Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи до формування ефективної інноваційної політики підприємства
    (2020) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Капля, Данило Володимирович
    Стаття присвячена дослідженню інноваційної активності вітчизняних підприємств та визначенню сучасних підходів до формування ефективної інноваційної політики суб’єктів господарювання. Обґрунтовано необхідність розробки програми стратегічної стійкості, базуючись на специфіці діяльності підприємства. Визначено, що такі програми направлені на екологізацію виробництва, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, проведення техніко-технологічних змін, впровадження заходів корпоративної соціальної відповідальності, що сприяє збільшенню кількості конкурентних переваг підприємства. Обираючи певні напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування всіх потенціалів підприємства та прогнозування змін зовнішнього середовища для вибору вірної стратегії інноваційної діяльності. Розглянуто фактори, що можуть чинити як позитивний, так і негативний вплив на реалізацію комплексної інноваційної стратегії. Реалії сьогодення, мінливість середовища господарювання, зміни в потребах споживачів, розвиток технологічного прогресу потребують швидкої адекватної реакції підприємств. Суб’єкти господарювання повинні формувати інноваційну політику з метою створення та виведення на ринок принципово нових видів продукції, покращення якості існуючих товарів та послуг, постійного вдосконалення технології виробництва задля підвищення конкурентоспроможності та забезпечення стійкого зростання. Реалізація ефективної інноваційної політики сприятиме розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращенню іміджу держави в міжнародному просторі. The article is devoted to the research of innovation activity of the domestic enterprises and definition of modern approaches to the formation of an effective innovation policy. The importance of strategic stability programs implementation is proved. It is defined that such programs cover ecologicalization of manufacture, improvement of quality and competitiveness of production, carrying out of technical and technological changes, implementation of corporate social responsibility to increase the competitive advantages of the enterprise. Selecting certain directions of innovation development and realizing innovation projects, the enterprise reaches the appropriate level of innovation activity. It is crucial to take into account all the potentials of the enterprise and forecast changes in the external environment to select the right innovation strategy. Factors that may have both positive and negative effects on the implementation of a comprehensive innovation strategy have been considered. According to the modern realities, variability of the business environment, changes in consumer needs and the development of technological progress, enterprises must quickly react to the situation. Business entities must form an innovation policy in order to create and launch fundamentally new products, improve the quality of existing goods and services to increase competitiveness and ensure sustainable growth. The implementation of an effective innovation policy will contribute to the possibility of domestic enterprises to expand sales of innovation products, enter foreign markets, improve the image of the state in the international community.
  • Ескіз
    Документ
    Формування товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва, Ірина Василівна
    Стаття присвячена дослідженню формування інноваційної політики підприємств молочної галузі. Доведено, що товарна інноваційна політика підприємства впливає на покращення операційної ефективності та сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності. Обґрунтовано необхідність впровадження нових (вдосконалених) технологій, рецептур, виробничих процесів, обладнання, що сприятиме покращенню якості готової молочної продукції та заощадженню використання всіх видів ресурсів. Обираючи напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти, підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування наявних потенціалів підприємств молочної галузі та узгодження їх із інноваційними цілями для вибору найкращих проєктів до імплементації серед різних альтернатив. Досліджено основні параметри, що є вирішальними при виборі молочних продуктів споживачами. Великого значення приділяється питанням екологізації виробництва, зростає увага споживачів до інноваційної продукції дієтичного та лікувально-профілактичного спрямування. Зміни у смаках та вподобаннях споживачів чинять суттєвий вплив на організацію виробничої діяльності підприємств, спрямовують їх постійно переглядати та оновлювати асортимент продукції, розвивати саме ті види, що користуються найбільшою популярністю. Перераховані заходи сприятимуть розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращенню іміджу. На прикладі ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна» продемонстровано ефективність реалізації інноваційних рішень (впровадження технології ультрафільтрації для виробництва сиру). Проведено порівняння якісних характеристик молочного продукту при традиційному методі виробництва та при застосуванні інноваційної технології (технології ультрафільтрації). The article is concerned with studying the formation of the innovation policy of dairy enterprises. It has been proved that the product innovation policy of an enterprise influences the improvement of operational efficiency and contributes to the increase of the level of competitiveness. The necessity of introducing new (improved) technologies, recipes, production processes, equipment, which will improve the quality of finished dairy products and save the use of all types of resources, is substantiated. By choosing areas of innovative development and implementing innovative projects, the company reaches a certain level of innovation activity. Attention is focused on the need to take into account the existing potentials of dairy enterprises and align them with innovative goals to select the best projects for implementation among various alternatives. The main parameters that are crucial for consumers to choose dairy products are investigated. Great importance is attached to the issues of greening production, and consumers' attention to innovative dietary and therapeutic products is growing. Changes in consumer tastes and preferences have a significant impact on the organisation of production activities of enterprises, prompting them to constantly review and update their product range and develop the most popular types. These measures will help to expand sales of innovative products, help companies enter foreign markets, and improve their image. On the example of Wimm-Bill-Dann Ukraine PJSC, the article demonstrates the effectiveness of implementing innovative solutions (introduction of ultrafiltration technology for cheese production). The article compares the quality characteristics of a dairy product using the traditional method of production and the innovative technology (ultrafiltration technology).
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний розвиток хлібопекарської галузі України: основні напрями, проблеми, ризики
    (2010) Скопенко, Наталія Степанівна
    Розглянуто основні напрямки інноваційного розвитку хлібопекарської галузі України в сучасних умовах, визначено головні проблеми та перспективи. Виділено елементарні ризики, що супроводжують інноваційну діяльність, і основні чинники, що їх спричинять. The basic directions of Ukrainian bakery industry innovative development are examined in the article. The main problems and prospects industry development are certain. The complex of elementary risks, that accompany innovative activity, and basic factors of influence, are selected.