах харчової промисловості. Проаналізовано збутову діяльність філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». Встановлено недоліки в організації системи управління збутовою діяльністю підприємства. З метою підвищення ефективності збутової діяльності запропоновано удосконалення структури управління філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». Викладено пропозиції щодо удосконаленнязбутової діяльностіпідприємства, використання засобів залучення покупців і стимулювання продажів, оптимізації витрат на збут та зниження транспортно-логістичних витрат на філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». The role and importance of sales activity of enterprises in the modern conditions of intensifying the struggle for the consumer is investigated. The basic problems and problems of the organization of sales of products at the enterprises of the food industry are determined. The marketing activity of the branch of PJSC "Yagotinskiy Dairy Factory" "Yagotynsky for children" is analyzed. There are shortcomings in the organization of the management system sales activities of the enterprise. In order to increase the efficiency of sales activity, the improvement of the management structure of the branch of PJSC "Yagotinskiy Dairy Plant" "Yagotinsky for Children" was proposed. Proposals on improvement of sales activity of the enterprise, use of means of attracting buyers and stimulation of sales, optimization of expenses for sale and reduction of transport and logistics costs at the branches of PJSC "Yagotinskiy Dairy Plant" "Jagotynsky for Children" are presented.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності управління логістичними процесами на складах підприємства
    (2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Чорна, Єлизавета Дмитрівна
    В статті розглянуто важливість функціонування логістичної системипідприємства. Досліджено значення впровадження новітніх методів управління логістичними процесами на складах. Акцентовано увагу на можливості підвищення ефективності логістичного управління складськими процесами на підприємстві за допомогою автоматизації та комп’ютеризації логістичної системи, використання новітніх програмних продуктів в управлінні складською діяльністю підприємства. Проаналізовано український ринок скляної тари та діяльністькомпанії Ветропак Груп на ньому. Визначено основні фактори ризику діяльності Групи Ветропак в Україні. Запропоновано впровадження використання ZebraTC-75 на ПАТ "Ветропак Гостомельський склозавод" та прогнозовано потенційні наслідки застосування комп’ютерних технологій та новітніх програмних продуктів в управлінні складською діяльністю підприємства. The article considers the importance of the logistic system at the enterprise. The importance of introduction of the newest methods of management of logistical processes in warehouses is investigated. Attention has been focused on the possibility of increasing the efficiency of logistics management of warehouse processes at the enterprise by means of automation and computerization of the logistics system, using the latest software products in managing the warehouse activities of the enterprise. The Ukrainian market of glass containers and the activity of Vetropack Group are analyzed. The main risk factors for Vetropack Group activities in Ukraine are determined. The introduction of the Zebra TC-75 to VetropackGostomel Glass Factory was proposed and the potential consequences of using the computer technologies and the latest software products in the management of the warehouse activities of the enterprise were forecasted.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства агропродовольчої сфери
    (2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Коняга, Аліна Володимирівна
    Розглянуто значення критерію конкурентоспроможності продукції та підприємств у їх боротьбі на внутрішніх та світових ринках. Зазначено, що вітчизняні підприємства можуть ефективно функціонувати лише при втіленні принципово нових підходів до управління конкурентоспроможністю продукції і формування конкурентної стратегії. Доведено, що проблема підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств України є досить актуальною, набуває нового змісту і вимагає нового її осмислення та розв’язання. Розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності та основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції. Досліджено ринок плодоовочеконсервної продукції, зроблено висновок щодо зменшення випуску продукції, зростання витрат на її виготовлення, зниження якості виробів, звуження асортименту, підвищення цін, втрату традиційних ринків збуту. Визначено причини погіршення становища в галузі. Проаналізовано основні засади діяльності та конкурентоздатність продукції українського виробника ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» на національному та зовнішньому ринку. Визначено основних конкурентів підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринку, проведено порівняння з конкурентами на внутрішньому ринку, побудовано матрицю конкурентного профілю, а також виявлено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози заводу. Обґрунтовано, що ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» має достатній потенціалу для збільшення обсягів виробництва та запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності його продукції як на внутрішньому, так і на зарубіжному ринках. Зроблено висновок щодо посилення конкуренції між підприємствами в умовах поглиблення світових інтеграційних процесів. Саме тому для підприємств надзвичайно важливим є не лише виробляти якісну продукцію, а й застосовувати інші способи підвищення конкурентоспроможності своєї продукції на ринку. The importance of the competitiveness criterion of products and enterprises in their struggle on the domestic and world markets are considered. It is noted that domestic enterprises can only function effectively with the implementation of fundamentally new approaches for managing products competitiveness and with formation of a competitive strategy.It is proved that the problem of increasing the products competitiveness of Ukrainian enterprises is very actual, acquires new meanings and requires a new understanding and solution. The theoretical aspects of competitiveness and the main directions of increasing the products competitiveness are considered. The market of fruit and vegetable canning products are investigated and the conclusion is made about production decreasing, costs increase, quality of products decrease, assortment narrowing, prices increase, loss of traditional markets. The causes of deterioration in the industry are determined. The basic activity principles and products competitiveness of the Ukrainian producer Mogilev-Podolsky cannery Private Company on the national and foreign markets are analyzed. The main competitors of the company are determined on the domestic and foreign markets, a comparison is made with competitors in the domestic market, the matrix of the competitive profile is constructed, and the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the plant are identified. It was substantiated that Mogilev-Podolsky cannery Private Company has sufficient potential for increasing production volumes and suggested ways to increase the competitiveness of its products both on the domestic and foreign markets. A conclusion is made regarding the increase of competition between enterprises in the context of global integration processes deepening. That is why it is extremely important for enterprises not only to produce high-quality products, but also apply other ways to increase the competitiveness of their products on the market.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення організації логістичних процесів на складі підприємства
    (2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Ткачук, Олександр Степанович
    Досліджено роль складу як одного із підрозділів підприємства, на прикладі якого можна побачити всю потужність логістичних рішень і застосовуваних логістами інструментів. Обґрунтовано, що сучасна складська логістика надає широкі можливості для оптимізації роботи складу підприємства, і, відповідно – для мінімізації витрат і підвищення прибутковості виробничої діяльності. Охарактеризовано логістичний процес на складі. Виділено складові логістичного процесу та основні логістичні операції на складах, показано їх взаємодію. Розглянуто особливості організації логістичних процесів на складах підприємств харчової промисловості.Досліджено реалізацію логістичного процесу на складі ТОВ «Пивоварня Зіберта». Визначено проблеми ефективності складування на ТОВ «Пивоварня Зіберта» та запропоновано можливі шляхи їх вирішення. Зроблено висновок, що тільки взаємодія усіх етапів логістичного процесу на підприємствах харчової промисловості може забезпечити оптимальний результат роботи всього складу. The role of the warehouse as one of the divisions of the enterprise is investigated, for example one can see the full capacity of logistic solutions and logistic tools used. It is substantiated that modern warehouse logistics offers wide possibilities for optimization of work of the warehouse of the enterprise, and, accordingly - to minimize expenses and increase profitability of production activity.The logistics process in the warehouse is described. The components of the logistic process and the main logistics operations in the warehouses are highlighted, their interaction is shown. The peculiarities of organization of logistic processes at warehouses of food industry enterprises are considered. The implementation of the logistics process in the warehouse of "Zibert's Brewery" is investigated. The problems of warehouse efficiency at "Zibert's Brewery" were determined and possible ways of their solution were proposed. It is concluded that only the interaction of all stages of the logistic process at food industry enterprises can provide the optimal result of the entire work of the warehouse
  • Ескіз
    Документ
    Управління стратегічним розвитком підприємства
    (2017) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Демченко, Дмитро Михайлович
    Розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління стратегічним розвитком підприємств у сучасних умовах господарювання. Визначено основні підходи до формування стратегії підприємства. Досліджено сутність управління стратегічним розвитком підприємств та узагальнено основні складові концепції управління стратегічним розвитком підприємства. Проведено SWOT-аналіз та проаналізовано управління стратегічним розвитком ПрАТ «Лебединський завод поршневих кілець». На основі проведеного аналізу запропоновано стратегію розвитку підприємства. Theoretical and practical aspects of strategic development of business sesin the current economic conditions are considered. The main approaches to forming business strategy is defined. The essence of strategic business development and investigated and major components of the concept of strategic development of the company summarized. SWOT-analysis conducted strategic development and management of JSC «Lebedinsky plant of piston rings" are analyzed. Based on the analysis of the development strategy proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні стратегії підприємств харчової промисловості
    (2012) Пєтухова, Ольга Михайлівна
    Розглянуто підходи до формування стратегій інноваційного розвитку підприємств, характерні особливості інноваційних стратегій та стратегічної поведінки, визначено типові для підприємств харчової промисловості інноваційні стратегії.