Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Програма лояльності: сутність та етапи розроблення(2024) Скригун, Наталія Петрівна; Москвіна, Маргарита Євгенівна; Бойко, Ірина АнатоліївнаУ статті обґрунтовано, що в сучасному конкурентному середовищі підприємства перебувають у постійному пошуку інноваційних стратегій для залучення та утримання споживачів. Зазначено, що програми лояльності стали потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів, зміцнення лояльності до бренду та створення конкурентної переваги. Програми лояльності охоплюють різноманітні схеми, такі як системи на основі балів, багаторівневе членство, ексклюзивні бонуси та інші, розповсюджуються в різних галузях, охоплюючи все більше сегментів. Надано характеристику таким функціям програми лояльності, як утримання клієнтів, підвищення їхньої залученості, збирання даних, створення конкурентної переваги, маркетинг із вуст у вуста, зростання прибутку та зміцнення лояльності споживачів. Виокремлено переваги та недоліки найрозповсюдженіших типів програми лояльності. Запропоновано авторський підхід поетапного процесу розроблення та реалізації програми лояльності та деталізовано сутність кожного етапу.Документ Сутність та види точок контакту бренду зі споживачами(2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Навроцький, Назарій АндрійовичУ статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності поняття «точка контакту з брендом» та узагальнення видів точок контакту бренду зі споживачами. Показано, що взаємодія споживача з брендом відбувається в багатьох точках контакту, які важливі насамперед тим, що впливають на досвід клієнта, його поведінку, продажі, прибуток компанії. Розглянуто існуючі підходи до трактування сутності поняття «точки контакту з брендом» через відображення різноманітних взаємодій між споживачами та компанією (брендом), що охоплюють будь-які канали та медіа, через які споживачі сприймають бренд чи продукт та можуть бути ініційовані як компанією, так і споживачами. Визначено, що ідентифікація та оцінювання точок контакту є важливою функцією підприємства задля покращення клієнтського досвіду. Уточнено та систематизовано види точок контакту бренду зі споживачами, що дозволяє підприємству вибудовувати міцні і довготривалі зв'язки зі споживачами та забезпечувати конкурентні переваги на ринкуДокумент Методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачем(2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Навроцький, Назарій АндрійовичВ статті обґрунтовано необхідність ідентифікації та оцінювання точок контакту зі споживачами з метою формування стратегій їхнього удосконалення. Встановлено, що ситуації, в яких цільова аудиторія контактує з компанією (точки контакту), є одним з найважливіших напрямів взаємодії бізнесу і клієнта. Узагальнено існуючі найпопулярніші методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачами: опитування, інтерв’ю, фокус-групи, соціальне прослуховування, аналітика вебсайту, дані про обслуговування клієнтів. Запропоновано процес оцінювання ефективності точок контакту бренду зі споживачами через виокремлення таких послідовних етапів: інвентаризація точок контакту бренду зі споживачами; визначення мети точок контакту; визначення відповідальних відділів (осіб) за точку контакту; оцінювання важливості кожної точки контакту; оцінювання ефективності критичних точок контакту; аналіз точок контакту та розроблення стратегії їхнього удосконалення. З метою визначення стратегії для конкретної точки контакту бренду зі споживачами запропоновано матрицю «Ефективності-Важливості точки контакту», яка передбачає виділення дев’яти квадрантів та стратегічних рішень щодо точок контакту залежно від рівня її ефективності та важливості для клієнта. Запропонована матриця дозволить приймати ефективніші стратегічні рішення та розподіляти наявні ресурси на удосконалення точок контакту, що належать підприємству і на які воно може впливати. Встановлено, що у випадку наявності точок контакту, що їх негативно оцінили споживачі і при цьому вони не належать підприємству, необхідно виявити причини отримання низьких оцінок від споживачів, як ці точки контакту можуть впливати на задоволеність споживачів, встановити зв'язок з власниками або операторами цих точок контакту, здійснити пошук можливості укладення партнерських угод або співпраці з власниками цих точок контакту, запровадження маркетингових та комунікаційних заходів для підвищення поінформованості споживачів про зміни та покращення, що впроваджуються в цих точках контакту, встановлення системи відстеження за змінами в задоволеності споживачів після впровадження заходів. Зазначено, що аналіз точок контакту з урахування частоти використання споживачами дозволить ефективніше управляти ними (задоволеність в найчастіше використовуваних, ключових точках важлива для забезпечення позитивного враження та лояльності споживачів), визначати пріоритети, приділяти увагу критичним зонам, підвищити лояльність споживачів.Документ Психологічні ефекти сприйняття ціни під час формуванні цінності бренду(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Гайдуков, Дмитро СергійовичУ статті розглянуто основні психологічні ефекти сприйняття ціни споживачами, розкрито маркетингову сутність кожного з них. Визначено, що сприйняттям ціни можна управляти маркетинговими інструментами. Установлено, що для того, аби повідомити покупцю ціну товару та знизити його чутливість до рівня ціни, використовують різноманітні психологічні ефекти сприйняття ціни. Проаналізовано доцільність використання заокруглених цін та їхній вплив на свідомість потенційних споживачів. Розкрито сутність такого поняття, як «цінність бренду», наведено її характеристики та основні відмінності від ціни товару, визначено основні умови формування цінності бренду, а також її вплив на споживачів та їхні купівельні пріоритети. Наведено основні та додаткові переваги надання брендам цінності, яка б впливала на купівельні рішення споживачів; напрями створення основної цінності товару. The problem of the effective pricing is actual nowadays, in fact the price is the factor where the potential customers pay special attention during the choice of commodity or service. The search of balance between mark- on the commodity and level of population’s solvency is success of the enterprise. The special attention is paid by the researches of price perception by the consumer and his psychology, determinations of psychological methods, on the basis of the pricing process, and analysis of brand value, passes as a separate aspect that directly influences on the cost of brand. The main purpose is describing the essence of different psychological effects, that influence on consumers’ price perception and methods that marketing specialists use during the forming of brand value is given in this article. At forming of price, it is needed to take into account psychological effects of price perception that is followed by majority of potential customers in the process of choice of commodity or service. Basic methods, which are followed by producers during the forming of price on new commodity or service, are given. Among such methods, it is possible to distinguish the cost of prestige and free supply price. The essence of concept of brand value, its descriptions over and basic differences from the commodity cost is exposed; the basic terms of forming of brand value and its influence on consumers and their purchasing properties are given. Basic and additional advantages of brand value that would influence on the purchasing decisions of consumers are described. Directions of creation of basic advantages of brands value are analysed. The influence of experience of the commodity use on its general value in the consumer’s eyes is investigated. The influence positioning of brands on their perception, external aspects, such as commodity packing and its design, and their influence on the brand value are analysed. General reputation of producer and consumers’ emotions automatically create additional demand on the commodity, increasing its value is marked.Документ Вірусна реклама в інтернет-просторі: сутність та прийоми(2019) Скригун, Наталія Петрівна; Метейко, Віталіна ОлексіївнаПоки одні рекламодавці закладають в маркетингові бюджети мільйони гривень, інші успішно ведуть рекламні кампанії з мінімальними втратами часу і грошей. Причина їхнього успіху полягає в тому, що вони зуміли створити унікальний рекламний продукт, який настільки припав до душі користувачам соціальних мереж, що ті самі поширюють його в інтернеті. Ця техніка поширення реклами отримала назву вірусний маркетинг.Документ Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Пєхота, Ірина Сергіївна; Слівінська, ВікторіяРозглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.The development and implementation problems of marketing communications policy in the context of limited budget of the enterprise are analyzed. The content of the main prospective directions of improvement of organization's marketing policy communications in the enterprise with limited budget is generalized and clarified.Документ Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів(2008) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product.Документ Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Василько, Т. Д.Розглянуто та проаналізовано два типи досліджень поведінки споживача: стандартні маркетингові дослідження та дослідження з точки зору нейромаркетингу. Обґрунтовано переваги та недоліки кожного із них та розроблено рекомендації щодо вибору оптимального методу дослідження з урахуванням типів досліджуваних об’єктів. It is overviewed and analyzed two types of the customer’s behavior investigation: standard marketing investigation and research of neuromarketing. The advantages and disadvantages of each of the considered types are described. It is developed the recommendations according to the choice of optimal methods of investigation with some investigations objects.Документ Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару(2012) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Муковоз, С. О.Розглянуто сутність, значення та структуру інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу (ІМКМП) як форми просування товарів. Уточнено основні прийоми та інструментарій зовнішніх та внутрішніх засобів ІМКМП, що дало можливість запропонувати дієві засоби стимулювання купівельної активності задля підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Іt is described the essence of value and structure of the integrated marketing communications in the places of sale (IMCPS) as forms of advancement of commodities. Basic receptions and tool of external and internal facilities of IMCPP are specified, that gave an opportunity to offer effective facilities of stimulation of purchasing activity for increasing of the efficiency of marketing activity of the enterprise.