Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження попиту молока питного та його якості(2019) Чорна, Тетяна Миколаївна; Чорна, Анастасія ІванівнаПроведено маркетингове дослідження споживчих переваг під час купівлі молока питного з метою встановлення переліку досліджуваних зразків для аналізу його якості. Представлено результати досліджень щодо відповідності вимогам чинної нормативно-технічної документації маркування, органолептичних та фізико-хімічних показників якості зразків молока питного. Виявлено факти фальсифікації продукції виробниками.Документ Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям(2019) Роботько, Анастасія Юріївна; Чорна, Анастасія ІванівнаПроведено дослідження споживчих переваг і чинників, що впливають на вибір споживача методом анкетного опитування. Як інструментарій для проведення досліджень використовували розроблену анкету. The research of consumer preferences and factors influencing the choice of the consumer by the method of questionnaire survey was conducted. As a tool for research, the developed questionnaire was used.