Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства
    (2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов Олександрівна
    Уточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування
    (2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто та уточнено сутність ціни як економічної категорії та ключового елемента ринкової економіки. Висвітлено визначальні чинники виробничого та ринкового підходів до формування ціни.