Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
    (2019) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті розглядаються взаємозв’язок та взаємодія внутрішнього, зовніш-нього та інтерактивного маркетингу як складових маркетингу сфери послуг. Окрема увага приділяється поняттю внутрішнього маркетингу. Пропонується системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Досліджується алго-ритм функціонування внутрішнього маркетингу. Описується взаємозв’язок внут-рішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлюються основні складові кожного виду маркетингу. The paper studies the interconnection and interaction between internal, external and interactive marketing as components of the marketing of the service sector. A systematic approach to understanding of internal marketing of the enterprise is proposed, according to which internal marketing is a system of elements that take into account the aims of enterprise on the one hand and the needs of staff from another. An algorithm for the func-tioning of internal marketing is explored. The interconnection of internal and external mar-keting with interactive is described. The main components of each type of marketing are distinguished.