Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток електронної торговлі в Україні на прикладі ринку канцелярських виробів(2020-06) Коваленко, Наталія Павлівна; Стеценко, Вікторія АнатоліївнаСтаття присвячена дослідженню особливостей і тенденцій розвитку електронної комерції на ринку канцерярських виробів України. Проаналізовано темпи зростання торгового обороту через Інтернет в сегментах побутових споживачів і бізнесу. Розкрито проблеми, що перешкоджають розвитку електронної торгівлі канцелярськими товарами та визначено шляхи їх подолання. The article is devoted to the study of features and tendencies of e-commerce development in the market of office products of Ukraine. The growth rates of trade turnover via the Internet in the segments of household consumers and businesses are analyzed. Problems that hinder the development of e-commerce in stationery are revealed and ways to overcome them are identified.Документ Методи підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємства(2018) Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Рябко, Оксана Ігорівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаУ статті досліджено частку роздрібних підприємств у всій структурі торговельних організацій, що знаходяться на території України, представлено основні показники ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Визначено основні шляхи підвищення ефективності роботи роздрібних підприємств. Проаналізовано методи збільшення обсягу продажів роздрібного підприємства, засоби впливу на конверсію, методи підвищення суми середнього чека. На основі проведеного дослідження запропоновано напрями підвищення ефективності роботи роздрібного підприємства. The article studies the share of retail enterprises in the whole structure of sales organizations located on the territory of Ukraine, presents the main performance indicators of retail enterprises. The main ways to improve the efficiency of retail enterprises are determined. Methods for increasing the volume of sales of retail enterprises, means of influence on conversion, methods to increase the total of average purchase amount are analysed. Based on conducted research, directions to improve the efficiency of work of retail enterprises are proposed.