Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз ефективності мотиваційних стратегій для підвищення академічної успішності здобувачів вищої освіти в Україні(2024) Соломаха, Олег Володимирович; Давидюк, Алла Романівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаНа сьогодні навчання в Україні відбувається на тлі повномасштабної війни, а до цього освітній процес зазнав суттєвих трансформацій через пандемію COVID-19. Переміщення закладів освіти, навчання в небезпечних умовах, продовження дистанційного навчання, а також нестабільність економічної ситуації можуть сприяти зниженню мотивації здобувачів освіти до навчання внаслідок невизначеності в майбутньому. Застосування мотиваційних стратегій відновлює пізнавальну діяльність у здобувачів освіти й покращує академічну успішність. Метоюнашого дослідження було проаналізувати вплив мотиваційних стратегій сучасної освіти на покращення академічної успішності. Результати дослідження. Підвищення академічної успішності може досягатись шляхом посилення внутрішньої й зовнішньої мотивації. У статті розглянуто методики посилення внутрішньої мотивації, які сприяють самовдосконаленню здобувача освіти, самонавчанню, активізуючи пізнавальну діяльність. Застосування активних навчальних методів, які використовують інтерактивні форми, сприяють розвитку інтересу до дисципліни, що вивчається, формують критичне мислення в здобувачів освіти. Особистісно орієнтований підхід, який враховує індивідуальні інтереси та потреби здобувачів освіти, також є фактором підсилення внутрішньої мотивації. Метою такого підходу є більш ретельна підготовка здобувача освіти, яка враховує сферу його інтересів, дає змогу розкрити сильні сторони й підвищує його професійність. Залучення здобувачів освіти до науково-дослідних проєктів поглиблює професійні знання, дозволяє підвищити мотивацію й академічну успішність. Застосування в освітньому процесі сучасних інноваційних технологій, зокрема віртуальної, доповненої, змішаної реальності, посилюють пізнавальну діяльність і мотивацію. Висновки. Академічна успішність є показником якості освітнього процесу в закладі вищої освіти і здебільшого визначається мотивацією до навчання здобувачів освіти