Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    The future of virtual reality in marketing and advertising: benefits and challenges for business
    (2023) Losheniuk, Iryna; Kabanova, Olena; Berger, Alina; Karpenko, Vitalii; Didyk, Denys
    The purpose of the study is to summarise the features of the application, advantages, disadvantages, as well as to develop an effective toolkit for the implementation of virtual reality as a means of marketing promotion for modern companies. Methodology: The study is based on the use of general scientific methods, including analysis, synthesis, induction, deduction, generalization, and systematization. As a result of the study and achievement of the set goal, the following results were obtained: the essence and features of the use of virtual reality in business and product promotion were determined; the advantages and disadvantages of using virtual reality in marketing were specified; the main tools for implementing virtual reality in the marketing activities of modern companies were systematized. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of specific areas of application of virtual and augmented reality for marketing promotion of products on the market. At the same time, the author takes into account the experience of the world's leading companies and considers a significant list of advantages and disadvantages of marketing use of virtual and augmented reality. In conclusion, it is worth noting that virtual reality can be used as an effective marketing tool that reaches a large audience and significantly increases the likelihood of product purchase. In general, virtual and augmented reality open up new marketing opportunities by creating unique immersive experiences, which can significantly improve conversion rates and sales. In the future, these technologies will become even more popular and play a key role in marketing. Мета дослідження полягає в тому, щоб узагальнити особливості застосування, переваги, недоліки, а також розробити ефективний інструментарій для впровадження віртуальної реальності як a засобу маркетингового просування сучасних компаній. Методологія: Дослідження базується на використанні загальнонаукових методів, включаючи аналіз, синтез, індукцію, дедукцію, узагальнення та ін систематизація. У результаті дослідження та досягнення поставленої мети були отримані наступні результати отримано: сутність та особливості використання віртуальної реальності в бізнесі та просуванні товару визначений; визначено переваги та недоліки використання віртуальної реальності в маркетингу. Систематизовані основні інструменти впровадження віртуальної реальності в маркетингову діяльність сучасних компаній. Наукова новизна отриманих результатів полягає в розробці окремих напрямків застосування віртуальної та доповненої реальності для маркетингового просування продукції на ринку. При цьому автори враховують досвід провідних світових компаній і розглядають значний перелік переваг і недоліків маркетингового використання віртуальної та доповненої реальності. Підсумовуючи вищевикладане, варто зазначити, що віртуальну реальність можна використовувати як ефективний маркетинговий інструмент, який досягає великої аудиторії і значно підвищує ймовірність покупки товару. Загалом, віртуальні і доповнена реальність відкриває нові маркетингові можливості, створюючи унікальний захоплюючий досвід, що може значно підвищити рівень конверсії та продажів. У майбутньому ці технології стануть ще більш популярні та відіграють ключову роль у маркетингу.