Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Брендинг: особливості використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства
    (2017) Болотіна, Ірина Миколаївна; Шаповал, Олена Федорівна; Савкова, Катерина Геннадіївна
    У статті наведено результати досліджень щодо особливостей використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що грунтується на використанні перспективних Інтернет-технологій. In article represent results of features about usage the Internet- technologies and information systems of the enterprise in the branding. Proposed the modern concept which is based on the use of emerging Internet-technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології в консалтинговій діяльності дорадчих служб
    (2016) Шаповал, Олена Федорівна; Кальна-Дубінюк, Тетяна Прокопівна; Гнідан, Марина Михайлівна; Бас, Оксана Іванівна
    У статті наведені результати дослідження використання інформаційних технологій в консалтинговій діяльності дорадчих служб з урахуванням умов глобалізаційних та євроінтеграційних процесів ринкової системи. The article dedicated to results of information technologies using in the extension service consulting in conditions of market system globalization and eurointegration.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційні процеси в консалтинговій діяльності
    (2016) Шаповал, Олена Федорівна
    У статті наведені результати досліджень особливостей комунікаційних процесів консалтинговій діяльності в умовах посилення конкурентних процесів ринкової системи. The article dedicated to research results of communication processes and consulting in competition intensification of market system.
  • Ескіз
    Документ
    Формування інформаційного потенціалу підприємства
    (2013) Шаповал, Олена Федорівна
    Стаття присвячена дослідженню системи формування та використання інформаційного потенціалу підприємства в ринковому середовищі. The article dedicated to research of structure and state of enterprise information potential in market system.