Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Визначення фінансової стратегії підприємства кондитерської промисловості в рамках аналізу його фінансової стійкості
    (2021) Роганова, Ганна Олександрівна; Ярина, Валентина Валеріївна
    Метою статті є застосування матриці Франшона та Романе на підприємстві харчової промисловості в рамках комплексного аналізу його фінансової стійкості та рівноваги. Аналізуючи та систематизуючи наукові праці багатьох вчених, було розглянуто еволюцію підходів до фінансової стратегії підприємства та з’ясовано, що побудова саме матриці стратегій Франшона та Романе дає можливість вчасно реагувати на необхідність зміни фінансової стратегії залежно від зміни умов його діяльності. У дослідженні для досягнення мети було вирішено такі завдання: визначення алгоритму розрахунку фінансових показників матриці; їх розрахунок за останні п’ять років діяльності досліджуваного підприємства; на їх основі – визначення типу фінансової стратегії; визначення факторів впливу на фінансові стратегії; розробка заходів щодо покращення фінансового стану за рахунок зміни фінансової стратегії. Об’єктом дослідження виступає ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика». Матричній аналіз діяльності підприємства за 2015–2019 рр. дозволив визначити подальшу траєкторію його розвитку. Показники господарської діяльності підприємства привели до зростання фінансового потенціалу, але водночас є очевидним обмеження поточної стратегії розвитку. Одержані результати щодо визначення фінансової стратегії підтверджуються попередньо проведеним аналізом фінансового стану . Застосування матриці стратегій дає можливість підприємству своєчасно приймати правильні рішення щодо комплексного використання всіх фінансових ресурсів, спрямованих на досягнення поточних і стратегічних цілей. Перспективи подальших досліджень полягають у визначенні впливу якості управління грошовими потоками підприємства на його ліквідність і платоспроможність. The article is aimed at applying the Franchon and Romane matrix at the food industry enterprise within the terms of a comprehensive analysis of the enter- prise’s financial sustainability and equilibrium. Analyzing and systematizing the scientific works of many scholars, the evolution of approaches to the financial strategy of enterprise was considered and it was specified that the construction of the matrix of strategies according to Franchon and Romane makes it possible to respond timely to the need to change the financial strategy depending on the change in the conditions of its activities. To achieve the goal, the research had to solve the following tasks: determining the algorithm for calculating the financial indicators of the matrix; their calculation for the last five years of activities of the researched enterprise; determining on their basis the type of financial strategy; determination of factors influencing financial strategies; development of measures to improve the financial condition by changing the financial strategy. The object of research is PrJSC «Vinnytsia confectionery factory». The matrix analysis of the company’s activities for 2015–2019 allowed to determine the further trajectory of the enterprise’s development. The indicators of economic activity of the enterprise led to an increase in financial potential, but at the same time there is an obvious limitation of the current development strategy. The obtained results as to determining the financial strategy are justified by a preliminary analysis of the financial condition. The application of the strategy matrix enables the enterprise to make the right decisions on the complex use of all financial resources aimed at achieving both the current and the strategic goals in a timely manner. Prospects for further research are to determine the impact of the quality of the company’s cash flow management on its liquidity and solvency.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка інвестиційної привабливості кондитерських підприємств
    (2019) Роганова, Ганна Олександрівна; Ярина, Валентина Валеріївна
    Summary. The research subject is confectionary enterprises investment attraction evaluation in Ukraine as a re- quired prerequisite of the further increase of their competitiveness level. One of the most burning issues is detection and identification of factors influencing the investment attraction and selection of its evaluation and optimization method. A review of modern Ukrainian methods and foreign evaluation methods of investment attraction of business entities is conducted. The main characteristics of investment attraction evaluation method are defined by the indexes (IAE–1, IAE–2, IAE–3). According to this methodology the investment targets are the following: 1) investment with a view to receive a profit from financial and operational activities (IAE–1); 2) with the purpose of the investment object further sale (IAE– 2); 3) with the purpose of vertical or horizontal business integration (IAE–3). On the grounds of the conducted calculations it should be stated that the researched six confectionary enterprises occupy the leading market positions and were not investment attractive during 2013-2017 from all the evaluation posi- tions according to IAE-1, IAE-2, IAE-3 indexes. Анотація. Об’єктом дослідження є інвестиційна привабливість підприємств кондитерської промисловості України як необхідна передумова подальшого підвищення рівня їх конкурентоспроможності. Одним з найбільш проблемних місць є виявлення та ідентифікація факторів, що впливають на інвестиційну привабливість, та вибір методу її оцінки та оптимізації. Проведено огляд існуючих сучасних вітчизняних методів та зарубіжних спосо- бів оцінки інвестиційної привабливості суб’єктів підприємницької діяльності. Визначено основні характерис- тики методу оцінки інвестиційної привабливості за допомогою індексів (IAE–1, IAE–2, IAE–3). Цілями інвесту- вання за такою методикою є: 1) інвестування з точки зору отримання доходів від фінансово-господарської дія- льності (IAE–1); 2) з метою подальшого продажу об`єкта інвестування (IAE–2); 3) з метою вертикальної або горизонтальної інтеграції бізнесу (IAE–3). На підставі здійснених розрахунків слід констатувати, що на цей час шість досліджуваних кондитерських підприємств, що займають лідируючі позиції на ринку виробництва кон- дитерських виробів, не є інвестиційно привабливими протягом 2013-2017 років з усіх позиції оцінки за індек- сами IAE-1, IAE-2, IAE-3.