Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    After-COVID development of services in the framework of sustainable development
    (2021) Zharova, Liubov; Raksha, Natalia; Spitsyna, Anhelina; Karolop, Olena; Mirzodaeva, Tetiana
    Епідемія COVID-19 сильно вдарила по світовій економіці, не залишивши жодної галузі без наслідків. Індустрія подорожей і туризму найбільше постраждали від часткових і повних карантин у всьому світі. Вихід із рецесії та відновлення сектору мають відбуватися у форматі нової нормальності. У рамках цього дослідження було стверджено, що ще однією основою для розвитку туризму та гостинності є сталий розвиток. Обґрунтовується необхідність переосмислення галузі в напрямку стійкості у зв’язку із збереженням природи, переоцінкою соціокультурного середовища, перевагами активної участі в економіці та місцевому розвитку. Наголошується на необхідності вирішення першочергового – переосмислення чи швидкого одужання. Підкреслив, що сталий туризм повинен мати позитивний вплив, покращуючи рівень життя місцевих громад. Найголовніше – зайнятість місцевих у туристичному бізнесі. Забезпечення їхньої фінансової безпеки є важливим, особливо в такі періоди, як зменшення кількості туристів через пандемію. Сталий туризм є фінансово вигідним і вигідним для зацікавлених сторін.
  • Ескіз
    Документ
    ISO standards in the concept of quality management of travel companies of Ukraine
    (2021) Baiev, Vadim; Bakhov, Ivan; Mirzodaeva, Tetiana; Kharchenko, Olena; Hopkalo, Larysa
    The article considers the system of forming a quality management system of a travel company based on ISO standards and proposes a model of quality management system based on a process approach, using elements of integrated management; a procedure for forming the quality management system of a travel company and a typical organizational structure of the quality management system of a tour operator.