Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості та психологія ціноутворення брендів: маркетинговий аспект(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Гайдуков, Дмитро СергійовичУ статті розглянуто сутність ціноутворення бренда та цінності бренда як важливого складника цінової політики з урахуванням маркетингового та витратного підходів до ціноутворення. Установлено чинники, які впливають на ціну бренда та його цінність, складники успішного бренда. Доведено необхідність використання специфічних методів та прийомів формування ціни марочного товару. Визначено види стратегій, що їх використовують під час ціноутворення бренда з урахуванням вибраного методу його позиціювання на ринку та цілей ціноутворення. Наведено етапи встановлення ціни на марочний товар, цінові переваги володіння брендом. Узагальнено психологічні методи, які варто використовувати під час формування та коригування ціни на бренд, що дасть можливість підвищити прибутковість діяльності підприємства, утримати та зміцнити ринкові позиції підприємства та його брендів.Документ Марочне ціноутворення в системі брендингу(2009) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто питання ціноутворення на марочні товари як невід’ємного елементу в системі брендингу, показано етапи марочного ціноутворення, встановлено напрями використання цінових емоцій при розробленні цінової політики. The question of pricing is considered on the branded commodities as an inalienable element in the system of branding, the stages of the branded pricing are shown, directions of the use of price emotions are set at the development of price politics.Документ Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки(2006) Скригун, Наталія Петрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВ статті сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних та маркетингових підходів до ціноутворення, їх переваги та недоліки та зв’язок з цілями ціноутворення, розкрито особливості систем нетто- та брутто-ціноутворення, визначено фактори, які впливають на вибір стратегії і тактики ціноутворення. In the article attention is concentrated on research of role of price in the system of forming of value of trade mark, essence of the expense and marketings going is considered near pricing, their advantages and failings and connection with the aims of pricing, the features of the systems of netto- and gross-pricing are exposed, certainly factors which influence at choice strategy and tactic of pricing.Документ Класифікація маркетингових цінових стратегій(2010) Кучинська, Дар'я В.; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто сутність маркетингових цінових стратегій, розроблено класифікацію цінових стратегій та запропоновано рекомендації щодо їх вибору в конкретних ринкових ситуаціях.Документ Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто та уточнено сутність ціни як економічної категорії та ключового елемента ринкової економіки. Висвітлено визначальні чинники виробничого та ринкового підходів до формування ціни.Документ Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаКонкретизовано цілі ціноутворення. Запропоновано класифікацію методів ціноутворення з огляду на витрати, вимоги споживачів і дії конкурентів задля формування ефективної цінової політики підприємства.Документ Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах(2011) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність методів встановлення цін в ринкових умовах та запропоновано власну класифікацію методів ціноутворення, яка дає можливість систематизувати методи визначення цін в логічну цілісну систему.