Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Організація електронної торгівлі на підприємстві класичним способом та через соціальну мережу Instagram
    (2019) Полуда, Тетяна Анатоліївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    У статті розглянуто процес організації електронної торгівлі через дві можливі форми: повноцінний сайт з максимально можливим набором функцій та через соціальну мережу Instagram, а також досліджено шляхи оцінки ефективності їх роботи. Кількість користувачів Instagram зростає дуже стрімко, вже сьогодні дана соціальна мережа є торговою платформою, через яку можна здійснювати купівлю товарів. На початковому етапі розвитку не кожне підприємство має можливість розробити та підтримувати повноцінний сайт для продажу продукції, тоді як профіль в Instagram є бюджетною альтернативою. Профіль може містити публікації з повним описом товарів, їх характеристики та ціни. Процес його створення та налаштування простий, він не потребує команди спеціалістів, які допоможуть адаптувати його для налагодженої роботи, що є його перевагою, в порівнянні із повноцінним сайтом. Для організації роботи сайту необхідно оптимізувати його за пошуковими запитами, привести до єдиного алгоритму роботи, для впровадження таких заходів необхідно мати кваліфіковану команду SEO-спеціалістів, що будуть постійно займатися даним процесом. В той час, як із алгоритмами роботи Instagram можна ознайомитися, за допомогою доступних матеріалів, сучасних статей та безкоштовних тренінгів. В умовах сучасності, профіль в Instagram є необхідністю, навіть коли підприємство має повноцінний сайт, це спрощує комунікацію цільових споживачів із компанією, та допомагає визначити, що саме їм необхідно. Це можливо за допомогою оцінки профілю: статистики, коментарів, вподобань, репостів та кількості підписників в цілому. Тому дослідження даного питання є актуальним та допоможе визначити сучасні способи роботи із двома наведеними ресурсами. In today's market and great competition, product quality is not a determining factor in the high profitability of sales. The success of an enterprise depends on many factors. It is necessary to understand how competitors work, who demand consumers, who are potential and promising customers, and quality advertising and promotion are a necessity.The article describes the process of organizing e-Commerce through two possible forms: a full-fledged site with the maximum possible set of functions and through the social network Instagram, as well as ways to assess the effectiveness of their work. To assess the effectiveness of Instagram, there are separate indicators that need to be monitored.In addition to the statistical indicators, there are a number of economic indicators. which should be taken into account. The number of instagram users is growing very rapidly, today this social network is a trading platform through which you can purchase goods. At the initial stage of development, not every company has the opportunity to develop and maintain a full-fledged website for the sale of products, while the instagram profile is a budget alternative. The profile may contain publications with a full description of the goods, their characteristics and prices. The process of its creation and configuration is simple, it does not require a team of specialists who will help to adapt it for the smooth operation, which is its advantage compared to a full site. To organize the work of the site it is necessary to optimize it for search queries, lead to a single algorithm of work, for the implementation of such activities it is necessary to have a qualified team of SEO-specialists who will be constantly engaged in this process. At the same time, the algorithms of Instagram work can be found with the help of available materials, modern articles and free trainings. In today's environment, instagram profile is a necessity, even when the company has a full-fledged website, it simplifies the communication of target consumers with the company, and helps to determine what they need. This is possible using the assessment profile: statistics, comments, preferences, reposts and the number of subscribers as a whole. Feedback is very easy to get through direct, while emails in the mail may be lost, or sent to spam. Thus, the study of this issue is relevant and will help to identify modern ways of working with the two resources.
  • Ескіз
    Документ
    Методи підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємства
    (2018) Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Рябко, Оксана Ігорівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    У статті досліджено частку роздрібних підприємств у всій структурі торговельних організацій, що знаходяться на території України, представлено основні показники ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Визначено основні шляхи підвищення ефективності роботи роздрібних підприємств. Проаналізовано методи збільшення обсягу продажів роздрібного підприємства, засоби впливу на конверсію, методи підвищення суми середнього чека. На основі проведеного дослідження запропоновано напрями підвищення ефективності роботи роздрібного підприємства. The article studies the share of retail enterprises in the whole structure of sales organizations located on the territory of Ukraine, presents the main performance indicators of retail enterprises. The main ways to improve the efficiency of retail enterprises are determined. Methods for increasing the volume of sales of retail enterprises, means of influence on conversion, methods to increase the total of average purchase amount are analysed. Based on conducted research, directions to improve the efficiency of work of retail enterprises are proposed.