Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові проєкти: сутність та класифікація(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі ефективні управлінські практики мають важливе значення для успішної діяльності підприємства. В рамках проєктного управління маркетингові проєкти займають особливе місце і відіграють ключову роль в успішному функціонуванні будь-якого підприємства, а ефективне управління цими проектами є ключем до досягнення маркетингових цілей та оптимізації використання ресурсів. Ефективне планування, координація та реалізація маркетингових проектів має важливе значення для досягнення стратегічних цілей підприємства, однак управління маркетинговими проектами відрізняється від управління проектами в інших сферах через свої специфічні вимоги та характеристики. Інформаційну базу дослідження становлять наукові публікації іноземних і вітчизняних вчених. В статті досліджені теоретичні підходи до визначення проєктів, маркетингових проєктів та запропоновано класифікація маркетингових проєктів. Для досягнення мети дослідження були використані методи узагальнення, теоретичний метод, метод порівняльного аналізу, групування. Визначено, що маркетинговий проєкт представляє собою послідовність унікальних, спланованих і взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей та включає чітко визначені терміни, бюджет, команду, керівництво, форму реалізації та контролю. Дослідження різних підходів до класифікації проєктів дозволило запропонувати систему класи фікації маркетингових проєктів, що включає різні ознаки, серед яких, такі, як спрямованість маркетингового проєкту, бюджет маркетингового проєкту, термін виконання маркетингового проєкту, характеристики маркетингового проєкту та класифікація проєктів в залежності від функцій маркетингу. Застосування системи класифікації маркетингових проєктів допоможе підприємствам більш ефективно застосовувати принципи управління проєктами, ефективно визначати пріоритети розподілу ресурсів, обирати відповідні методології та адаптувати підходи до управління проєктами відповідно до специфічних характеристик і цілей кожного маркетингового проєктуДокумент Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства(2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії. n the modern terms of work the special importance is got by the dataware of enterprise as pre-condition of him effective functioning. Effective means is application of communications, as systems of support of informative cooperation of enterprise with his internal and external business-environment. Communications of subject of economic activity play an important role realization of strategic aims of enterprise. The report of the correctly set forth communicative reports of subject to his target groups forms favourable basis for activity in the system of economic relations, helps to secure support of public for defence of interests and reputation of subject of economic activity. On the modern stage of development of economy the question of determination of quality and efficiency of communications of enterprise gets up very important. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on relatively long-term prospect. It is extremely important to walk up the That management of company self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account many internal and external factors and accenting attention on some from them. Today it is very difficult to attract attention business entities to the brands, that is why it will be them to search the methods of organization of reports to the consumers about itself and the products. On the basis of it the question of choice of communication strategy becomes very important on the different stages of development of brand. Not having regard to the far of scientific publications from this range of problems, to the choice of communication strategy on the different stages of development of brand as a constituent of dataflow of enterprise it remains not fully studied. It stipulated the theme of the article. The basic types of communication strategies, the use of that allows to improve of communication activity of enterprise, are presented in the article. Design of communication strategy times are described and the complex of operating offers on every design time for every type of communication strategy. The basic stages of forming and development of brand are considered. For each the use of corresponding of communication strategy offers of the considered stages of development of brand.Документ Трудове право та кадрове адміністрування в системі управління HR(2022) Тур, Олеся Василівна; Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаУ даній статті представлено правові аспекти регулювання трудових відносини, а також інших видів відносин пов’язаних з ними і обумовлених їх існуванням. Виявлено, що правове регулювання роботи з людськими ресурсами здійснюється на основі державного, адміністративного і трудового права. Значну увагу приділено трудовому праву та кадровому адмініструванню в системі управління HR. Розглянуто основні методи планування і прогнозування, які використовуються в кадровому адмініструванні. Визначено, що в кадровому адмініструванні об’єктом є персонал, а суб’єктом - працівники. Розглянуто основні характеристики кадрового адміністрування та аспекти управління персоналом до яких належать: техніко-технологічний; організаційно-економічний; правовий; соціально-психологічний; педагогічний. Приділено значну увагу правовому аспекту управління персоналу на основі міжнародного законодавства та трудового права України. Виявлено, що регулювання трудових відносин як працівників, так і роботодавців, здійснюється трудовим договором. Також розглянуто сутність трудового договору та його терміни. This article presents the legal aspects of regulating labor relations, as well as other types of relations related to them and conditioned by their existence. It was found that the legal regulation of work with human resources is carried out on the basis of state, administrative and labor law. Considerable attention is paid to labor law and personnel administration in the HR management system, since labor law regulates employee-employer relations, and personnel administration is aimed at organizational and legal support of personnel management processes, which allows to increase labor productivity and the quality of its work, which affects the general economic enterprise efficiency. The main planning and forecasting methods used in personnel administration are considered. It was determined that in personnel administration, the object is personnel, and the subject is employees. The main characteristics of personnel administration are considered, namely: analysis of the need for personnel; determination of personnel requirements; determination of the main sources of income of candidates; development and selection of recruitment methods; and aspects of personnel management, which include: technical and technological; organizational and economic; legal; socio-psychological; pedagogical. Considerable attention is paid to the legal aspect of personnel management based on the analysis of international legislation, namely: the Universal Declaration of Human Rights, adopted by the UN General Assembly on December 10, 1948; International Covenant on Economic, Social and Cultural Rights, adopted by the UN General Assembly on December 16, 1966; of the European Social Charter of May 3, 1996; and labor law of Ukraine. It was determined that not only labor relations are the scope of application of labor law, but also all other types of relations are related to them and conditioned by their existence, and their termination leads to the termination of other relations related to them. It was found that the regulation of labor relations of both employees and employers is carried out by an employment contract, which is concluded in personnel services by employees of the enterprise. The essence of the employment contract, its terms and forms of conclusion are also considered.Документ Особливості управління ризиками при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності(2022) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Тюха, Ірина Володимирівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ статті вивчаються питання ризиковості та невизначеності ринкового середовища при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними підприємствами. Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії ризиків ЗЕД, розглянута та систематизована класифікація найпоширеніших видів ризиків, що зустрічаються при здійсненні ЗЕД. Проаналізовано та узагальнено основні методичні підходи до управління ризиками в ЗЕД з встановленням найбільш оптимальних методів управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності. Вивчено базові інструменти мінімізації ризиків ЗЕД, що використовуються в сучасному економічному просторі з метою їх використання в поточній господарській діяльності. Запропоновано ряд рекомендацій щодо використання комбінацій найефективніших методів та підходів до управління ризиками в ЗЕД підприємства в умовах невизначеності, з врахуванням переваг та недоліків. As the risk in foreign economic activity may be manifested in different ways, modern scientific opinion has not come to an agreement on a unified approach to the definition, classification and systematization of the process of risk management in foreign economic activity, as well as a methodological basis for managing them. Businesses involved in international trade have to deal not just with risks locally but also other business development risks such as ethics, transportation, intellectual property, credit, currency, and a lot more. These risks can obstruct the smooth running of the business, and hence, appropriate measures need to be taken to limit their effects. Here are 6 risks commonly faced by businesses involved in international trade and the effective ways to manage them. This study aims to define risks in the foreign economic activity of an enterprise and determine ways of their prevention or avoidance of their influence on an enterprise. The risks of foreign trade include: currency, customs, political, international marketing, international transportation, international contract, international competitive environment, information, innovation, customs, commercial, country risk (socio-political, macroeconomic and microeconomic), the risk associated with a foreign counterparty and so on. The sources of foreign trade risks include: social factors; environmental conditions; economic, financial and political factors; business management model; insufficient information; ethnic and regional problems; the difference in international legislation; force majeure; uncertainty in the activities of foreign trade entities and the like. The limitation is one of the most frequently used risk management tools is to develop standards that establish upper and lower limits of the use of highly liquid assets. Coating loss out of current income is characterized by insignificant financial losses, the company offset the lost funds due to current profits. Covering the risk from the reserve Fund of the company is that the company forms due to the working capital reserve Fund which will be allocated part of the funds to cover the financial losses associated with the occurrence of various risks. Self-insurance provides for the establishment by the company of its own reserve funds, but cover mostly homogeneous risks.Документ Особливості управління ризиками при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності(2022) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Тюха, Ірина Володимирівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ статті вивчаються питання ризиковості та невизначеності ринкового середовища при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними підприємствами. Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії ризиків ЗЕД, розглянута та систематизована класифікація найпоширеніших видів ризиків, що зустрічаються при здійсненні ЗЕД. Проаналізовано та узагальнено основні методичні підходи до управління ризиками в ЗЕД з встановленням найбільш оптимальних методів управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності. Вивчено базові інструменти мінімізації ризиків ЗЕД, що використовуються в сучасному економічному просторі з метою їх використання в поточній господарській діяльності. Запропоновано ряд рекомендацій щодо використання комбінацій найефективніших методів та підходів до управління ризиками в ЗЕД підприємства в умовах невизначеності, з врахуванням переваг та недоліків. As the risk in foreign economic activity may be manifested in different ways, modern scientific opinion has not come to an agreement on a unified approach to the definition, classification and systematization of the process of risk management in foreign economic activity, as well as a methodological basis for managing them. Businesses involved in international trade have to deal not just with risks locally but also other business development risks such as ethics, transportation, intellectual property, credit, currency, and a lot more. These risks can obstruct the smooth running of the business, and hence, appropriate measures need to be taken to limit their effects. Here are 6 risks commonly faced by businesses involved in international trade and the effective ways to manage them. This study aims to define risks in the foreign economic activity of an enterprise and determine ways of their prevention or avoidance of their influence on an enterprise. The risks of foreign trade include: currency, customs, political, international marketing, international transportation, international contract, international competitive environment, information, innovation, customs, commercial, country risk (socio-political, macroeconomic and microeconomic), the risk associated with a foreign counterparty and so on. The sources of foreign trade risks include: social factors; environmental conditions; economic, financial and political factors; business management model; insufficient information; ethnic and regional problems; the difference in international legislation; force majeure; uncertainty in the activities of foreign trade entities and the like. The limitation is one of the most frequently used risk management tools is to develop standards that establish upper and lower limits of the use of highly liquid assets. Coating loss out of current income is characterized by insignificant financial losses, the company offset the lost funds due to current profits. Covering the risk from the reserve Fund of the company is that the company forms due to the working capital reserve Fund which will be allocated part of the funds to cover the financial losses associated with the occurrence of various risks. Self-insurance provides for the establishment by the company of its own reserve funds, but cover mostly homogeneous risks.Документ Трудове право та кадрове адміністрування в системі управління HR(2022) Тур, Олеся Василівна; Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаУ даній статті представлено правові аспекти регулювання трудових відносини, а також інших видів відносин пов’язаних з ними і обумовлених їх існуванням. Виявлено, що правове регулювання роботи з людськими ресурсами здійснюється на основі державного, адміністративного і трудового права. Значну увагу приділено трудовому праву та кадровому адмініструванню в системі управління HR. Розглянуто основні методи планування і прогнозування, які використовуються в кадровому адмініструванні. Визначено, що в кадровому адмініструванні об’єктом є персонал, а суб’єктом - працівники. Розглянуто основні характеристики кадрового адміністрування та аспекти управління персоналом до яких належать: техніко-технологічний; організаційно-економічний; правовий; соціально-психологічний; педагогічний. Приділено значну увагу правовому аспекту управління персоналу на основі міжнародного законодавства та трудового права України. Виявлено, що регулювання трудових відносин як працівників, так і роботодавців, здійснюється трудовим договором. Також розглянуто сутність трудового договору та його терміни. This article presents the legal aspects of regulating labor relations, as well as other types of relations related to them and conditioned by their existence. It was found that the legal regulation of work with human resources is carried out on the basis of state, administrative and labor law. Considerable attention is paid to labor law and personnel administration in the HR management system, since labor law regulates employee-employer relations, and personnel administration is aimed at organizational and legal support of personnel management processes, which allows to increase labor productivity and the quality of its work, which affects the general economic enterprise efficiency. The main planning and forecasting methods used in personnel administration are considered. It was determined that in personnel administration, the object is personnel, and the subject is employees. The main characteristics of personnel administration are considered, namely: analysis of the need for personnel; determination of personnel requirements; determination of the main sources of income of candidates; development and selection of recruitment methods; and aspects of personnel management, which include: technical and technological; organizational and economic; legal; socio-psychological; pedagogical. Considerable attention is paid to the legal aspect of personnel management based on the analysis of international legislation, namely: the Universal Declaration of Human Rights, adopted by the UN General Assembly on December 10, 1948; International Covenant on Economic, Social and Cultural Rights, adopted by the UN General Assembly on December 16, 1966; of the European Social Charter of May 3, 1996; and labor law of Ukraine. It was determined that not only labor relations are the scope of application of labor law, but also all other types of relations are related to them and conditioned by their existence, and their termination leads to the termination of other relations related to them. It was found that the regulation of labor relations of both employees and employers is carried out by an employment contract, which is concluded in personnel services by employees of the enterprise. The essence of the employment contract, its terms and forms of conclusion are also considered.Документ Вплив трудового законодавства на кадрове адміністрування та діловодство в організації(2022) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр Васильович; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена актуальним питанням правового регулювання трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками в площині кадрового адміністрування та діловодства. Проаналізовано та систематизовано організаційно-правову документальну базу, необхідну для забезпечення організації трудового процесу відповідно до норм чинного законодавства. Встановлено, що важливою частиною системи кадрового адміністрування суб’єктів господарювання є діловодство, що виконує роль посередника між законодавством про працю і системою управління персоналом. Розглянуто нормативні особливості ведення документації з особового складу, що фіксує етапи трудової діяльності найманих працівників. Надано правову характеристику трудовому договору, трудовому контракту, трудовій книжці; наказам по особовому складу, особовим карткам та особовим справам. Окреслено повноваження кадрової служби щодо обліку особового складу підприємства. Відзначено особливості кадрового діловодства в умовах військового стану, які свідчать про те, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». The article is devoted to topical issues of legal regulation of labor relations between the employer and employees in the field of personnel administration and record keeping. The organizational and legal documentary base necessary to ensure the organization of the labor process in accordance with the norms of current legislation has been analyzed and systematized. It has been established that an important part of the personnel administration system of business entities is the office administration, which acts as an intermediary between the labor legislation and the personnel management system. The regulatory features of personnel documentation recording the stages of employment of employees are considered. A legal description of the employment contract, employment contract, employment book is given; orders on personnel, personal cards and personal affairs. The authority of the personnel service regarding the accounting of the personnel of the enterprise is outlined. It is emphasized that the observance of key procedures guarantees the implementation of the labor resources management policy in accordance with the requirements of legislation and ethical norms, provides a civilized solution to problems and contradictions that arise between subjects of labor relations. Peculiarities of personnel administration under martial law are noted, which indicate that during the period of martial law, the norms of labor legislation are not applied in the part of relations regulated by the Law of Ukraine "On the Organization of Labor Relations under Martial Law".Документ Мікроекономічній аналіз ринку ковбасних виробів: попит(2022) Кундєєва, Галина Олексіївна; Тур, Олеся ВасилівнаОхарактеризовано ринок м’яса та м’ясопродуктів як ринок соціального спрямування, ємність якого може служити ознакою добробуту населення країни. За умов зростання цінності вільного часу актуальним стає дослідження особливостей формування попиту на ринку ковбасних виробів. Розглянуто дві методики прогнозування обсягу попиту: класична методика, що використовує як фактори дохід і ціну; модифікована методика як адаптація класичного підходу до теперішнього часу, зокрема врахування цілого комплексу взаємопов’язаних чинників. У дослідженні використано програму PHStat, яка, по-перше, дає змогу поєднати класичну та модифіковану методики, по-друге, визначити якнайкращі підмножини моделей для заданої кількості незалежних змінних. Досліджено стан ринку ковбасних виробів і визначено часові лаги рецесії. Для побудови прогнозної моделі обсягу попиту на вироби ковбасні з м’яса варені та сосиски, окрім таких показників, як середня ціна на вироби ковбасні з м’яса варені та сосиски і середньомісячна номінальна заробітна плата в досліджуваному році, запропоновано ще показники: середньомісячна номінальна заробітна плата в попередньому році; середня ціна на товар-субститут (м’ясо птиці). Проаналізовано одержану модель та зроблено такі висновки: по-перше, збільшення на 1% середньої ціни на м’ясо птиці призведе до збільшення споживання виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок на 1,05%; збільшення на 1% середньої ціни виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок призведе до зниження їх споживання на 0,97%. По-друге, збільшення середньомісячної номінальної заробітної плати в досліджуваному році на 1% скорочує обсяг купівлі виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок на 0,23%; збільшення середньомісячної номінальної заробітної плати у попередньому році на 1% призведе до зниження споживання виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок на 0,11%. Отримані результати дають змогу віднести (відповідно до теорії поведінки споживача) цей сегмент ковбасних виробів до групи неповноцінних товарів. Структура споживчого попиту та зміна його обсягу під впливом різних чинників у будь-який період часу віддзеркалює об’єктивно існуючі межі поведінки споживачів у розподіленні влас The market of meat and meat products is characterized as a social market, the capacity of which can serve as a sign of wellbeing of the population of the country. The research of peculiarities of demand formation at the market of sausage products becomes actual at growth of value of free time. Two methods of demand volume prognostication were considered: the classical method, using income and price as factors; the modified method as adaptation of the classical approach to the present time, namely, taking into account the whole complex of interconnected factors. The program PHStat was used in the research, which, firstly, allows to combine the classical and modified methods, and, secondly, to determine the best subsets of the models for a given number of independent variables. The state of the sausage products market was analyzed and the time lags of the recession were determined. For the construction of the prognosticating model of the volume of demand for sausage products of boiled meat and frankfurters except for such indicators as average price for sausage products of boiled meat and frankfurters and average monthly nominal wages in the year under research the following indicators were offered: average monthly nominal wages in the previous year; average price for a substrate product (poultry meat). The obtained model was analyzed and the following conclusions were obtained: firstly, a 1% increase in the average price of poultry meat will cause an increase in consumption of cooked meat and sausage products by 1.05%; the 1% increase in the average price of cooked meat and sausage products will lead to a decrease in their consumption by 0.96%. Secondly, an increase in the average monthly nominal wage in the year under study by 1% reduces the purchase of cooked meat and sausage products by 0.23%; an increase in the average monthly nominal wage in the previous year by 1% will lead to a decrease in the consumption of cooked meat and sausage products by 0.11%. The obtained results allow referring (in accordance with the theory of consumer behavior) this segment of sausage products to the group of inferior goods. The structure of consumer demand and the change in its volume under the influence of various factors at any time reflects the objectively existing limits of consumer behavior in the distribution of their own income for the purchase of one or another segment of sausage products.Документ Напрями підвищення бізнес-привабливості ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»(2022) Тур, Олеся Василівна; Куценко, Альбіна ОлександрівнаУ даній статті висвітлено сутність бізнес-привабливості підприємства та досліджено основні фактори що на неї впливають. Також приділено увагу інвестиційній привабливості, експортній привабливості, діловій репутації, оскільки вони впливають на бізнес-привабливість підприємства. Здійснено детальний огляд ринку дитячого харчування в Україні з метою надання рекомендації щодо посилення бізнес-привабливості на прикладі конкретного підприємства. Обґрунтовано його актуальні проблеми. Визначено основних операторів даного ринку та їх продуктові портфелі. Досліджено думки споживачів щодо кращих виробників дитячого харчування в категорії якість та вартість. Проаналізовано фактори впливу на виробництво продукції дитячого харчування в тому числі на виробництво плодоовочевої консервної продукції для дітей. Досліджено діяльність ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» та його можливості виходу на потенційні ринки збуту.Документ Управління бізнес-процесами на підприємстві(2018) Тур, Олеся Василівна; Матусевич, Анастасія СергіївнаСтаття присвячена актуальним методам управління бізнес-процесами, що включає моделювання, вимірювання та аналіз бізнес-систем. Зокрема було проаналізовано визначення поняття «бізнес - процеси». Наведена їх класифікація за функціональним призначенням, а саме описано основні, обслуговуючі, бізнес-процеси управління та розвитку, що є складовими бізнес-системи. Оскільки при здійснені управління процесами необхідно здійснювати контроль, наведено етапи оцінки бізнес - процесів. В роботі описано інструменти, що застосовують при оцінці та аналізі, такі як діаграма Ісікави, «п’ять запитань», ABC - аналіз та аналіз на основі ключових показників ефективності. В статті також акцентується увага на моделюванні бізнес-процесів, яке базується на їх оцінці. Розглянуто спеціальні програмні засоби та нотації, що застосовуються при моделюванні бізнес – процесів. The article is about actual business process management methods that include modeling, measure and business system analysis. In particular, the definition of "business processes" is analyzed in the article. The work describes functional classification of business processes according to which business system consist of core processes, support processes, management and development processes. Since the management of business processes must be controlled, the stages of business processes evaluation are presented. The paper describes the particular tools used in the evaluation and analysis, such as the Ishikawa diagrams, the "five questions", ABC - analysis and analysis based on key performance indicators. Also the article focuses on business system modeling based on evaluation and ways of modeling. In addition, the special software and notations used in business processes modeling are briefly described in this article.