Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Екологізація підприємств готельно-ресторанного бізнесу: світовий і вітчизняний досвід
    (2024) Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Андрій Васильович; Бондар, Наталія Петрівна
    Діяльність підприємства сфери гостинності завдають значного впливу на навколишнє середовище, використовуючи енергію, воду, продукти харчування та генеруючи чимало відходів. При цьому зростає гостра необхідність мінімізувати цей вплив, що викликає необхідність впровадження світових екологічних практик у вітчизняних підприємствах гостинності. Найпоширенішими методами збереження природнього середовища є заощадження водних ресурсів та електроенергії, використання еко-матеріалів, компостування, енергетичне спалювання та відновлення біомаси.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення персоналізованого підходу до обслуговування гостей в барах готельних підприємств
    (2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Шевченко, Ілля В′ячеславович
    Стаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. Розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостями
  • Ескіз
    Документ
    Визначення значущості та оцінка ймовірності виникнення небезпечних чинників у системі НАССР для закладів ресторанного господарства
    (2024) Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Дулька, Ольга Степанівна; Шаран, Лариса Олександрівна
    Запровадження в Україні міжнародних стандартів з якості готельних послуг, а також якості і безпечності кулінарної продукції закладів ресторанного господарства, безпосередньо впливає на усі підприємства сфери гостинності. Незважаючи на те, що низка вітчизняних готельних підприємств і закладів ресторанного господарства вже досягли рівня вимог міжнародних норм якості обслуговування та безпеки ресторанної продукції, багато питань лишаються недостатньо розкритими та зрозумілими учасникам ринку, особливо в системі управління безпечністю харчової продукції НАССР. Так, наприклад, детальніших роз’яснень потребують процеси аналізу ризиків та небезпечних чинників у технологічних процесах зберігання і виробництва кулінарної продукції та оцінка ймовірності їх виникнення з метою встановлення раціональних заходів контролю для підприємств ресторанного господарства