Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження інтеграції штучного інтелекту в освітні програми для викладання іноземних мов
    (2024) Шерстюк, Надія Володимирівна; Бондар, Анна Вікторівна; Пилипенко, Інна Олександрівна
    У статті розглянуто проблему інтеграції штучного інтелекту (ШІ) в програми викладання іноземних мов, що надає нові можливості для підвищення ефективності освітнього процесу. У сучасному світі технології ШІ, як-от чат-боти, розпізнавання мови, адаптивні платформи навчання й автоматизовані системи перевірки, забезпечують персоналізовані підходи до навчання, покращують мовну практику й оптимізують зворотний зв’язок здобувача з викладачами. Це дослідження є систематичним оглядом джерел літератури, що аналізує ефективність інтеграції технологій штучного інтелекту для підвищення мотивації, залученості здобувачів, які вивчають іноземні мови. Метою статті є виявлення ключових напрямів впровадження ШІ в освітній процес та оцінка його впливу на розвиток мовленнєвих навичок. У статті проаналізовано, як використання таких технологій може підвищити мотивацію здобувачів, спростити засвоєння граматики й лексики, а також надати можливість безперервної практики завдяки інтерактивним середовищам. До того ж увагу приділено викликам, що постають під час впровадження ШІ в освітні процеси, зокрема питанням етичності, захисту даних та необхідності перепідготовки педагогів. На підставі аналізу емпіричних даних і наукових досліджень зроблено висновок, що впровадження ШІ в освітні програми вивчення мов сприяє розвитку адаптивного навчання й індивідуалізації. Викладачі можуть краще відстежувати успішність здобувачів освіти, виявляти їхні слабкі навички й адаптувати навчальний матеріал під індивідуальні потреби кожного. Проте в статті підкреслено, що використання ШІ не має замінювати викладачів, а натомість діяти як інструмент для розширення можливостей. Практична цінність дослідження полягає в тому, що всі проаналізовані джерела можуть бути цінними для цікавого вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти, які поєднують традиційні методи з технологіями штучного інтелекту. Окреслено перспективи розвитку досліджуваної тематики, включно з необхідністю більш ґрунтовних досліджень впливу ШІ на довгострокові результати навчання й інтеграцію мовних платформ із технологіями доповненої та віртуальної реальності. Отримані дані свідчать про те, що в контексті вивчення в закладах вищої освіти іноземних мов технології штучного інтелекту перебувають лише на стадії впровадження. Подальші дослідження також необхідні для встановлення впливу штучного інтелекту на процес навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Promises and perils of AI use on the tertiary educational level
    (2023) Lukianets, Halyna; Lukianets, Tetiana
    This article describes possible practical applications of Artificial Intelligence on the tertiary educational level both from the staff and students’ perspectives on the basis of experience gained by universities worldwide. AI usage in higher education field is analyzed on the basis of correlation between participants of educational process and the areas of innovative software application. Advantages of AI use are outlined on institutional, social and instructional levels. AI proves to be a growing and promising tool for facilitating educational processes, having obvious benefits for the education-givers and seekers, including the institutional possibilities of streamline enrollment and improved retention, organizational guidance and support of students on campus as well as educational opportunities such as better recourses management and successful online training process. Additionally, ethical considerations are raised, regarding use of AI, data management and privacy. Ця стаття описує можливі практичні застосування штучного інтелекту на рівні вищої освіти як з точки зору персоналу, так і студентів на основі досвіду, отриманого університетами в усьому світі. Проаналізовано використання ШІ у сфері вищої освіти на основі співвідношення учасників навчального процесу та сфер застосування інноваційного програмного забезпечення. Окреслено переваги використання ШІ на інституційному, соціальному та навчальному рівнях. ШІ виявляється все більш перспективним інструментом для полегшення освітніх процесів, який має очевидні переваги для тих, хто дає освіту та шукачів, включаючи інституційні можливості оптимізації зарахування та покращення утримання, організаційне керівництво та підтримку студентів у кампусі, а також освітні можливості, такі як краще управління ресурсами та успішний онлайн-навчальний процес. Крім того, піднімаються етичні міркування щодо використання штучного інтелекту, керування даними та конфіденційності.