Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств(2014) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна БроніславівнаУ статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі. This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.Документ Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств(2011) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна БроніславівнаУ статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі. This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.