Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical aspects of empirical research consumption of goods – the effect of emotions on the attitude to brand
    (2019) Skryhun, Natalya; Maksymova, Yelizaveta; Boyko, Irina
    Identified theoretical features of empirical research, the emotional attitude to the products of the brand and the importance of past consumption experience for the marketing of the enterprise are considered. The main elements and values of the marketing impact of empirical research on the consumer, as well as their research methods, are highlighted.
  • Ескіз
    Документ
    Instruments of implementing the enterprises’ strategy
    (2013) Boyko, Irina
    The main obstacles to the effective implementation of the strategy are studied. The basic tools of business strategy are analyzed. Particular attention is given to budgeting and balanced system of indexes. The advantages and disadvantages of these tools of implementing the strategy are identified. Their ability to avoid major barriers to the implementation of the strategy is determined. The main stages of complex integrated system of design and implementation of the strategy based on balanced systems of indexes are defined. It was determined at which stage of this system the main obstacles to effective implementation of the strategies are neutralized Аналізуються основні інструменти бізнес-стратегії. Особлива увага приділяється бюджету та збалансованої системи показників. Визначені переваги та недоліки інструментів реалізації стратегії. Визначається здатність уникнути серйозних перешкод на шляху реалізації стратегії. Визначаються основні етапи комплексної інтегрованої системи розробки та реалізації стратегії, заснованої на збалансованих системах показників.