Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування ефективної маркетингової політики розподілу продукції підприємств
    (2023) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Лелека, Ольга Олександрівна
    У статті досліджено сутність категорії. Проаналізовано основні положення теорії формування систем розподілу продукції підприємств. Удосконалено понятійно-категорійний апарат та надано авторське визначення таких понять як «збут», «збутова політика», «політика розподілу», «збутова система», «система розподілу продукції». Визначено, взаємне підпорядкування понять «збутова політики підприємства» та «політика розподілу продукції підприємства». Досліджено підходи до формування систем розподілу продукції, які ґрунтуються на управлінському або економічному аспектах. Запропоновано здійснювати вибір пріоритетних для підприємства систем/каналів розподілу продукції на основі комплексного підходу, в якому враховано не тільки управлінські задачі, які стоять перед окремими системами/каналами розподілу продукції, але й економічні цілі підприємства. The article examines the essence of the category. The main provisions of the theory of the formation of production distribution systems of enterprises are analyzed. The conceptual and categorical apparatus has been improved and the author's definition of such terms as "sales", "sales policy", "distribution policy", "sales system", "product distribution system" has been provided. Mutual subordination of the concepts of "enterprise sales policy" and "enterprise product distribution policy" has been determined. Approaches to the formation of product distribution systems based on managerial or economic aspects have been studied. It is proposed to select priority systems/channels of product distribution for the enterprise based on a comprehensive approach, which takes into account not only the management tasks facing individual systems/channels of product distribution, but also the economic goals of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти формування систем розподілу продукції в збутовій системі підприємства
    (2017) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Проведені дослідження показали, що налагодження ефективної збутової політики є пріоритетним завданням сучасного підприємства. Рішення стосовно формування ефективних систем розподілу продукції являються центральною ланкою збутової політики підприємства. В ході дослідження визначено, що деякі науковці ототожнюють ряд понять теорії збуту. На основі аналізу праць вчених Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler F., Armstronh H., Sonders D., Vonh V. удосконалено теоретичний інструментарій та визначено власне бачення понять «sales», «distribution of production» та «enterprise production system distribution». У статті розглянуто існуючі підходи до механізму формування систем розподілу продукції у збутовій системі підприємства, які викладено у працях Horchels L., El'-Ansari A. I., Kotlera F., Marien E., Shterna L. V. та Koflan E. T. Визначено, що існуючі дослідження висвітлюють проблему односторонньо, зупиняючись тільки на окремих питаннях, наприклад, ефективності каналів та систем розподілу продукції підприємства, управління учасниками каналів розподілу продукції у системі розподілу підприємства або розробки стратегій охоплення ринку. Запропоновано послідовність етапів формування систем розподілу продукції, яка враховує концептуальні можливості прийняття управлінських рішень для різних рівнів розподілу: систем та каналів розподілу продукції, а також учасників каналів розподілу продукції підприємства. Спочатку відбувається узгодження цілей політики розподілу з цілями підприємства та формуються канали розподілу продукції. В подальшому визначаються можливості управління системами розподілу продукції підприємств за допомогою показника «ступінь вертикальної інтеграції». Оцінюється економічна ефективність каналів розподілу продукції та ухвалюються стратегічні рішення в каналах розподілу продукції, а також визначаються стратегій взаємодії з учасниками каналів розподілу продукції. Формування оптимальних систем розподілу продукції здійснюється на основі комплексного оцінювання як економічних (ефективність), так управлінських (рівень керованості) аспектів та прийняття стратегічних рішень ефективного управління. The conducted studies have shown that the establishment of an effective marketing policy is a priority task of a modern enterprise. Decisions concerning the formation of efficient distribution systems are the central element of the company's sales policy. The study determined that some scientists identified several concepts of the marketing theory. By analyzing the works of scientists Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. theoretical tools are improved and defined the vision of «sales», «distribution of production» and «enterprise production system distribution ». The article reviews current approaches to the mechanism of formation of product distribution system in the company sales, which is set out in the writings Coughlan A.T.. Gorchels L., El-Ansary A. I., Kotler Ph., Marien E., Stern L.W. and West C. It’s determined that existing studies highlight the problem one-sided, focusing only on certain issues, such as the efficiency of distribution channels and production companies, managing product distribution channels parties in the distribution system of the enterprise or developing strategies for reaching the market. The sequence of stages of the formation of distribution systems is proposed, which takes into account the conceptual possibilities of making managerial decisions for the different levels of distribution: systems and channels of distribution of products, as well as participants of distribution channels of production of the enterprise. First, the objectives of the distribution policy are aligned with the objectives of the enterprise and the distribution channels are defined. In the future, the possibilities of controlling the distribution systems are determined using the indicator "degree of vertical integration". The economic efficiency of distribution channels is evaluated and strategic decisions in the distribution channels are adopted. Also the strategy of interaction with the participants of the distribution channels is determined. The formation of optimal product distribution systems is based on a comprehensive assessment of both economic (efficiency) and managerial (level of manageability) aspects and on making strategic decisions of effective management.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу
    (2017) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна
    У статті було досліджено існуючі підходи до визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» на основі наукових праць Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Узагальнення зазначеного наукового доробку дозволило визначити власне бачення поняття «інтегровані маркетингові комунікації». Вагомою складовою цього засобу є інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, які тривалий час вважалися «рекламою в місцях продажу». На думку Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу відносяться до синтетичних засіб маркетингових комунікацій. Вони включають в себе елементи та прийоми реклами, персонального продажу, зв'язків з громадськістю тощо і стимулюють рівень збуту у роздрібній торгівлі шляхом привернення уваги споживачів до певних груп товарів без активної участі торгового персоналу. Проведені дослідження дозволили встановити ознаки класифікацій інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу: за місцем розташування, за способом передачі, за каналом донесення, за походженням. Зазначені ознаки характеризують інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу з точки зору підходу «inside-out», який передбачає погляд на оточуюче середовище зсередини підприємства. Застосувавши підхід «outside-in», що відображає бачення діяльності підприємства ззовні, було запропоновано здійснювати класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу за способом сприйняття споживачем. При цьому виділяються такі види комунікацій: візуальні, аудіальні, тактильні, нюхові, смакові та емоційні. Такий підхід до класифікації інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу дозволяє сформувати лояльність у споживача до підприємства та його товару з використанням сучасних маркетингових технологій. In this article were studied existing approaches to the definition of "integrated marketing communications" based on researches of Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Generalization mentioned scientific results allowed me to determine my own vision of the concept of "integrated marketing communications". A significant component of this notion is the integrated marketing communications in point of sale, which for a long time were considered as "advertising at point of sale." According to Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., integrated marketing communications at point of sale refer to synthetic means of marketing communications. They include elements and techniques of advertising, personal selling, public relations, etc. and stimulate the level of sales in retail trade by attracting the attention of consumers to certain groups of goods without the active participation of the sales staff. Studies have revealed signs of classifications of integrated marketing communications in point of sale: by the location, by the transferring method, by the delivery channel, by the origin. These features characterize integrated marketing communications in point of sale in terms of approach «inside-out», which provides a view on the environment from inside of the company. Applying the approach «outside-in», which reflects the vision of the company from the outside, it was suggested to make a classification of integrated marketing communications in point of sale by the way of consumer perception. It highlighted the following types of communication: visual, auditory, tactile, olfactory, gustatory and emotional. This approach to classification of integrated marketing communications in point of sale allows generating loyalty from the consumer to the enterprise and its product using modern marketing techniques.