Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Цифрова трансформація бізнесу в компаніях харчової індустрії(2024) Бергер, Аліна ДмитрівнаСтаття присвячена питанню цифрової трансформації бізнесу в компаніях харчової індустрії. Застосування традиційних інструментів удосконалення бізнес-процесів компаній суттєво поступається внесеним змінам за допомогою цифрових технологій у швидкості, якості, масштабності й отриманні кінцевих економічних результатів. Цифрова трансформація бізнесу спрямована на поліпшення виробництва, реалізації продукції та обслуговування клієнтів за допомогою новітніх технологій, яка надає систематичний набір заходів для розвитку компаній в цифровому просторі. Для кожної успішної компанії харчової індустрії вже є обов’язковим застосування проєктного підходу до бізнесу, використання data-driven рішень, машинного навчання та штучного інтелекту, а також сучасних способів комунікації, безперервного трекінгу ефективності персоналу. Узагальнені пріоритетні напрямки впровадження цифрових технологій в компаніях харчової індустрії: Precision Farming ‒ точне землеробство: Internet of Things (IoT) в сільському господарстві; Blockchain для ланцюга постачання; Automated Food Processing застосування автоматизованих систем та роботів для виробництва та обробки харчових продуктів; Digital Supply Chain Management; використання цифрових технологій та програмного забезпечення для оптимізації управління ланцюгом постачання, від постачальника до споживача; Mobile Apps for Food Retail ‒ мобільні додатки для роздрібної торгівлі харчовими продуктами та ін. Прикладами успішної цифрової трансформації бізнес-процесів у різних видах діяльності і споріднених виробництвах компаній харчової індустрії є: John Deere (сільське господарство); МХП (сільське господарство); Nestle (виробництво та переробка); IBM Food Trust (логістика та постачання); Blue Apron (обслуговування споживачів); AeroFarms (сільське господарство); Zest Fresh (логістика та постачання); McDonald's, Chowbotics і Starbucks (роздрібна торгівля); Ocado (логістика та постачання); Barilla (виробництво та переробка); FarmLogs (сільське господарство); Келнер (транспортування продукції), Coca-Cola (продукція розроблена ШІ) та інші. Отже, цифрова трансформація бізнесу дозволяє сконцентруватися на процесах виробництва і реалізації харчової продукції, не витрачати час на рутинні операції, стати більш конкурентоспроможнимДокумент Features and economics of electronic crowdfunding in the face of global challenges(2022) Tkachuk (Stakhurska), Svitlana; Vidomenko, Oksana; Levchenko, Yuliia; Zhuzhukina, Nataliia; Lukianykhin, VadymWith the development of IT technologies in the investment environment, there are rapid changes in the field of new opportunities both for accumulating the necessary investment resources and for investors regarding investments in promising business areas. This is due to the rapid development of such a phenomenon as crowdfunding, which is especially attractive for startups, the development of small and medium-sized businesses, as well as for the implementation of various social projects, in particular, those that also concern local communities. The emergence of crowdfunding platforms helps to solve their problems with the formation of investment resources for financing good commercial (business ideas) and non-commercial ideas, which is especially relevant today for global developers of ideas/projects. The purpose of the research is to analyze the specific features of the formation and development of crowdfunding in the period of global changes. The main methods used in the work were: comparative, method of abstraction, deductive method, concretization. The results states that crowdfunding in today's conditions of economic instability can act as one of the powerful sources of attraction of investment resources, which determines the research of crowdfunding, the generalization of its typology and classification features The conclusion is oriented on the fact, that active development of the Internet space provokes an increase in investment income in the areas of the latest technologies and important social projects that are directly related to existence social networks and the virtual space of the network itself.Документ Phase transitions in food production technologies(2020) Sokolenko, Anatoly; Shevchenko, Oleksandr; Vasylkivskyi, Kostyantyn; Koval, Olga; Maksymenko, Iryna; Shevchenko, AnastasiiaThe paper deals with information about the general state of technologies for the utilization of secondary energy resources and environmental resources.The analysis of isoenthalpy drying processes led to the conclusion that it is expedient to keep the total potential of the vapor-gas mixture in closed circuit, but with the feature that the drying potential of the medium will be renewable.Документ Confectionery in Ukraine: adoption of european food tradition(2020) Levitska, Nadiia; Kotsuibanska, OlgaObjective is to analyze the adaptation of European food traditions in Ukraine on the example of the historical development of the confectionery industry. Methodology of the research ‒ the principle of historicism, which allowed us to reveal the ways of transfer and transformation of food traditions. The scientific novelty is to find out the type of conversions, the quality and nature of borrowings, examples of local adaptation, and their historical background. Conclusions. 1. An industrial revolution that needed mass consumption and, accordingly, could provide cheap counterparts to traditional sweets played a significant role in adaptation. 2. The raw material basis for the development of the industry was formed only during the nineteenth century. 3. The location of Ukraine at the crossroads of geopolitical interests has shaped different spheres of influence, and, accordingly, the variety of regional sweets, which is later preserved in the factories range. Thus, the Ottoman rule in the Northern Black Sea, despite the recolonization of the region after the Russo-Turkish wars, has preserved the traditions of Eastern sweets in the culture of the Ukrainian South. 4. Based on the analysis of archival documents and periodicals, an analysis of the assortment of confectionery factories of Ukraine was made, which made it possible to compare them with the corresponding assortment of European factories and to trace the interweaving of the local food tradition and its combination with the European traditions (for example, Ukrainian adaptation of biscuits and local traditions in forming a recipe of Ukrainian gingerbread compared to Polish and English analogues of this product). 5. Spreadingof chocolate technologies was a multilayered process: those technologies were transported from Vienna to Poland and Ukraine actually at the same time. Thus,we got a blossoming industry of chocolate making in Lviv. On the other hand, the transition from the craft to the factory stage of the development of the industry was far more difficult in Western Ukraine, due to position of this region as an agrarian in the common structure of the Austro-Hungarian Empire. Мета дослідження – проаналізувати адаптацію європейських харчових традицій в Україні на прикладі історичного розвитку кондитерської галузі. Методологія дослідження – принцип історизму, який допоміг нам послідовно розкрити шляхи передачі та трансформацію харчових традицій. Наукова новизна полягає у з’ясуванні типу перетворень, якості та характеру запозичень, прикладів місцевої адаптації та їх історичного підґрунтя. Висновки. 1. Визначну роль в адаптації відіграв промисловий переворот, котрий потребував масового споживача та, зрозуміло, міг забезпечити дешевими аналогами традиційних солодощів. 2. Сировинне підґрунтя для розвитку галузі сформувалося лише у ході ХІХ ст. 3. Розташування України на перехресті геополітичних інтересів сформувало різні сфери впливу, і, відповідно, розмаїття регіональних солодощів, що пізніше збереглося і у фабричному асортименті. Так, панування Османської імперії у Північному Причорномор’ї попри реколонізацію цього регіону після російсько-турецьких війн зберегло традиції східних солодощів у культурі українського Півдня. 4. На основі аналізу архівних документів та періодичних видань охарактеризовано асортимент кондитерських фабрик України що дало підставу порівняти їх із відповідним асортиментом фабрик європейських, прослідкувати сплетіння місцевої харчової традиції та її поєднання із загальноєвропейськими традиціями, як, наприклад, українська адаптація бісквіту та традиції вживання вторинних злаків при формуванні рецептури пряника українського в порівнянні із польськими та англійськими аналогами цього виробу. 5. Проведено аналіз запровадження і розповсюдження інновацій на прикладі технології шоколаду, що одночасно набув поширення у Західній Україні та Польщі, просуваючись від Відня як тогочасного центру кондитерських інновацій. Водночас перехід від фабрично-мануфактурної, до фабричної стадії розвитку галузі проходив у Західній Україні значно важче, позаяк зумовлювався аграрно-сировинним спрямуванням цього регіону у структурі Австро-Угорської імперії.