Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Управління проектами організаційних змін на підприємствах харчової промисловості(2021) Рябенко, Володимир ВолодимировичПредметом дослідження є проектний підхід до організаційних змін та його особливості на підприємствах харчової промисловості. Метою дослідження є обґрунтування необхідності управління проектами організаційних змін на підприємствах харчової промисловості. Досліджено основні проблеми діяльності підприємств в мінливих умовах зовнішнього середовища. Доведено необхідність організаційних змін як пріоритетного напрямку протидії несприятливим тенденціям та засобу розвитку суб’єктів господарювання. Шляхом узагальнення результатів наукових досліджень визначено сутність та об’єкти організаційних змін, їх види та етапи здійснення. Організаційні зміни – це системні перетворення, які охоплюють все підприємство в цілому або окремі його частини. Вони спрямовані на удосконалення економічних, правових та соціальних відносин в сфері функціонування організації. Доведено, що проекти організаційних змін є високоефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності, засобом адаптації до змін в зовнішньому середовищі та базисом забезпечення високої результативності функціонування і розвитку суб’єктів господарювання. Запропоновано ключові положення, на основі яких ґрунтується проектний підхід до організаційних змін, визначено його переваги у порівнянні з поступовим проведенням перетворень. Визначено галузеві особливості проектів організаційних змін в харчовій промисловості з урахуванням масштабів їх діяльності. Охарактеризовано основні етапи управління проектами організаційних змін на прикладі підприємств харчової промисловості, зокрема, розглянуто особливості встановлення цілей, розробки концепції організаційних змін, їх економічного обґрунтування, проведення структуризації проекту перетворень, складання плану часових параметрів та бюджету. Таким чином, доведено визначальну роль проектного підходу у забезпеченні результативності організаційних змін, що дозволить оперативно, з чітко обґрунтованими витратами та очікуваним економічним ефектом виконати раціональний обсяг робіт для досягнення мети запланованих трансформаційДокумент Економіко-математичні показники та моделі в проєктному менеджменті нафтогазової компанії(2024) Краснюк, Максим Тарасович; Цалко, Тетяна Ростиславівна; Невмержицька, Світлана Миколаївна; Кулинич, Юрій МихайловичНафтогазова галузь – це важлива галузь економіки України, вплив якої на функціонування і розвиток всієї держави є беззаперечноважливим. Але сьогодні Україна відноситься до енергодефіцитних країн.Нафтогазова промисловість України (з значними обсягами нерозвіданихресурсів нафти та газу, із собівартістю нафти і газу в декілька разів нижчою від світових цін, наявністю значної кількості нафтових ігазових промислів,бурових і геофізичних підприємств, нафтопереробних заводів, розгалуженоїсітки нафтогазопроводів, висококваліфікованих виробничих колективів) всеще дозволяє при їх ефективному використанні не тільки стабілізувати, а йзбільшити видобуток нафти та газу. Важливою причиною падіння обсягіввидобутку нафти та газу є спадаюча ефективність управління складнимциклом множини паралельних і послідовних бізнес-процесів вітчизняноїнафтогазової компанії: розвідка родовищ, їх облаштування та розробка, видобуток та реалізація вуглеводнів. Таким чином, важливим результатом економічного аналізу українськоїнафтогазової галузі (з врахуванням важливості підтримання тенденціїзростання запасів родовищ, щоб підтримувати видобуток в регіонах з значнорозвіданими надрами) - є висновок, що необхідне не тільки впровадженняінновацій у технології розвідки і видобутку вуглеводнів, але і подальшепідвищення ефективності проєктного менеджменту нафтогазових компанійчерез удосконалення комплексного економіко-математичного аналізу тамоделювання. Доведено, що ці чинники впливають на забезпечення приростузапасів нафти та газу та подальшої інтенсифікації їх видобутку. Саме тому, в даній статті концептуально викладені результатидосліджень та удосконалень множини економіко-математичних моделей тапоказників необхідних при прийнятті управлінських рішень з економічних та виробничих питань нафтогазовидобувної компанії, зокрема для: обґрунтування економічної доцільності проведення робіт з пошуків та розвідкиродовищ нафти та газу; встановлення вартісної оцінки видобувних запасів вуглеводнів; ранжування окремих перспективних ділянок на групи заекономічними критеріями і черговістю їх освоєння; прогнозування цін нанафту і газ, враховуючи рівень прогнозних сукупних питомих витрат напідготовку та освоєння запасів та очікуваного прибутку. Наведені в статті науково-практичні результати щодо удосконаленнясистеми економіко-математичних моделей та показників необхідних приприйнятті управлінських проєктних рішень з економічних та виробничихпитань нафтогазовидобувної компанії актуальні та ефективні не лише длямісцевих компаній, а й для міжнародних застосувань у регіонах із значнимрівнем вивченості надрДокумент Аналіз інтеграцій програмних інструментаріїв ведення проєктів щодо можливості їх використання для потреб Збройних Сил України(2020) Лісневський, Ростислав; Костіков, Микола Павлович; Гладка, Мирослава ВікторівнаСтаття присвячена аналізу проблем оцінювання придатності інструментаріїв ведення проєктів різних масштабів під час створення інформаційних систем військового призначення. Приведені приклади вже впроваджених проєктів за допомогою різноманітних інструментаріїв, виявлені і описані переваги та недоліки основних програмних інструментаріїв для ведення проєктів. Обґрунтовано доцільність використання інструментарію MS Project для створення інформаційних систем військового призначення.Документ Маркетингові проєкти: сутність та класифікація(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі ефективні управлінські практики мають важливе значення для успішної діяльності підприємства. В рамках проєктного управління маркетингові проєкти займають особливе місце і відіграють ключову роль в успішному функціонуванні будь-якого підприємства, а ефективне управління цими проектами є ключем до досягнення маркетингових цілей та оптимізації використання ресурсів. Ефективне планування, координація та реалізація маркетингових проектів має важливе значення для досягнення стратегічних цілей підприємства, однак управління маркетинговими проектами відрізняється від управління проектами в інших сферах через свої специфічні вимоги та характеристики. Інформаційну базу дослідження становлять наукові публікації іноземних і вітчизняних вчених. В статті досліджені теоретичні підходи до визначення проєктів, маркетингових проєктів та запропоновано класифікація маркетингових проєктів. Для досягнення мети дослідження були використані методи узагальнення, теоретичний метод, метод порівняльного аналізу, групування. Визначено, що маркетинговий проєкт представляє собою послідовність унікальних, спланованих і взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей та включає чітко визначені терміни, бюджет, команду, керівництво, форму реалізації та контролю. Дослідження різних підходів до класифікації проєктів дозволило запропонувати систему класи фікації маркетингових проєктів, що включає різні ознаки, серед яких, такі, як спрямованість маркетингового проєкту, бюджет маркетингового проєкту, термін виконання маркетингового проєкту, характеристики маркетингового проєкту та класифікація проєктів в залежності від функцій маркетингу. Застосування системи класифікації маркетингових проєктів допоможе підприємствам більш ефективно застосовувати принципи управління проєктами, ефективно визначати пріоритети розподілу ресурсів, обирати відповідні методології та адаптувати підходи до управління проєктами відповідно до специфічних характеристик і цілей кожного маркетингового проєктуДокумент Системний підхід до управління проектами(2020) Бурлуцька, Світлана Владиславівна; Бурлуцький, Сергій ВіталійовичУ статті наводиться авторський підхід до побудови гносеологічної моделі дослідження управління проєктами з позицій системного підходу. Метою статті є формування концептуальних засад формування теоретико-методологічного базису аналізу процесів управління проєктами на підґрунті аксиоматичних умов системності.