Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Механізм адміністрування діяльності суб’єкта господарювання(2018) Міненко, Михайло АнатолійовичЗміст статті дає можливість зрозуміти, яким чином на практиці забезпечується цілеспрямований вплив суб ’єкта управління на об ’єкт управління, як побудована інтегрована система важелів, інструментів і процедур, що використовується для налагодження необхідного механізму такого впливу. Дана коротка характеристика адміністративному, соціальному, правовому, господарському механізму впливу на діяльність суб’єкта господарювання. Розкрито взаємозв’язок між важелями, інструментами і механізмами, а також визначено різницю у розумінні й використанні інструментів і важелів. Представлено різноманітні поняття важеля в адмініструванні, їх характеристики. Узагальнено та охарактеризовано важелі адміністрування діяльності суб’єкта господарювання за напрямами, згруповано їх за класифікаційними критеріями. Наведено приклади координаційних завдань, що реалізуються, використовуючи відповідні важелі. Водночас акцентовано увагу на тому, що механізм адміністрування господарюючого суб’єкта, враховуючи широку палітру важелів та інструментів, є достатньо індивідуальним. Підсумком статті є авторське бачення візуалізованої моделі механізму адміністрування діяльності суб’єкта господарювання. Модель показує, що зміст механізму адміністрування визначається не тільки особливостями сформованої інтегрованої системи важелів, інструментів і процедур, але й рівнем впливу ділового середовища, інфраструктури, факторами зовнішнього середовища. The content of the article gives an opportunity to understand how in practice the purposeful influence of the subject of management on the object of management is ensured, how is an integrated system of levers, tools and procedures used to set up the necessary mechanism for such an impact. A brief description of the administrative, social, legal, economic mechanism of influence on the subject of economic activity is given. The relationship between levers, tools and mechanisms is revealed, as well as a difference in the understanding and use of tools and levers. Various notions of leverage in administration and their characteristics are presented. The levers of administration of the subject of business activity due to the directions are generalized and characterized, they are grouped according to the classification criteria. Examples of coordinating tasks that are implemented using the appropriate levers are given. At the same time, attention is paid to the fact that the mechanism of administration of the economic entity, taking into account the wide range of levers and instruments, is sufficiently individual. The result of the article is the author's vision of the visualized model of the mechanism of administration of the business entity's activity. The model shows that the content of the administration mechanism is determined not only by the features of the formed integrated system of levers, tools and procedures, but also by the level of influence of the business medium, infrastructure, factors of the medium.Документ Бізнесові аспекти удосконалення управління корпоративною культурою підприємства(2015) Шаповал, Олена ФедорівнаThe article dedicated to research of business aspects of management improvement of enterprise corporate culture. Досліджено механізм управління корпоративною культурою підприємства на основі використання системи інструментів цілеспрямованого впливу на елементи корпоративної культури з метою підвищення результатів бізнесової діяльності підприємства. Исследован механизм управления корпоративной культурой предприятия на основе использования системы инструментов целенаправленного действия на элементы корпоративной культуры с целью повышения результатов бизнес-деятельности предприятия.Документ Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості(2011) Харчишина, Олена Володимирівна; Харчишина, Елена Владимировна; Kharchyshyna, OlenaУзагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості.