Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Використання кейс-метода на заняттях з англійської мови з майбутніми спеціалістами в сфері туризма
    (2019) Форостюк, Інна Вадимівна
    У статті розкривається сутність кейс-методу, його класифікація та практичне використання у процесі викладання англійської мови студентам спеціальності «туризм»; розглядаються існуючи типи кейсів та компетенції, які викладач може формувати у студентів під час роботи із завданнями в рамках зазначеного метода. Автором наводяться приклади тем, на основі яких можна практикувати навчальний, тренувальний та аналітичний типи кейс-завдань, описується порядок підготовки і виконання творчо-теоретичного та практичного етапів. Особлива увага звертається на потенціал кейс методу, його комплексність та інтенсивність.