Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Impact of globalization processes on strategic planning of enterprises(2023) Kundeyeva, Galina; Turchyna, Mariia; Tur, Olesya; Sheremetynska (Gorobets), Oksana; Yasko, YuliiaIt is indicated that the multidirectional vectors of globalization influence the formation of a complex "competitive landscape", which increases the uncertainty of strategic planning. The proposed stratification of the requirements for the formation of strategic plans and the possibilities that they allow to implement, and the stratification of the indicators of globalization influence. The factors of globalization influence on the formation of uncertainty in the activities of Ukrainian enterprises are studied and the features of this influence on the process of strategic planning are indicated. Also, as an indicator of the effectiveness of strategic planning, an assessment of the level of approximation of the actual and target results of the enterprise's activity is proposed. A comparison of the first derivatives of the efficiency indicator was used to reduce the uncertainty in the estimation of the rates of dynamic approximation of the actual and forecast results. For a relevant assessment of the change in the level of uncertainty in parameter sequences, a method of ordering heterogeneous sequences is proposed. Вказано, що різнонаправлені вектори глобалізаційних впливів обумовлюють утворення складного «конкурентного ландшафту», що збільшує невизначеність стратегічного планування. Запропонована стратифікація вимог до формування стратегічних планів і можливостей, що вони дозволяють реалізувати, та стратифікація показників глобалізаційного впливу. Досліджені фактори глобалізаційного впливу на формування невизначеності в діяльності українських підприємств і вказані особливості цього впливу на процес стратегічного планування. Також як показник ефективності стратегічного планування запропонована оцінка рівня наближення фактичних і цільових результатів діяльності підприємства. Для зменшення невизначеності в оцінюванні темпів динамічного наближення фактичних і прогнозних результатів використане порівняння перших похідних показника ефективності. Для релевантного оцінювання зміни рівня невизначеності в послідовностях параметрів запропоновано метод упорядкування неоднорідних послідовностей.Документ Experimental study of aerodynamic characteristics and evaluation of wind flow concentrator efficiency(2022) Horobets, Valeriy; Trokhaniak, Viktor; Masiuk, Mykola; Spodyniuk, Nadia; Sheremetynska (Gorobets), Oksana; Shelimanova, OlenaЗапропонована конструкція концентратора вітрових потоків дає можливість підвищити ефективність вітротурбіни і отримувати електричну енергію при малих швидкостях вітру, коли лопатеві вітротурбіни не генерують електричну енергію. Проведено верифікацію експериментальних даних з даними чисельного моделювання гідродинаміки в концентраторі вітрових потоків. Проведена оцінка використання концентатора вітрових потоків для підвищення ефективності вітрогенераторів з вертикальною віссю обертання. The proposed design of the wind flow concentrator makes it possible to increase the efficiency of the wind turbine and receive electric energy at low wind speeds, when the bladed wind turbines do not generate electricity. Verification of experimental data with data of numerical modeling of hydrodynamics in the wind flow concentrator is carried out. The evaluation of the use of wind flow concentrator to increase the efficiency of wind turbines with a vertical axis of rotation is carried out.Документ Sales policy of the enterprise when bringing new products to foreign markets(2021) Sheremetynska (Gorobets), Oksana; Kotendzhi, MarinaПроаналізовано методи виходу підприємства на зовнішній ринок, їх переваги та недоліки. Досліджено важливі етапи збутової політики підприємства, а саме, аналіз потенційних зовнішніх ринків збуту та розробка товаруновинки для збуту, а також стратегія виходу на новий ринок. The methods of a company entering the foreign market, their advantages and disadvantages are analyzed. The important stages of the company’s sales policy are studied, namely: the analysis of special foreign markets and the development of a new product for sale, as well as a strategy for entering a new market.