Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Роль та значення копірайтингу в маркетингу(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядається роль і значення копірайтинг у маркетинговій діяльності підприємств, досліджуються точки дотику копірайтингу/дизайну і маркетингу в аспекті окремих елементів маркетинг-міксу. Найбільша роль копірайтингу та дизайну відчувається при формуванні та реалізації маркетингової політики просування: рекламний та PR-копірайтинг, ведення блогів, офіційних сторінок бренду у соціальних мережах (SMM-копірайтинг), створення офіційного сайту (інформаційне наповнення та дизайн, UX-копірайтинг, використання елементів LSI-копірайтингу) тощо. Не слід забувати також про взаємозв’язок усіх елементів маркетинг-міксу і, відповідно, функцій копірайтингу, які розглядаються в аспекті цих елементів. Так, ім’я бренду та слоган, які корегуються із маркетинговою продуктовою політикою, є константами рекламних кампаній (маркетингова політика просування). Фірмовий стиль, логотип та фірмовий знак, шрифтові та кольорові рішення відіграють роль також при формуванні ритейл-послуги фірмових магазинів бренду (елемент «Матеріальне середовище») та при створенні брендованих викладок товару бренду у великих ритейлерах. Разом з тим упізнаваний фірмовий блок, офіційний сайт та соціальні сторінки бренду формують фізичний доказ надійності бренду. Таким чином, роль копірайтингу та дизайну відчувається в основному в аспекті таких елементів комплексу маркетингу, як просування, продукт, місце продажу, матеріальне середовище та фізичний доказ. Також важливо розуміти, що усі елементи маркетинг-міксу взаємопов’язані між собою. Відповідно, взаємопов’язані й функції копірайтингу у розрізі окремих елементів комплексу маркетингу, що разом формують маркетингову політику підприємства. The article examines the role and importance of copywriting in the marketing activities of enterprises, examines the points of contact between copywriting/design and marketing in terms of individual elements of the marketing mix. The greatest role of copywriting and design is felt in the formation and implementation of marketing promotion policy: advertising and PR copywriting, blogging, official brand pages in social networks (SMM copywriting), creation of an official website (information content and design, UX copywriting), use elements of LSI copywriting) etc. We should also not forget about the interrelationship of all elements of the marketing mix and, accordingly, the functions of copywriting, which are considered in the aspect of these elements. So, the brand name and slogan, which are adjusted with the marketing product policy, are constants of advertising campaigns (marketing promotion policy). Corporate style, logo and trademark, font and color solutions also play a role in the formation of retail services of the brand's branded stores ("Material environment" element) and in the creation of branded displays of the brand's goods in large retailers. At the same time, a recognizable brand block, the official website and social pages of the brand form physical proof of the reliability of the brand. Thus, the role of copywriting and design is felt mainly in the aspect of such elements of the marketing complex as promotion (advertising and PR copywriting; SMM copywriting, use of LSI copywriting elements; information content of sites, UX copywriting; blogging, etc.), product (naming, creation of a slogan, corporate style, logo and corporate block), place of sale (decoration of corporate stores, font and color solutions, etc.), material environment and physical evidence. It is also important to understand that all elements of the marketing mix are interconnected. Accordingly, the functions of copywriting in terms of separate elements of the marketing complex, which together form the marketing policy of the enterprise, are also interconnected. For example, the slogan and brand name are constants of advertising campaigns, and the official website and social media pages form physical proof of the brand's reliability.Документ Маркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловості(2015) Никоненко, Андрій ВолодимировичАнотація. Сформовано модель 8S, яка відображає маркетингові засоби регулювання та напрями дослідження ринку робочих місць у промисловості. Розроблено методику дослідження конкурентоспроможності робочих місць на рівні галузі на основі адаптації таксономічного методу аналізу. На основі проведеного дослідження визначено причини непривабливості промислових робочих місць. Annotation. Model 8S displaying the marketing tools of workplaces’ market regulation and research directions in the industry is formed. The method of investigation workplaces’ competitiveness based on the taxonomic analysis is developed. The reasons for the low attractiveness of industrial workplaces are determined.Документ Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості(2014) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаВ статті проаналізовано маркетингові інструменти, характерні для харчової промисловості України, на основі яких проведено кількісне дослідження рівня сприйняття маркетингових заходів методом Needs & Gaps Analysis. З цією метою проведено класифікацію основних елементів маркетингового комплексу з виокремленням атрибутів, що підлягають дослідженню в окремих галузях харчової промисловості України. В результаті проведеного дослідження, визначено середній рівень важливості і задоволеності маркетинговими заходами на ринку В2С по галузях та цілком в промисловості, побудовано карту сприйняття ринку В2С елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості. Проведено групування рівнів задоволеності за галузями і відображено положення позиції кожної галузі на векторі спрямування. Проведене дослідження свідчить про те, що рівень сприйняття маркетингових інструментів в галузях харчової промисловості є середнім для наступних галузей: цукрова, тютюнова, хлібопекарська, борошномельно-круп'яна, олійно-жирова, м'ясна, виноробна; низьким для двох: безалкогольних напоїв та мінеральної води, рибна; високим для чотирьох: кондитерська, пивоварна, спиртова, молочна. Таким чином, автором доведено необхідність врахування результатів дослідження в розробці стратегії маркетингу підприємствами харчової галузі з метою підвищення рівня задоволеності споживачами продукцією товаровиробників. The specific marketing instruments of the Ukrainian Food Industry were analyzed in the article. The quantitative research of the perception marketing events by method Needs & Gaps Analysis based on the marketing instruments. For this purpose, the main elements of the marketing mix were classified. And attributes which researched in some sectors of the Food Industry in Ukraine were singled. The average level of importance and satisfaction of marketing events on B2C market by sectors and completely were calculated in the industry and the perceptions’ map of the marketing mix elements in B2C market of the Food Industry was constructed as a result of the research. The levels of satisfaction by sectors were grouped and position of each sectors in the direction vector were displayed. Research suggests that the level of perception marketing instruments in the sectors of Food Industry is average for the following sectors: sugar, tobacco, bakery, flour, cereal, oil and fats, meat, wine, is low for two soft drinks and mineral water, fish, is high for four: confectionery, brewing, alcohol, dairy. Thus, the author proved the need to integrate research results in the development of marketing strategies of the Food business in order to improve customer satisfaction of products by manufacturer.Документ Маркетинг и логистика – что важнее?(2008) Репич, Татьяна АнатольевнаВ статье сравниваются две важнейшие сферы деятельности предприятия – логистика и маркетинг, которые представляют собой две равноправные концепции с единым полем функционального приложения, едиными конечными целями, но различным инструментарием и предметом интересов. Подчеркивается, что все четыре современные комплексные функции маркетинга – исследование рынка, планирование ассортимента, организация товародвижения, стимулирование сбыта – не могут быть в полной мере эффективно реализованы без участия служб логистикиThe article compares the two most important areas of activity - Logistics and Marketing, which represent two equally unified field concepts with functional application, uniform ultimate goals, but different tools and subject interests. Emphasizes that all four modern complex functions of marketing - market research, assortment planning, organization of merchandising, sales promotion – cannot be fully and effectively implemented without the participation of logistics servicesДокумент Marketing mix освітніх послуг(2010) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтаттю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.Документ Методологічний підхід до визначення збалансованості маркетингового комплексу підприємства(2013) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаУ статті визначено комплекс чинників, що впливають на розподіл витрат між елементами маркетингового комплексу та розроблено методологічний підхід до розрахунку показника збалансованості маркетингового комплексу підприємства The article deals with identify of factors that affect to distribution costs between the elements of the marketing mix, and it is developed a methodological approach to calculate the balancing of marketing mix of company in the article.Документ Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг(2013) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна БроніславівнаУ статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг. The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing communications and methodical approaches assess efficiency of a complex promotion services.Документ Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю(2012) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаВ статті розглянуто теоретичне забезпечення поняття маркетингового контролю, досліджено його основні напрями і типи, удосконалено класифікацію їх видів та запропоновано інтегральний індекс збалансованості маркетингового комплексуДокумент Контроль збалансованісті маркетингового комплексу(2012) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаВ роботі досліджено основні напрямки маркетингового контролю на підприємстві. Запропоновано введення нового напряму контролю – контроль збалансованості комплексу маркетингу, та обґрунтовано необхідність його виникнення. In this paper was investigated main areas of marketing control at the company. Was offered the introducing a new direction control - control of balancing of the marketing mix, and was substantiated the necessity of its occurrence.Документ Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"(2006) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті досліджено науково-практичні підходи до визначення поняття „маркетингова політика”. Теоретичні та практичні дослідження пропонують виявити базисну концепцію розуміння маркетингової політики, успіх якої залежить від філософії ставлення до споживачів та використання елементів комплексу маркетингу. The text contains scientific and practical principles of marketing politics. Authentic researches introduce basic concept of marketing research in details. Successful marketing politics is developing organization specific philosophy with relation to consumers and integrated marketing mix.