Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу(2023) Тімченко, Ганна Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтівДокумент Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту(2020) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Дітріх, Ірина Вікторівна; Зуйко (Кулініч), Віра Ігорівна; Туз, Тетяна СергіївнаПроведено аналіз використання соціальних мереж у якості засобу просування готельного продукту. Розглянуто теоретичні відомості про Інтернет-маркетинг, виконаний розгорнутий аналіз соціального медіа маркетингу, його переваги та недоліки, ефективність впровадження соціального медіа маркетингу у діяльності готельного підприємства.The analysis of the use of social networks was conducted as a means of promoting a hotel product. The article discusses theoretical data about Internet marketing, it comprises a detailed analysis of social media marketing, its advantages and disadvantage, reflections of the effectiveness of the implementation of social media marketing in the activities of the enterprise. A deliberate choice of Internet marketing tools and their use as components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature.