Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив конкурентоспроможності на формування потенціалу підприємства(2014) Волосова, Вероніка Олегівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаУ статті розглянуто конкурентоспроможність як інтегральний показник і показник конкурентоспроможності, що визначає рівень економічного стану та потенціал підприємства. Визначено основні параметри оцінки конкуренто-спроможності підприємства з точки зору системного підходу. Competitiveness as an integral indicator is considered in the article. The indicator of competitiveness, which determines the level of economic status and potential of the enterprise, is reflected. The basic parameters in terms of a systematic approach to assess the competitiveness of enterprises are determined.Документ Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства(2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаДосліджено сутність категорії "маркетинговий потенціал", на основі чого доведено, що існуючі підходи до трактування цього поняття недостатньо повно відображають його зміст. Запропоновано авторське узагальнене визначення сутності маркетингового потенціалу підприємства.