Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 105
  • Ескіз
    Документ
    Програма лояльності: сутність та етапи розроблення
    (2024) Скригун, Наталія Петрівна; Москвіна, Маргарита Євгенівна; Бойко, Ірина Анатоліївна
    У статті обґрунтовано, що в сучасному конкурентному середовищі підприємства перебувають у постійному пошуку інноваційних стратегій для залучення та утримання споживачів. Зазначено, що програми лояльності стали потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів, зміцнення лояльності до бренду та створення конкурентної переваги. Програми лояльності охоплюють різноманітні схеми, такі як системи на основі балів, багаторівневе членство, ексклюзивні бонуси та інші, розповсюджуються в різних галузях, охоплюючи все більше сегментів. Надано характеристику таким функціям програми лояльності, як утримання клієнтів, підвищення їхньої залученості, збирання даних, створення конкурентної переваги, маркетинг із вуст у вуста, зростання прибутку та зміцнення лояльності споживачів. Виокремлено переваги та недоліки найрозповсюдженіших типів програми лояльності. Запропоновано авторський підхід поетапного процесу розроблення та реалізації програми лояльності та деталізовано сутність кожного етапу.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу
    (2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Наведено і систематизовано основні етапи оптимізації структури товарного портфелю за допомогою методу Маркон. Встановлено необхідність використання методу Маркон кожним промисловим підприємством, особливо якщо у нього присутній широкий товарний асортимент. Запропоновано деталізовану методику ефективного обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків шляхом оптимізації структури асортименту продукції промислового підприємства на основі методу матриці Маркон.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Стаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.
  • Ескіз
    Документ
    Modern aspects of capital investment in the development of individual farm enterprises as a prerogative for food security of Ukraine
    (2022) Prib, Kateryna; Stepanchuk, Svitlana; Antonova, Olha; Dergach, Anna; Bodnar, Olha; Karpinska, Nataliia
    The article is devoted to assess the resource and production potential of private farms, as well as to justify the feasibility of using their existing investment instruments. General scientific and special methods are used in the work. The main emphasis is on assessing the resource and production potential of the studied categories of farms. Methods of structural analysis and evaluation of time series have made it possible to establish the link between the level of crisis phenomena and the growing importance of personal farms in the country’s food supply, as well as to compare their potential with the potential of the agricultural sector of the country as a whole. Results of the research. It was found that personal farms play an important role in the country’s food security, as well as in the formation of a system of self-employment and socio-cultural relations. It is established that such farms successfully provide food needs for the rural population, as well as sell surplus products on the market. It has been proved that these economic entities have significant resource and production potential, but expanding the scope of their activities requires a number of measures, including changing the public policy to support farms, as well as ensuring active investment in their development. In the process of assessing the production and resource potential of private farms, it was determined that they have significant resources to invest their own resources in their development. It is established that the key areas for the application of these measures are information and educational activities, strengthening the competitive position of private farms, improving access to public and private investment, as well as diversification of activities. It was agreed that the complex combination of these measures within a single strategy would allow achieving maximum results in terms not only of food supply of the country, but also the development and improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Промоція іміджу України періоду повномасштабного вторгнення: аспекти та медіа-інструментарій
    (2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Грущенко, Альвіна Віталіївна
    Повномасштабне російське вторгнення в Україну посилило присутність української теми в міжнародному інформаційному просторі. Особливої актуальності набуло висвітлення подій з позиції нашої держави та боротьба з російською маніпулятивною пропагандою. Промо ційна діяльність України стала невід’ємним елементом в інформаційній боротьбі. Мета статті – дослідити трансформацію промоційної діяльності України та сучасний інстру ментарій розбудови її іміджу в умовах інформаційного протиборства. Реалізація мети мож лива через розв’язання таких завдань: розглянути ключові аспекти промоційної діяльності України від здобуття Незалежності до повномасштабного російського вторгнення включно; проаналізувати вплив цифрових інформаційних технологій на формування іміджу України у світовому інформаційному просторі в умовах військової російської агресії. У науковій роз відці виокремлено періоди промоційної діяльності України та визначено у межах кожного з них інструменти, за допомогою яких наша держава намагалася транслювати світовому співтовариству свій національний бренд. Прагнення України бути почутою в глобальному інформаційному просторі з початком повномасштабного російського вторгнення стимулювало створення інноваційних комуніка ційних проєктів та платформ, які наразі є інструментом реальної взаємодії України та світу. Аналіз цих цифрових платформ доводить важливість розвитку інформаційно-комунікаційних технологій для можливості впливу на цільову аудиторію та конструювання ключових нара тивів в міжнародному іміджі України. Отже, у статті наголошується, що збройна агресія РФ трансформувала міжнародний імідж України, змістивши негативну конотацію концеп тів медіаобразу нашої держави позитивною, проте основним завданням надалі для України залишається боротьба як у фізичному, так і в інформаційному просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методичних підходів до визначення стратегії розвитку підприємства методом SPACE-аналізу
    (2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шевчук, Анастасія Андріївна
    В результаті проведених досліджень визначено, що не існує конкретного алгоритму розрахунків довірчих інтервалів при виконанні SPACE-аналізу, тож була запропонована покрокова схема їх визначення з можливістю отримання достовірних результатів і усунення певного суб’єктивізму при опитуванні експертів. Було з’ясовано специфічні критерії для фармацевтичної галузі, які оцінюються у рамках кожного фактору під час проведення SPACE-аналізу. Шляхом апробації удосконаленої методики було співставлено результати SPACE-аналізу у форматі детермінованих чисел з результатами аналізу методом SPACE з використанням довірчих інтервалів. Порівняння показало, що використання довірчих інтервалів дозволяє здійснити стратегічну оцінку стану підприємств фармацевтичного ринку більш точно та достовірно, особливо в умовах високого рівня невизначеності зовнішнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламна діяльність ТОВ «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка»)
    (2024) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Мазур, Аліна Олександрівна
    Наукова розвідка присвячена дослідженню та аналізу рекламної діяльності науково-виробничого товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирбіопродукт», ТМ «Ан-нушка». Для успішного досягнення поставленої мети при досліджені інформації про бренд розглянуто теоретичні та практичні матеріали, а саме: технологію виготовлення продукції підприємства; технологічні розробки; досліджено статистику рекламних матеріалів бренду у соціальних мережах Instagram та Facebook; аналіз конкурента бренду та його контенту в соціальних мережах; досліджено цільову аудиторію та їхнє позиціонування щодо бренду. Результатом аналізу стало зрозуміло, що бренду «Ан-нушка» потрібно і надалі використовувати соціальні мережі для подальшої рекламної кампанії, а також налаштувати таргетовану рекламу для залучення нових потенційних клієнтів.
  • Ескіз
    Документ
    Українська практика фактчекінгу: проєкти та інструментарій
    (2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Грущенко, Альвіна Віталіївна
    Сучасні інформаційні технології, швидкий розвиток електронних медіа та використання інформаційного простору як складової гібридної війни призводить до стрімкого розповсюдження недостовірної, часто викривленої інформації, що вводить в оману громадськість, – фейків. Наразі їх легко створити, але не просто розпізнати, виявити та спростувати. Тож, для перевірки контенту застосовується спеціальний метод журналістського розслідування – фактчек, що є потужним інструментом викриття маніпуляцій та спекуляцій різного типу. Він допомагає не тільки виявити правдиву інформацію, а й запобігти поширенню дезінформації у суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді
    (2024) Лелека, Ольга Олександрівна
    Сучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш не тільки простим засобом сповіщення про товари чи послуги, але й потужним інструментом формування соціальних уявлень, стереотипів та цінностей. У цьому контексті важливо розглядати психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді, яка є особливо вразливою до зовнішніх впливів та впливів медіа. Це дослідження має важливе значення для розуміння впливу медіа на формування свідомості молодого покоління та розвитку стратегій захисту від негативного впливу реклами.
  • Ескіз
    Документ
    Marketing strategies of the enterprise in the market of building structures in the period of recovery of Ukraine
    (2024) Romanova, Lidia; Bratchykova, Kristina; Pavlovskyi, Serhii; Abuselidze, George; Berher, Alina; Mohylevska, Olga; Hrihierman, Yevhen
    Російське вторгнення в Україну призвело до масштабного руйнування економіки, а сума збитків оцінюється в понад 700 мільярдів доларів. Підвищений попит на ринку будівництва та будівельних конструкцій у зв’язку з відновленням України вимагає збільшення виробництва сендвіч-панелей. ТОВ «ТПК-Центр» спеціалізується на виробництві продукції для промислового та комерційного будівництва, такої як сендвіч-панелі та вироби з металу. Зміна зовнішнього середовища діяльності компанії, структура попиту на сендвіч-панелі з різними утеплювачами вимагають змін її маркетингової стратегії в частині товарного асортименту. На основі аналізу бізнес-портфеля запропоновано такі стратегічні рішення, як «БУДУВАТИ», «ТРИМАТИ», стратегії збирання та ліквідації. Проведено дослідження клієнтів компанії та зроблено висновок щодо маркетингової стратегії ділових відносин та формування якісного клієнтського досвіду. Основними ідеями щодо вдосконалення маркетингової стратегії є розвиток цифрового маркетингу, створення специфічного маркетплейсу для продажу продукції та залучення комплексу онлайн-просування підприємства на ринку. Для розвитку digital-напрямку та онлайн-продажів на підприємстві необхідно вдосконалити відділ маркетингу, куди також мають увійти фахівці з інформатики, економіки та рекламних технологій. Також була запропонована маркетингова стратегія експорту сендвіч-панелей. Сьогодні в Україні висока конкуренція, тому західні ринки, враховуючи високу якість сендвіч-панелей і можливість отримання європейських сертифікатів, досить привабливі