Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Інновації у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризовий менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методів менеджменту, адміністрування та стратегічного управління розвитком людського ресурсу
    (2022) Березянко, Тамара Володимирівна; Осадчук, Оксана Павлівна
    У статі досліджено питання розвитку та удосконалення методів менеджменту, адміністрування та стратегічного управління розвитком людського ресурсу. Дослідження здійснено з урахуванням еволюційної зміни управлінських підходів та зростання ролі людського ресурсу щодо забезпечення сталого економічного розвитку. Визначено, що розвиток теорії стратегічного управління доцільно поділяти на чотири етапи, а саме: управління на основі контролю за виконанням; управління на основі планування; управління на основі передбачення; управління на основі гнучких екстрених рішень. Зазначено, що для етапу управління на основі контролю характерним є перехід до масового виробництва товарів при якому людський ресурс розглядався як допоміжна складова. На етапі управління на основі передбачення особлива увага приділяється методам планування та удосконалення збуту, набувають дедалі більшої актуальності питання підвищення рівня освіти і розвитку персоналу, широко використовуються методи адміністративного менеджменту та публічного адміністрування. Характерною ознакою етапу управління на основі передбачення є розвиток та активне застосування методів стратегічного планування, задля формування конкурентних та інноваційних стратегій, також набувають важливості питання удосконалення та ефективного використання людського потенціалу. Створюються передумови до розвитку стратегічного управління людськими ресурсами. Зростає роль та значення планомірного та систематичного підходу до використання управлінських методів в напрямку формування кадрового потенціалу. Стратегічне управління людськими ресурсами набуває рис наукової концепції HRM, та вбудовується в систему стратегічного менеджменту на рівні функціональної стратегії, що стає характерною особливістю етапу управління на основі гнучких екстрених рішень. The article examines the development and improvement of methods of management, administration and strate gic management of human resource development. The study was carried out taking into account the evolutionary change of management approaches and the growing role of human resources in ensuring sustainable economic development. It was determined that the development of the theory of strategic management should be divided into four stages, namely: management based on performance control; management based on planning; predictive management; management based on flexible emergency solutions. It is noted that the stage of control-based mana gement is characterized by the transition to mass production of goods in which human resources were considered as an auxiliary component. At the stage of management based on prediction, special attention is paid to methods of planning and improvement of sales, issues of increasing the level of education and development of personnel are becoming more and more relevant, and methods of administrative management and public administration are widely used. A characteristic feature of the management stage based on prediction is the development and active application of strategic planning methods for the formation of competitive and innovative strategies, and the issue of improvement and effective use of human potential also becomes important. The prerequisites for the development of strategic management of human resources are being created. The role and importance of a planned and system atic approach to the use of management methods in the direction of the formation of personnel potential is growing. Strategic management of human resources acquires features of the scientific concept of HRM, and is integrated into the strategic management system at the level of functional strategy, which becomes a characteristic feature of the stage of management based on flexible emergency decisions.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства
    (2023) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Золотарева, Евеліна Едуардівна
    Метою статті є дослідження впливу пандемії Covid-19 на індустрію гостинності, шляхів оптимізації роботи готельно-ресторанного господарства та очікуваних результатів від впровадження інновацій. За результатами досліджень, в зв’язку з пандемією рівень заселення готелей був майже в два рази нижчий за попередні роки. Спираючись на досвід великих компаній можна узагальнити основні правила покращення попиту на послуги закладів готельно-ресторанного господарства. При дотримані стратегії відновлення бізнесу в індустрії гостинності, коли компанія дотримується вимог безпеки, впроваджує інновації для розвитку підприємства, кількість відвідувачів закладів збільшується. Для того, щоб забезпечити ефективне функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу потрібно звернути увагу на безпеку послуг, що надають заклади. Потрібно бути гнучкими та підлаштовуватися під нові реалії сьогодення, а саме діджиталізацію сучасного покоління. Виконуючі усі наведені вище правила потік гостей у готельному та ресторанному господарстві значно збільшиться. The problem is extremely urgent. The hotel and restaurant industry occupies an important place in the world economy. With the spread of quarantine restrictions caused by the Covid-19 pandemic, a large proportion of businesses go bankrupt and close. To support the hotel and restaurant business, it is necessary to optimize its operation. The purpose of the article is to find out the impact of the coronavirus pandemic on the hospitality industry, ways to optimize the operation and the expected results from the introduction of innovations. When the strategy of business recovery in the hospitality industry is followed, when it is clearly visible that the company complies with security requirements, introduces innovations for the development of the Enterprise, people begin to trust and return to the usual pace of life. In general, modern enterprises of the hotel and restaurant sector are in a rather difficult state due to the situation that has developed in the world, in particular, the existing Covid-19 pandemic. You also need to be flexible and adapt to the new realities of our time, namely the digitalization of the modern generation.
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical basis of defining the essence of organization development
    (2022) Dunda, Svetlana; Iakymchuk, Tatiana
    Досліджено сутність понять «розвиток» та «розвиток організації». Виділено три основні підходи до розвитку через: вивчення та виділення властивостей систем; формування трактувань даної категорії; порівняння поняття розвитку з родинними категоріями в плані наукового пізнання поведінки систем. The essence of the concepts “development” and “ organization development” has been studied. Three main approaches to development are identified through: study and distinguish system properties; formation of interpretations of this category; comparison of the concept of development with similar categories in terms of scientific knowledge of system behavior.
  • Ескіз
    Документ
    Franchising as an innovative form of business management in Ukraine
    (2020) Penchuk, Anna; Tur, Olesya
    The article is devoted to the study of franchising as an innovative form of Business Management in Ukraine. Its condition, structure, and capacity are analyzed. Problems and trends in the development of franchising are identified. Measures to improve the conditions of its development in Ukraine are proposed. Стаття присвячена дослідженню франчайзингу як інноваційної форми управління бізнесом в Україні. Проаналізовано його стан, структуру та місткість. Визначено проблеми та тенденції розвитку франчайзингу. Запропоновано заходи щодо покращення умов його розвитку в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Leadership model for the enterprise in the vuca concept
    (2021) Moskalenko (Rymarenko), Victoria; Gadomska-Lila, Katarzyna
    Leadership is one of the most important elements of any society. The phenomenon of leadership becomes particularly important in times of strategic and technological changes. The purpose of the article is to reveal the essence, tasks and problems of leadership in Ukrainian food industry enterprises. The author concludes by describing the leadership model in order to authenticate the key vectors of leadership model change in the enterprises of the food industry. The analysis is based on data provided by enterprises and obtained through communication with CEOs. The analysis is based on the data obtained in the course of qualitative research. The author’s vision of the formation of the model of modern leadership in enterprises is presented. Asymmetrical aspects of the formation of a new generation of business leaders are mentioned. The article focuses on the combination of elements of vertical leadership development, emotional, cultural, social and verbal intelligence, with value management at its core.