Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Метафора як засіб вторинної номінації: лінгвістичний аспект(2022) Приблуда, Людмила Михайлівна; Єроніна, СвітланаУ роботі досліджено лінгвістичний аспект метафори як засобу вторинної номінації. Схарактеризовано підходи до витлумачення метафори, її основні мовні властивості. Доведено, що метафора є номінативною одиницею, яка породжує нові відтінки значення, створює неповторні, яскраві образи, надає зображуваному експресивної оцінки. Основним принципом створення метафори є порівняння. The linguistic aspect of metaphor as a means of secondary nomination is investigated in the work. Approaches to the interpretation of metaphor, its main properties are characterized. It is proved that metaphor is a nominative unit that generates new shades of meaning, creates unique, vivid images, gives the portrayed an expressive assessment. The main principle of creating a metaphor is comparison.Документ Н. С. Гумилев и русские формалисты(2008) Климова, Елена ВикторовнаСтатья посвящена сравнению теоретических взглядов Н. Гумилева с теориями русских формалистов. Н. Гумилев назван связующим звеном между символизмом и формализмом.Документ «Глоссолалия» А. Белого и «поэма начала» Н. Гумилева(2008) Климова, Елена ВикторовнаСтатья посвящена сравнению «Глоссолалии» А. Белого и «Поэмы начала» Н. Гумилева. Этим поэтам было свойственно интуитивное познание мира, причем их мировосприятие очень похоже, что отображено в их произведениях. The article deals with comparison of Andrey Beliy’s “Glossolalia” and Nicolay Gumilev’s “Poem of the Beginning”. These poets learn the world with the help of intuition and their vision of the world is similar very much.Документ Вслухаючись у “невидимі струни” : “Intermezzo” М.Коцюбинського та “Два шуми” Г.Хоткевича(2005) Науменко, Наталія ВалентинівнаІмпресіонізм як художня парадигма пізнання дійсності органічно притаманний українській літературі. Звернення до наукового визначення імпресіонізму та його стильових домінант дозволило по-новому поглянути на, здавалося б, добре вивчений твір української малої прози початку ХХ століття – “Intermezzo” М.Коцюбинського, і це становить плідний ґрунт для порівняння, зокрема з таким малодослідженим літературним явищем, як “Гірські акварелі” Г.Хоткевича. В обох письменників образно-звукові теми, які то доповнюють, то заперечують одна одну, всі разом поєднуються в прекрасну повнозвучну символічну картину, яка відбиває широкий спектр духовного життя людини й багатогранність буття взагалі. Impressionism as an artistic paradigm of understanding reality organically inherent in Ukrainian literature. Appeal to the scientific definition of Impressionism and its dominant style allowed for a fresh look at the seemingly well-studied Ukrainian short fiction work early twentieth century - "Intermezzo" Kotsiubynsky and this is fertile ground for comparison, particularly with the unexplored literary phenomenon as "Mountain watercolor" G. Hotkevych. Both writers figurative and audio themes that complement it, we deny each other are combined together into a beautiful sonorous symbolic picture that represents a broad spectrum of spiritual life and the diversity of life in general.