Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Брендинг: особливості використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства(2017) Болотіна, Ірина Миколаївна; Шаповал, Олена Федорівна; Савкова, Катерина ГеннадіївнаУ статті наведено результати досліджень щодо особливостей використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що грунтується на використанні перспективних Інтернет-технологій. In article represent results of features about usage the Internet- technologies and information systems of the enterprise in the branding. Proposed the modern concept which is based on the use of emerging Internet-technologies.Документ Інформаційні технології в консалтинговій діяльності дорадчих служб(2016) Шаповал, Олена Федорівна; Кальна-Дубінюк, Тетяна Прокопівна; Гнідан, Марина Михайлівна; Бас, Оксана ІванівнаУ статті наведені результати дослідження використання інформаційних технологій в консалтинговій діяльності дорадчих служб з урахуванням умов глобалізаційних та євроінтеграційних процесів ринкової системи. The article dedicated to results of information technologies using in the extension service consulting in conditions of market system globalization and eurointegration.Документ Комунікаційні процеси в консалтинговій діяльності(2016) Шаповал, Олена ФедорівнаУ статті наведені результати досліджень особливостей комунікаційних процесів консалтинговій діяльності в умовах посилення конкурентних процесів ринкової системи. The article dedicated to research results of communication processes and consulting in competition intensification of market system.Документ Формування інформаційного потенціалу підприємства(2013) Шаповал, Олена ФедорівнаСтаття присвячена дослідженню системи формування та використання інформаційного потенціалу підприємства в ринковому середовищі. The article dedicated to research of structure and state of enterprise information potential in market system.