Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Екологізація підприємств готельно-ресторанного бізнесу: світовий і вітчизняний досвід
    (2024) Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Андрій Васильович; Бондар, Наталія Петрівна
    Діяльність підприємства сфери гостинності завдають значного впливу на навколишнє середовище, використовуючи енергію, воду, продукти харчування та генеруючи чимало відходів. При цьому зростає гостра необхідність мінімізувати цей вплив, що викликає необхідність впровадження світових екологічних практик у вітчизняних підприємствах гостинності. Найпоширенішими методами збереження природнього середовища є заощадження водних ресурсів та електроенергії, використання еко-матеріалів, компостування, енергетичне спалювання та відновлення біомаси.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення персоналізованого підходу до обслуговування гостей в барах готельних підприємств
    (2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Шевченко, Ілля В′ячеславович
    Стаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. Розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостями
  • Ескіз
    Документ
    Визначення значущості та оцінка ймовірності виникнення небезпечних чинників у системі НАССР для закладів ресторанного господарства
    (2024) Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Дулька, Ольга Степанівна; Шаран, Лариса Олександрівна
    Запровадження в Україні міжнародних стандартів з якості готельних послуг, а також якості і безпечності кулінарної продукції закладів ресторанного господарства, безпосередньо впливає на усі підприємства сфери гостинності. Незважаючи на те, що низка вітчизняних готельних підприємств і закладів ресторанного господарства вже досягли рівня вимог міжнародних норм якості обслуговування та безпеки ресторанної продукції, багато питань лишаються недостатньо розкритими та зрозумілими учасникам ринку, особливо в системі управління безпечністю харчової продукції НАССР. Так, наприклад, детальніших роз’яснень потребують процеси аналізу ризиків та небезпечних чинників у технологічних процесах зберігання і виробництва кулінарної продукції та оцінка ймовірності їх виникнення з метою встановлення раціональних заходів контролю для підприємств ресторанного господарства
  • Ескіз
    Документ
    Cистема управління якістю для готельних підприємств з урахуванням вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015
    (2022) Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Стахурська, Лілія Вацлавівна
    Інтеграція України в європейські структури і світову економічну систему потребує забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках, що, в першу чергу, пов’язано з підвищенням якості їх продукції та послуг. Постійне підвищення якості продукції, робіт та послуг сприятиме насамперед формуванню позитивного міжнародного іміджу України та відродженню вітчизняних підприємств. Сучасною філософією у забезпеченні якості продукції, процесів та послуг для будь-якого підприємства, установи, організації є побудова ефективних систем управління якістю на базі міжнародних стандартів ISO серії 9000. Для підприємств готельно-ресторанного господарства, як найбільш вагомого сегмента туристичної індустрії, питання підвищення якості продукції та послуг завжди залишається актуальним, навіть в умовах економічної та фінансової кризи. Розвиток українського ринку готельних послуг спрямований на реформування та адаптацію готельних підприємств до змін ринкового середовища, підвищення конкурентоспроможності та ефективності українських готельних підприємств на світовому ринку, впровадження світових стандартів якості готельного обслуговування. Головною метою готельного підприємства, що прагне досягнути конкурентоспроможності на міжнародному рівні, є побудова системи управління якістю та отримання сертифіката якості на відповідність міжнародним стандартам ISO 9000. Це вимагає дотримання вимог щодо матеріальної бази готельного підприємства, кваліфікації персоналу та ефективної організаційно-функціональної структури підприємства. У статті досліджено сутність та значення системи управління якістю в діяльності готельних підприємств. Детально розглянуто принципи управління якістю: орієнтація на замовника; лідерство; задіяність персоналу; процесний підхід; поліпшення; прийняття рішень на підставі фактичних даних; керування взаємовідносинами. З урахуванням вимог ДСТУ ISO 9001:2015 визначені та описані процеси управління якістю, які є типовими для підприємств готельно-ресторанного господарства. The integration of Ukraine into European structures and the world economic system requires ensuring the competitiveness of domestic enterprises both in the domestic and foreign markets, which is primarily associated with improving the quality of products and services. The constant improvement of the quality of products, works and services will contribute, first of all, to the formation of a positive international image of Ukraine and the revival of domestic enterprises. The modern philosophy in ensuring the quality of products, processes and services for any enterprise, institution, organization is the construction of effective quality management systems based on the international standards ISO 9000 series. For enterprises of the hotel and restaurant industry, as the most significant segment of the tourism industry, the issue of improving the quality of products and services always remains relevant, even in the context of the economic and financial crisis. The development of the Ukrainian market of hotel services is aimed at reforming and adapting hotel enterprises to changes in the market environment, increasing the competitiveness and efficiency of Ukrainian hotel enterprises in the world market, and introducing world standards for the quality of hotel services. The main goal of a hotel company seeking to achieve an international competitiveness is building up a quality management system and obtain a quality certificate for compliance with international standards ISO 9000. It requires compliance with the requirements of the hotel company’s material base, staff qualifications and an effective organizational and functional structure of the enterprise. The article explores the essence and significance of the quality management system in the activities of hotel enterprises. The principles of quality management are considered in detail: customer orientation; leadership; staff involvement; process approach; improvement; making decisions based on evidence; relationship management. Taking into account the requirements of DSTU ISO 9001:2015, quality management processes that are typical for hotel and restaurant enterprises are defined and described.
  • Ескіз
    Документ
    Імерсивні технології в готельному бізнесі: аналіз світового досвіду
    (2022) Бондар, Наталія Петрівна; Боцян, Тетяна Вікторівна; Шаран, Лариса Олександрівна
    Розкрито суть та роль імерсивних технологій в дозвіллєвій діяльності готелів, охарактеризовано основні підходи щодо їх використання. Розкрито дозвіллєвий аспект використання імерсивних технологій в готельному бізнесі. Зроблено висновок, що впровадження імерсивних технологій може розглядатись як «цифрова інновація», а впровадження цих технологій в готельному бізнесі дає змогу успішно діяти в таких сферах: маркетинг; дозвілля; навчання. Результати роботи можуть бути використані при розробці управлінських рішень щодо впровадження імерсивних технологій в діяльність готелів. Based on the analysis, the essence and role of immersive technologies in the leisure activities of hotel facilities are revealed, the main approaches to their use are described. There are three main areas of immersive technologies usage in the hotel business: marketing, leisure and education. Conclusions and discussions. The leisure aspect of immersive technologies usage in the hotel business is revealed in the article. Based on the theoretical analysis of their implementation, it is concluded that this issue is not developed in the Ukrainian scientific literature. The introduction of immersive technologies can be considered as an innovation, given that "innovation is the creation or improvement of competitive technologies (products or services), which in this period of time are implemented in the activities of enterprises." This innovation can be classified both as an innovation in the field of information technology and an innovation in the field of multimedia technology. Due to the fact, that the difference between these categories is insignificant, it is proposed in the article to combine them into one – "digital innovation". Based on the generalization, it is concluded that the introduction of virtual reality technologies in the hotel business allow hotels to operate successfully in the following areas: marketing; leisure; teaching. The results of the work can be used in the development of management decisions on the implementation of immersive technologies in hotels.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні особливості батату в солодких стравах «Самбук»
    (2022) Кобелянська, Єлизавета Богданівна; Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Бортнічук, Олег Вікторович
    За останні роки у споживачів значно підвищився інтерес до вивчення нетрадиційної рослинної сировини, яка містить у своєму складі підвищений вміст харчових волокон, вітамінів, мінеральних речовин, природніх антиоксидантів, тощо. Зараз в усьому світі активно йде протистояння нездоровому харчуванню і тому здорове та збалансоване харчування на сьогодні вважається трендом сьогодення. Солодкі страви завжди користуюся великою популярністю серед дітей та дорослих, водночас вони є калорійними та не збалансованими за хімічними складовими. Тому саме ця група страв потребує удосконалення рецептурного складу за рахунок використання нової «здорової» рослинної добавки. Для збалансування харчової цінності солодких страв, а саме самбуків, було обрано, нещодавно відому та популярну, низькокалорійну, нетрадиційну сировину, а саме батат. «Солодка картопля» містить в своєму складі значну кількість мінеральних речовин та вітамінів. Батат у технології самбуків використовували у вигляді пюре, як часткову заміну рецептурного компоненту, яблучного пюре. In recent years, consumers have significantly increased interest in the study of non-traditional plant raw materials, which contain high content of dietary fiber, vitamins, minerals, natural antioxidants, etc. Unhealthy eating is now being actively opposed all over the world, so a healthy and balanced diet is considered a trend today. Licorice grasses are always crusted with great popularity among children and grown-ups, at the same time they stink of calories and are not balanced for chemical warehouses. That same group of strains will require an improved prescription warehouse for a new "healthy" herb supplement. To balance the nutritional value of licorice herbs, and sambuki itself, it was selected, recently popular, low-calorie, non-traditional syrovina, and sweet potato itself. "Lycorice potatoes" to avenge in its warehouse the amount of mineral speeches and vitamins. Sweet potato in the technology of sambuki vikoristovuvali, replacement of the prescription component, apple puree mashed batat, like a regular replacement of the prescription component, apple puree.
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність впровадження крафтової броварні в умовах засобу розміщення
    (2022) Туліна, Олександра Євгенівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Андрій Васильович
    Одним із напрямку розширення асортименту послуг ми пропонуємо впровадити власну броварню при готелі для підвищення конкурентоспроможності закладу у сфері гостинності. One of the ways to expand the range of services, we propose to introduce its own brewery at the hotel to increase the competitiveness of the institution in the field of hospitality.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення сервісу в закладах сфери гостинності
    (2020) Ніколенко, Надія Андріївна; Доценко, Віктор Федорович; Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна
    В роботі розглядається процес удосконалення рівня сервісу у готелях за допомогою психологічних тренінгів з елементами фізіогноміки та фізіономіки для персоналу як один із напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства. Дослідження показують, що готелі можуть втрачати до 12% річного доходу в результаті того, що незадоволені гості «переключаються» на інші готелі. Функції сервісу - зберегти наявних клієнтів, залучити нових і створити у клієнтів потребу продовжувати співпрацю з вашою компанією. The paper considers the process of improving the level of service in hotels with the help of psychological training with elements of physiognomy and physiognomy for staff as one of the ways to increase the competitiveness of the enterprise. Studies show that hotels can lose up to 12% of annual revenue as a result of dissatisfied guests "switching" to other hotels. The functions of the service are to keep existing customers, attract new ones and create a need for customers to continue working with your company.
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність впровадження крафтової кав’ярні у закладі сфери гостинності
    (2021) Бударіна, Катерина Олексіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Бондар, Наталія Петрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович
    Доведено необхідність впровадження крафтової кав’ярні з власним обсмажувальним цехом на території підприємства гостинності. The necessity of introducing a craft cafe with its own roast on the territory of a hospitality enterprise has been proved.
  • Ескіз
    Документ
    Відновлення культурних цінностей шляхом впровадженя інноваційної послуги lost opportunities в підприємства гостинності
    (2020) Петреченко, Наталія Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Андрій Васильович
    Впровадження інноваційної послуги lost opportunities в проектованому готелі забезпечить розвиток сфери готельного бізнесу та допоможе надолужити втрачені можливості гостей, одночасно зробивши власний внесок до культурної спадщини України. Іntroduction of innovative service lost opportunities in the designed hotel will ensure the development of the hotel business and help make up for lost opportunities of guests, while making their own contribution to the cultural heritage of Ukraine.