Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вигідно підприємству і людям
    (2004) Сологуб, Олена Петрівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна
    У статті розглянуто базові методи упорядкування асортименту хлібопекарських підприємств, запропоновано математичну модель, що дозволяє вибрати оптимальну глибину асортиментного ряду, спираючись на показники рентабельності та маржі прибутку. In the article the basic techniques range ordering bakeries proposed mathematical model to choose the optimum depth of product range, based on indicators of profitability and margins.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр.
    (2001) Репіч, Тетяна Анатоліївна
    Основну увагу у роботі приділено кореляційному аналізу залежності між шириною асортименту та рентабельністю і маржею прибутку на підприємствах хлібопекарської галузі, який показав, що між обсягом товарної продукції, прибутком, рентабельністю, маржею прибутку та коефіцієнтом зростання асортименту простежуються зв’язки високої щільності.