Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Creative solutions for running a restaurant business in a pandemic(2021) Matiyashchuk, Olena; Mikhailenko, VladlenaГотельно-ресторанна індустрія вважається одним із найуспішнішим видом малого бізнесу за останні десятиліття. Адже кошти, які вкладені в цю діяльність, повертаються в 6 разів швидше, ніж кошти, які вкладені в будь-яку іншу сферу. Але, на жаль, сьогодні індустрія гостинності вважається однією з найбільш постраждалих від глобальної кризи, викликаної COVID-19. В результаті власники ресторанів і готелів були змушені закритися, змінити формат виробництва, утилізувати сировину, яку постачали закладам постачальники, велика кількість готелів через відсутність туристів припинила роботу. Навіть після пом’якшення карантинних обмежень ця сфера тільки починає відновлювати свій економічний потік. Власникам, яким вдалося втриматися від напливу, довелося вжити таких заходів: додаткові кошти на засоби індивідуального захисту, наклейки з відповідною дистанційною розміткою, розробити додаткові інструкції для роботи в закладі та прийомі гостей, і звичайно обмеження щодо проведення урочистих заходів, що супроводжуються банкетами, обідами, фуршетами та відповідною кількістю осіб. Однак жорсткі обмеження власникам бізнесу та їхнім кухарям дозволили поглянути на ведення цього виду малого бізнесу з іншого боку, в результаті творчих і сміливих ідей власників, які допомогли деяким закладам не тільки не закритися, а й стати популярним.