Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Гончарне мистецтво як сучасна інновація в індустрії гостинності(2023) Боровик, Тетяна Миколаївна; Сильчук, Тетяна АнатоліївнаДосліджено перспективи розвитку гончарного мистецтва в Україні. В контексті сучасних тенденцій гостинності, важливим аспектом є створення унікального та незабутнього досвіду для гостей. Гончарне мистецтво, як мистецтво ручного виготовлення керамічних виробів, виявляється значущим інструментом для досягнення цієї мети. Показано вплив впровадження гончарного мистецтва на готельний бізнес, культурну спадщину та задоволення потреб гостей. Стаття обговорює теоретичні аспекти та практичні застосування гончарного мистецтва у сфері гостинності. Встановлено, що використання гончарного мистецтва, як елементу бренду готелю, позначить його унікальність та зверне увагу на культурні цінності країни. Підкреслено важливість розвитку гончарного мистецтва в готелях для збереження культурної спадщини та підвищення привабливості готельного сектору в УкраїніДокумент Структура визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу(2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичВ роботі розглянуті питання ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Побудовано одну з моделей поетапної структури визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Була запропонована структура визначення стратегії ціноутворення на готельні послуги. The work examines the issues of pricing by hotel business enterprises. One of the models of the step-by-step structure of pricing strategy determination by hotel business enterprises has been built. A framework for determining the pricing strategy for hotel services was proposed.Документ Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства(2023) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Золотарева, Евеліна ЕдуардівнаМетою статті є дослідження впливу пандемії Covid-19 на індустрію гостинності, шляхів оптимізації роботи готельно-ресторанного господарства та очікуваних результатів від впровадження інновацій. За результатами досліджень, в зв’язку з пандемією рівень заселення готелей був майже в два рази нижчий за попередні роки. Спираючись на досвід великих компаній можна узагальнити основні правила покращення попиту на послуги закладів готельно-ресторанного господарства. При дотримані стратегії відновлення бізнесу в індустрії гостинності, коли компанія дотримується вимог безпеки, впроваджує інновації для розвитку підприємства, кількість відвідувачів закладів збільшується. Для того, щоб забезпечити ефективне функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу потрібно звернути увагу на безпеку послуг, що надають заклади. Потрібно бути гнучкими та підлаштовуватися під нові реалії сьогодення, а саме діджиталізацію сучасного покоління. Виконуючі усі наведені вище правила потік гостей у готельному та ресторанному господарстві значно збільшиться. The problem is extremely urgent. The hotel and restaurant industry occupies an important place in the world economy. With the spread of quarantine restrictions caused by the Covid-19 pandemic, a large proportion of businesses go bankrupt and close. To support the hotel and restaurant business, it is necessary to optimize its operation. The purpose of the article is to find out the impact of the coronavirus pandemic on the hospitality industry, ways to optimize the operation and the expected results from the introduction of innovations. When the strategy of business recovery in the hospitality industry is followed, when it is clearly visible that the company complies with security requirements, introduces innovations for the development of the Enterprise, people begin to trust and return to the usual pace of life. In general, modern enterprises of the hotel and restaurant sector are in a rather difficult state due to the situation that has developed in the world, in particular, the existing Covid-19 pandemic. You also need to be flexible and adapt to the new realities of our time, namely the digitalization of the modern generation.Документ Імерсивні технології в готельному бізнесі: аналіз світового досвіду(2022) Бондар, Наталія Петрівна; Боцян, Тетяна Вікторівна; Шаран, Лариса ОлександрівнаРозкрито суть та роль імерсивних технологій в дозвіллєвій діяльності готелів, охарактеризовано основні підходи щодо їх використання. Розкрито дозвіллєвий аспект використання імерсивних технологій в готельному бізнесі. Зроблено висновок, що впровадження імерсивних технологій може розглядатись як «цифрова інновація», а впровадження цих технологій в готельному бізнесі дає змогу успішно діяти в таких сферах: маркетинг; дозвілля; навчання. Результати роботи можуть бути використані при розробці управлінських рішень щодо впровадження імерсивних технологій в діяльність готелів. Based on the analysis, the essence and role of immersive technologies in the leisure activities of hotel facilities are revealed, the main approaches to their use are described. There are three main areas of immersive technologies usage in the hotel business: marketing, leisure and education. Conclusions and discussions. The leisure aspect of immersive technologies usage in the hotel business is revealed in the article. Based on the theoretical analysis of their implementation, it is concluded that this issue is not developed in the Ukrainian scientific literature. The introduction of immersive technologies can be considered as an innovation, given that "innovation is the creation or improvement of competitive technologies (products or services), which in this period of time are implemented in the activities of enterprises." This innovation can be classified both as an innovation in the field of information technology and an innovation in the field of multimedia technology. Due to the fact, that the difference between these categories is insignificant, it is proposed in the article to combine them into one – "digital innovation". Based on the generalization, it is concluded that the introduction of virtual reality technologies in the hotel business allow hotels to operate successfully in the following areas: marketing; leisure; teaching. The results of the work can be used in the development of management decisions on the implementation of immersive technologies in hotels.Документ Впровадження інноваційного меню для людей хворих на целіакію як спосіб підвищення конкурентоздатності ресторанного закладу при туристичному готелі(2021) Середа, Ольга Григорівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаУ статті обґрунтовано необхідність впровадження інновації при туристичному готелі; досліджено контингент споживачів; проаналізовані заклади ресторанного господарства з наявністю безглютенового меню в м. Суми; розкрито сутність інновації; наведені переваги меню для людей хворих на целіакію; охарактеризовано вплив продуктів безглютенового меню на здоров’я хворої людини.The article substantiates the need for innovation in a tourist hotel; the contingent of consumers is investigated; the establishments of restaurant economy from gluten-free menus in Sumy are analyzed; the essence of innovation is revealed; the advantages of using the usual menu from the menu for people with celiac disease are given; and the impact of gluten-free products on the health of the sick person is described.Документ Індустрія гостинності в умовах пандемії Covid-19: проблеми та напрями антикризового розвитку(2021) Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаРозглянуто сучасний стан готельно-ресторанного бізнесу в Україні та альтернативні підходи до організації діяльності закладів ресторанного господарства та готельних підприємств в умовах пандемії Covid-19.The current state of the hotel and restaurant business in Ukraine and alternative approaches to the organization of restaurants and hotel enterprises in a Covid-19 pandemic are considered.Документ Застосування послуги оксігіпертермії як інновації в готельному бізнесі(2020) Голобородько, Олександр Олександрович; Нікітіна, Тетяна АндріївнаПублікація актуалізує необхідність постійного впровадження інновацій. Робота містить дослідження застосування технології оксігіпертермії, як інновації в готельному бізнесі. У статті доведено позитивний вплив на економічний результат діяльності готелю від застосування оксігіпертермії як додаткової готельної послуги.The publication highlights the need for continuous innovation. The work contains research on the application of oxyhyperthermia technology as an innovation in the hotel business. The impact of oxyhyperthermia services on the hotel guest. The article proves the positive impact on the economic performance of the hotel from the use of oxyhyperthermia as an additional hotel service.Документ Визначення ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. Найбільш розповсюдженими формами здійснення консолідації капіталу в готельні й індустрії є стратегічні альянси та злиття і поглинання.Today's hospitality businesses make extensive use of capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to improve efficiency, maximize the company's profits and enhance its competitive advantages in the market. The most common forms of capital consolidation in the hospitality and industry are strategic alliances and mergers and acquisitions.Документ Економетрична модель консолідації капіталів підприємств індустрії гостинності(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. У статті визначено що вибір партнера по консолідації повинен виходити з оцінки доцільності консолідації капіталу, вибору певної форми та виду консолідації капіталу. Визначення доцільності здійснення об’єднання капіталів підприємств готельної індустрії повинно ґрунтуватися на оцінці ефективності потенційної консолідації та виявленні ймовірних ризиків.Modern hospitality companies widely use capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to increase efficiency, maximize the company's profits and strengthen its competitive advantages in the market. Consolidation of capital of hotel enterprises is carried out in various forms. There is a rapid development of hotel chains. However, due to an incorrectly identified partner, the consolidation of capital by hotel enterprises may not lead to the desired effect. There is a question of determining the effectiveness of the capital consolidation in the hotel business, in particular the question of choosing a consolidation partner.Документ Оцінка ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі.(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичУ статті розглянуто консолідацію капіталу як економічний термін. Проаналізовано застосування консолідації капіталів провідними світовими готельними компаніями. У статті показано що найбільш розповсюдженими формами консолідації капіталу в готельному бізнесі є стратегічні альянси а також злиття та поглинання. Представлені основні підходи до визначення ефективності здійснення консолідації капіталу підприємствами готельної індустрії. Оцінка ефективності потенційної консолідації представлена у вигляді визначення коефіцієнта ефективності діяльності готельних підприємств в результаті консолідації їх капіталів; представлено розрахунок ефекту синергії від проведення потенційної консолідації капіталів підприємств готельного бізнесу. The article considers the capital consolidation as an economic term. The application of the capital consolidation by the world's leading hotel companies is analyzed. The main reasons motivating the hotel business to consolidate capital have been studied. Enterprises of the hotel business apply capital consolidation in order to achieve the maximum effect from their activities and gain a competitive advantage in the hotel services market. The article presents the main forms of the capital consolidation of enterprises.