Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-економічна роль сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни: існуючий стан і розвиток
    (2022) Труш, Юлія Леонідівна
    Розвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Підприємницька активність населення у переважній більшості випадків супроводжується створенням суб'єктів малого та середнього бізнесу, а формування великого підприємства починається із заснування суб'єкта господарювання. Головна місія створення бізнесу в малому та середньому підприємництві – це формування стійкого прошарку середнього класу у вигляді власників бізнесу та головних менеджерів. Це фактично формування інтелектуальної еліти нації, а це вже основа для формування фінансової еліти. Малий та середній бізнес - це соціально-економічний фундамент для розвитку інноваційно-орієнтованої, а особливо європейської держави. Малий і середній бізнес багато в чому визначає темпи економічного зростання, структуру і якість внутрішнього валового продукту (ВВП). Основна його функція, крім економічної, яка відіграє вагому роль - це соціальна. Тому питання присвячені соціально-економічній ролі сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни, а особливо дослідженню існуючого стану і розвитку малого та середнього підприємництва є актуальними нині. Тому для того щоб країна досягла значних успіхів в економічному поступі. The development of small and medium enterprises is one of the necessary conditions for the democratization of society, the formation of a strong middle class, as well as one of the main components of guaranteeing the social security of the state and its citizens. Entrepreneurial activity of the population in the vast majority of cases is accompanied by the creation of small and medium-sized businesses, and the formation of a large enterprise begins with the establishment of a business entity. The main mission of creating a business in small and medium enterprises is to form a stable middle class in the form of business owners and general managers. This is actually the formation of the nation's intellectual elite, and this is the basis for the formation of the financial elite. Small and medium business is a socio-economic foundation for the development of innovation-oriented, and especially European countries. Small and medium-sized businesses largely determine the rate of economic growth, structure and quality of gross domestic product (GDP). Its main function, in addition to economic, which plays an important role - is social. Therefore, issues related to the socio-economic role of the small and medium business sector in the country's economy, and especially the study of the current state and development of small and medium enterprises are relevant today. Therefore, in order for the country to achieve significant success in economic progress, it is necessary to create conditions for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine.